Název: Benchmark pro zařízení s podporou OpenGL ES 3.0
Překlad názvu: Benchmark for OpenGL ES 3.0 Devices
Autoři: Kimer, Tomáš ; Herout, Adam (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Android; deferred shading; geometry instancing; grafický akcelerátor; mobilní zařízení; měření výkonnosti; realistické zobrazování v reálném čase; screen space ambient occlusion; Android; deferred shading; geometry instancing; graphics processing unit; mobile device; performance measurement; realistic real-time rendering; screen space ambient occlusion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/53267

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-236024


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet