Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 146 záznamů.  začátekpředchozí133 - 142další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti vstupu firmy na zahraniční trh
SKLENÁŘOVÁ, Tereza
Bakalářská práce na téma Možnosti vstupu firmy na zahraniční trh byla zpracována pro firmu Ledenický nábytek výrobní družstvo, která zpracovává dřevo a vyrábí nábytek z masivu. Cílem této bakalářské práce bylo provedení analýzy možnosti vstupu firmy na potencionální zahraniční trh a zjistit nejvhodnější strategie pro vstup na zahraniční trh. S pomocí informací z Pest analyzy, byl vybrán nejvhodnější potencionální trh pro vstup. Na základě situační analýzy byla vybrána nejvhodnější strategie pro vstup.
Zhodnocení vnitřního prostředí vybraného podniku
KOVÁŘOVÁ, Jaroslava
Cílem bakalářské práce je zhodnocení vnitřního prostředí vybraného podniku a na základě zjištěných poznatků a provedení analýzy vnějšího prostředí zhotovit SWOT analýzu a následné navržení optimální strategie směřující ke zlepšení současného stavu.
Konkurenceschopnost vybraného podniku
ZÁMEČNÍKOVÁ, Iva
Cílem diplomové práce je zhodnocení současného stavu podniku, analýza jeho významných konkurentů a stanovení konkurenční výhody podniku. Na základě zjištěných poznatků budou navržena opatření, která povedou k udržení či zlepšení dosavadního postavení podniku na trhu.
Možnosti rozvoje společnosti na základě analýzy konkurentů
SLAVÍKOVÁ, Tereza
Tato diplomová práce se zaměřuje na možnosti rozvoje společnosti na základě analýzy společnosti OfficeCare na českém trhu. V literárním přehledu byla popsána problematika týkající se situační analýzy, konkurence, analýzy konkurence, SWOT analýzy a Porterova modelu pěti konkurenčních sil. V praktické části byl vypracován seznam konkurentů, SW analýza s bodovým ohodnocením, vytipování klíčových silných a slabých stránek a následné celkové vyhodnocení.
Využití metod Competitive Intelligence v rodinném podniku
Špírek, Martin ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Střelka, Jindřich (oponent)
Tato práce je primárně zaměřena na využití konkurenčního zpravodajství (Competitive Intelligence -- CI) v praxi. Jejím cílem je především využití metod CI v malém rodinném podniku za účelem zvýšení jeho konkurenceschopnosti. K tomuto účelu jsou v práci využity metody pro analýzu získaných informací a to zejména Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Tyto dvě metody umožňují analyzovat jak okolní prostředí podniku, tak i vyhodnocení jeho současné pozice a vymezení vůči konkurenci. Za účelem zvýšení konkurenceschopnosti je v práci také provedena analýza webových stránek firmy a jejích konkurentů, dle předem definovaných kritérií, vycházejících převážně z obecně uznávané metodiky WCAG 2.0. Přínosem této práce v obecné rovině je praktická ukázka možnosti využití metod CI v malém rodinném podniku. V konkrétní rovině je to pak především vyhodnocení jednotlivých provedených analýz, jejich závěry a doporučení, které z nich byly vyvozeny a dále "Návrh strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy". To vše s cílem zlepšit postavení firmy na trhu, zvýšit její konkurenceschopnost a zlepšit její strategické plánování. Vzhledem k tomu, že CI je po teoretické stránce v dnešní době již poměrně známé a dopodrobna popsané v mnoha odborných publikacích a článcích, je zde popsáno a definováno jen velmi stručně ve druhé kapitole. Hlavní část práce je věnována sběru a analýze informací o odvětví a konkurenci a jejich následnému vyhodnocení a tvorbě doporučení. Předposlední kapitola je pak věnována vytvoření návrhu strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy.
Komparativní analýza konkurenčních dodavatelů elektrické energie domácnostem
Hančl, Matyáš ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Pavlas, Luboš (oponent)
V teoretické části této diplomové práce vysvětlím základní pojmy klíčové pro pochopení celé práce. Rád bych zde vysvětlil teorii související s trhem elektrické energie v České republice a strategickou analýzou vnějšího prostředí. Zároveň zde budou nastíněny a uvedeny základní energetické pojmy, složení ceny elektrické energie, historie otevírání trhu s elektrickou energií, působnost Energetického regulačního úřadu a detaily cenového kalkulátoru. Dále se zaměřím na popsání jednotlivých nástrojů strategické analýzy vnějšího prostředí. V praktické části charakterizuji celé odvětví, provedu externí strategickou analýzu a srovnám konkrétní dodavatele elektrické energie domácnostem.
Analýza postavení společnosti DEVOTO na českém trhu
Reicheltová, Kateřina ; Heřman, Jan (vedoucí práce) ; Zeman, Karel (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl zhodnotit postavení společnosti DEVOTO ve vztahu ke konkurenci. Jedná se o malý český podnik zabývající se výrobou dětského nábytku. Práce by měla posloužit zejména majitelům firmy DEVOTO jako námět k zamyšlení se nad současnou situací, případně jako podklad pro zvolení odpovídající podnikatelské strategie. V teoretické části práce je přiblížena problematika malých a středních podniků v ČR, včetně institucí na jejich podporu. Dále se teoretická část věnuje strategickému řízení. Praktická část ve svém úvodu charakterizuje český nábytkářský průmysl v posledních letech a dále se zabývá popisem firmy DEVOTO od jejího vzniku po současnost. Stěžejní částí bakalářské práce je SWOT analýza a Porterův model pěti sil společnosti DEVOTO.
Strategická analýza s důrazem na klíčové faktory úspěchu pro založení nové společnosti
Vostarková, Šárka ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Lukeš, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou strategického řízení. Cílem této práce je provedení strategické situační analýzy konkrétního podniku za použití metod popsaných v teoretické části. Hlavní důraz je kladen na klíčové faktory úspěchu podniku, které budou vyvozeny právě na základě strategické situační analýzy. Diplomová práce má dvě části. V teoretické části jsou představeny základní pojmy strategického řízení, metody využívané pro strategickou situační analýzu a způsob hodnocení a výběru dané strategie. V praktické části jsou popsané metody aplikovány na zvolený podnik, konkrétně na základní školu.
Strategická analýza podniku
Dvořáková, Vendula ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Cílem diplomové práce je provést externí a interní analýzu společnosti Kores Praha, spol. s r.o., poté zhodnotit její výsledky a navrhnout doporučení pro tvorbu strategie.
Strategie podniku
Nováková, Petra ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Prchal, Ladislav (oponent)
Cílem diplomové práce je zpracovat strategickou analýzu konkrétního podniku, provést externí a interní analýzu a současně také zpracovat strategii budoucího vývoje podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 146 záznamů.   začátekpředchozí133 - 142další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.