Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 180 záznamů.  začátekpředchozí133 - 142dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití navigace pro distribuci místně závislých informací
Ziegler, Zdeněk ; Kumpošt, Marek (oponent) ; Hanáček, Petr (vedoucí práce)
Tento diplomový projekt se zabývá systémy pro distribuci místně závislých informací. Dále jsou diskutovány způsoby získání aktuální polohy mobilního zařízení. Poté je rozvedena problematika vývoje aplikací pro mobilní zařízení a popis technologií firmy Microsoft pro vývoj mobilních aplikací. Na základě teoretických poznatků je prezentován návrh, implementace a testování systému pro distribuci místně závislých informací.
IS pro evidenci telefonních hovorů
Šitka, Petr ; Ráb, Jaroslav (oponent) ; Ščuglík, František (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem informačního systému spolupracujícího s mobilními zařízeními. Informační systém je zaměřen na shromažďování a vyhodnocování údajů o provedených hovorech na mobilních zařízeních. Jsou zde uvedeny možnosti spojení osobního počítače a mobilního zařízení, dále jsou popsány nejpoužívanější operační systémy pro mobilní zařízení a nástroje pro vývoj aplikací. Na základě této studie je navržen a implementován informační systém.
Letecká hra pro Android
Šabata, David ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem letecké hry pro platformu Android. Nejdříve budou popsány možnosti nativního vývoje a vývoje s využitím knihovny Libgdx. Dále budou vysvětleny principy, které se uplatňují při letu skutečného letadla, a jejich zjednodušené použití v leteckých hrách. Práce také shrne současné trendy v ovládání leteckých her na mobilních zařízeních a navrhne novou metodu založenou na dotykovém ovládání. S využitím tohoto ovládání bude navržena a implementována letecká hra. V závěru bude popsán proces testování a publikování, stejně jako možnosti dalšího vývoje této hry.
Bezdrátové senzorové sítě s využitím mobilních zařízení
Dorazil, Jan ; Žák, Jakub (oponent) ; Samek, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá využitím mobilních zařízení jako senzorových uzlů bezdrátové senzorové sítě. Jsou prozkoumány možnosti bezdrátové komunikace a typy senzorů na mobilních zařízeních se zaměřením na platformu Android. V rámci práce je navržena a implementována bezdrátová senzorová síť s využitím mobilních zařízení s operačním systémem Android. Ta v reálném čase monitoruje veličiny všech dostupných senzorů a přehledně je vizualizuje na základnové stanici. Volitelně mohou být snímána také data z GPS. Základnovou stanici tvoří desktopová aplikace na platformě Java Standard Edition. Komunikace v síti může probíhat pomocí Wi-Fi nebo Bluetooth, případně přes mobilní internet. Uzly lze vzdáleně konfigurovat SMS zprávami.
Aplikace pro alternativní a augmentativní komunikaci pro osoby s mentálním postižením
Vejtasa, Ondřej ; Zbořil, František (oponent) ; Kočí, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací multi-platformní mobilní aplikace pro alternativní a augmentativní komunikaci u osob s mentálním postižením a kombinovanými vadami. Aplikace určená pro platformy iOS a Android umožňuje sestavování vět na základě skládání piktogramů včetně hlasového výstupu sestavených vět. Pro implementaci aplikace byl zvolen multi-platformní Java & HTML5 vývojový framework Oracle ADF Mobile. Aplikace byla verifikována prostřednictvím případové studie přímo v prostředí osob s mentálním postižením. Hlavním přínosem této práce je naplnění a verifikace požadavků počítačové terapie, která kromě jiného usiluje o řešení problematiky vhodného návrhu a použitelnosti implementace pro popsanou cílovou skupinu.
Nástroj pro správu projektů s využitím tabletů platformy Android
Koudelka, Jan ; Kouřil, Jan (oponent) ; Škoda, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje problematice řízení projektů a jejich podpory pomocí softwarových nástrojů. Zaměřuje se na analýzu existujících řešení a návrh vlastní mobilní aplikace pro platformu Android. Shrnuje základní principy tvorby mobilních aplikací pro Android OS. Navržená aplikace využívá vlastností cloudu pro snadnou synchronizaci dat mezi uživateli a pro jednoduché škálování.
Překlad textu v reálném čase s využitím mobilního zařízení
Sztefek, Lukáš ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Samek, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh a implementace mobilní aplikace pro operační systém Android, která bude sloužit jako real-time překladač textu v obrazu z jednoho jazyka do druhého, přičemž musí podporovat několik světových jazyků a češtinu. Text přečtený z obrazu je přeložen a následně nahradí původní takovým způsobem, aby mu byl po vizuální stránce co nejblíže. Čtenář postupně získává povědomí o oblastech získávání textu z obrazových dat, překladu takto získaných dat, jejich zobrazení na mobilním zařízení a implementace v Android OS. V závěru práce se nachází popis experimentů s různými typy obrazových dat a porovnání s konkurenčními aplikacemi.
Benchmark pro zařízení s podporou OpenGL ES 3.0
Kimer, Tomáš ; Herout, Adam (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou aplikace pro měření výkonnosti grafických akcelerátorů podporujících standard OpenGL ES 3.0, a to formou realistického zobrazování 3D scén v reálném čase. Nejprve je popsána historie a nové funkce grafické knihovny OpenGL ES 3.0. Poté jsou stručně rozebrány vybrané algoritmy realistického zobrazování 3D scén v reálném čase, které lze díky novým funkcím v knihovně implementovat. Dále je popsán návrh testovací aplikace, a to včetně online databáze výsledků obsahující podrobné informace o zařízeních. Následuje popis implementace na platformách Android a Windows, včetně popisu testování na mobilních zařízeních po publikování aplikace v obchodu Google Play. Závěrem jsou zhodnoceny dosažené výsledky a je zmíněno možné budoucí pokračování projektu.
Studie uživatelského rozhraní pro zadávání jídel
Kratochvílová, Marie ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce dokumentuje vývoj aplikace pro jednoduchý a intuitivní výběr a zadávání jídel. Práce přibližuje jednotlivé etapy vývoje aplikace od analýzy existujících aplikací, přes specifikaci požadavků potencionálních uživatelů a návrhů prototypů rozhraní či samotnou implementaci až po testování. Popisuje výběr technologie pro implementaci aplikace. Výsledkem práce je elegantní, rychlá a intuitivní aplikace.
Implementace GIS nástroje pro mobilní počítačová zařízení
Kalčík, Vojtěch ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem GIS nástroje pro mobilní počítačová zařízení. Výsledný program bude přizpůsoben pro sběr geografických dat v terénu. Program bude pracovat se standardními formáty souborů pro GIS. Velký důraz je kladen na ovládání, které je na mobilních zařízeních s kapacitním displejem specifické. Program bude navržen tak, aby mohl běžet jak na smartphone, tak na tabletu. Součástí práce je vysvětlení principu mapování a popis geografických informačních systémů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 180 záznamů.   začátekpředchozí133 - 142dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.