Název:
Analýza postavení společnosti DEVOTO na českém trhu
Překlad názvu:
Analysis of the position of the company DEVOTO on the Czech market
Autoři:
Reicheltová, Kateřina ; Heřman, Jan (vedoucí práce) ; Zeman, Karel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce si klade za cíl zhodnotit postavení společnosti DEVOTO ve vztahu ke konkurenci. Jedná se o malý český podnik zabývající se výrobou dětského nábytku. Práce by měla posloužit zejména majitelům firmy DEVOTO jako námět k zamyšlení se nad současnou situací, případně jako podklad pro zvolení odpovídající podnikatelské strategie. V teoretické části práce je přiblížena problematika malých a středních podniků v ČR, včetně institucí na jejich podporu. Dále se teoretická část věnuje strategickému řízení. Praktická část ve svém úvodu charakterizuje český nábytkářský průmysl v posledních letech a dále se zabývá popisem firmy DEVOTO od jejího vzniku po současnost. Stěžejní částí bakalářské práce je SWOT analýza a Porterův model pěti sil společnosti DEVOTO.The following Bachelor thesis aims to assess the status of the company DEVOTO in relation to its competition. DEVOTO is a small Czech company engaged in manufacturing children's furniture and custom furniture pieces. This thesis should serve mainly to the owners of DEVOTO as "food for thought" about the current situation, or as a basis for selecting the appropriate business strategy to pursue. The theoretical section of the paper focuses upon the issues faced by small and medium enterprises in the Czech Republic, mentioning institutions providing support and concentrating on strategic management. From a practical viewpoint, the Czech furniture industry of recent years is described with a focus on DEVOTO from establishment. These inferences are supported by SWOT analysis and the Porter's five forces model of DEVOTO.
Klíčová slova:
malý a střední podnik; Porterův model pěti sil; strategické řízení; SWOT analýza; Porter's five forces model; small and medium enterprise; strategic management; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32351