Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 168 záznamů.  začátekpředchozí128 - 137dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spotřebního chování Čechů v segmentu okružních plaveb a její využití při tvorbě marketingové strategie cestovních kanceláří
Hlinková, Eliška ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Rolínek, Igor (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou výzkumu spotřebního chování a specifiky kupního rozhodovacího procesu Čechů při zajišťování zahraniční dovolené a metodiky segmentace trhu v cestovním ruchu, respektive v segmentu okružních plaveb. Analýza současných trendů a determinant na straně nabídky i poptávky umožní sestavení konkurenceschopného konceptu marketingové strategie nově vznikající cestovní kanceláře.
Analýza spotřebního chování žen internetové generace
Kopecká, Marie ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Diplomová práce "Analýza spotřebního chování žen internetové generace" popisuje současný stav sociálních médií, přičemž největší pozornost je věnována diskuznímu fóru a jeho schopnosti ovlivnit spotřební chování žen internetového věku. Práce se dále věnuje využití internetového marketingu na sociálních fórech. V praktické části diplomové práce je proveden marketingový výzkum formou dotazníku na největším českém diskuzním serveru pro ženy "Omlazení.cz". Analýzou zjištěných výsledků je určena míra vlivu jednotlivých diskuzí na nákup určitých produktů.
Iracionalita v nákupním chování
HERMANOVÁ, Eliška
Cílem práce s názvem "Iracionalita v nákupním chování" bylo zrealizovat několik experimentů zaměřených na potvrzení iracionality v rámci nákupního chování a následně provést mezikulturní srovnání. Aby mohlo dojít ke komparaci výsledků, byly vybrány experimenty, které již provedl Dan Ariely s americkými studenty. V průběhu práce byly postupně vyhodnocovány předem stanovené hypotézy.
Effects of price shocks to consumer demand: Estimating the QUAIDS demand system on czech household budget survey data
Dybczak, Kamil ; Tóth, Peter ; Voňka, David
Cílem studie je prozkoumat chování spotřebitele v České republice prostřednictvím odhadovaného poptávkového systému, ve kterém poptávka po komoditách závisí nejen na příjmu spotřebitelů a cenách komodit, ale také na ostatních faktorech jako jsou věk, počet členů domácnosti či postavení na trhu práce.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Impacts of Consumer Behavior Theory on a Start-up Business
Grešo, Juraj ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Práca prezentuje všeobecný prieskum Engelovho, Blackwellovho a Miniardovho modelu správania spotrebiteľa, prvkov správania spotrebiteľa, postojov spotrebiteľov k otázkam zdravia a výživy, a praktické uplatnenie týchto poznatkov vo vývoji marketingovej stratégie a taktík pre nový reštauračný koncept umiestnený v Bratislave, hlavnom meste Slovenskej republiky. Tento koncept je zameraný na služby pre profesionálnych a rekreačných športovcov. Táto práca znázorňuje podstatné vlastnosti a osobitosti správania spotrebiteľa. Opisuje vzťahy a psychologické motívy, ktoré existujú medzi ľudskými zmyslovými systémami a nákupným procesom spotrebiteľa. Práca je založená na porovnávaní teórie s realitou v oblasti správania spotrebiteľa. Hlavným cieľom tejto práce je vytvoriť základ pre vývoj komplexnej marketingovej stratégie pre FitHouse RestaurantsTM, novozaložený koncept, ktorého úlohou je zabezpečiť správnu stravu pre profesionálnych a rekreačných športovcov. Čiastkový cieľ prvej -- teoretickej časti práce je preskúmať správanie spotrebiteľa a vymedziť jeho nákupný proces v niekoľkých krokoch. Druhá -- výskumná časť má za cieľ identifikovať prvky, ktoré majú vplyv na spotrebiteľov proces rozhodovania o kúpe a snaží sa ich podať z pohľadu človeka rozhodnutého pre zdravý životný štýl. Ďalej si kladie za cieľ porozumieť spotrebiteľovi prostredníctvom autorovho vlastného on-line prieskumu o športe, výžive a atribútov reštaurácie ideálnej pre zdravie a šport. Tretia -- praktická časť predstavuje rámec pre vývoj skutočnej marketingovej stratégie pre FitHouse Restaurants na základe výsledkov a poznatkov získaných v prvej a druhej časti práce. Obsahuje tiež nápady a taktiky, ktoré pomôžu FitHouse Restaurants prilákať dostatok zákazníkov a uspieť na trhu.
Potenciál zapojení celebrit v marketingové komunikaci vybrané kategorie produktů
Jehličková, Anna ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, zda zapojení celebrity do reklamy je tou správnou volbou a zároveň vytvořit doporučení pro výběr vhodné celebrity do reklamy na pivo, respektive tří konkrétních značek (Pilsner Urquell, Krušovice a Staropramen). Vymezuji zde základní pojmy spotřebního chování, referenčních skupin, marketingové komunikace, celebrit a marketingového výzkumu. V praktické části se zaměřuji na trh piva v ČR a pivovarnictví v roce 2010, dále se věnuji vlastnímu výběru značek piva a uvádím stručnou charakteristiku jak jednotlivých piv, tak podniků. Pokračuji obsahovou analýzou a analýzou vlastního dotazníkového šetření, jehož hlavním cílem je vybrat konkrétní celebrity pro zvolené značky piva, na základě charakteristik a vlastností celebrit, které by měly odpovídat image jednotlivých značek.
Dopad změny DPH na knižní trh v České republice
Vaňková, Jana ; Chytilová, Helena (vedoucí práce) ; Mirvald, Michal (oponent)
Práce se zabývá vlivem změny DPH na tržby knihkupectví a ověřením tvrzení studie SČKN, podle které se od roku 2008 průběžně snižuje prodej knih následkem zvyšování sazby DPH na knihy. Teoretická část práce je zaměřená na DPH, spotřebitelské chování na trhu knih a působení substitučního a důchodového efektu na poptávku knih. Prostřednictvím porovnání cen knih před a po zvýšení DPH byl zjištěn pouze mírný nárůst cen knih. Pomocí ekonometrické analýzy tržeb českých a slovenských knihkupectví se nepotvrdil vliv DPH na tržby knihkupectví. Na tržby knihkupectví působí řada jiných aspektů, zejména HDP.
Klamavá reklama a rozbor efektu na její příjemce
Barvínek, Jakub ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Havránek, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá klamavou reklamou a jejím vlivem na spotřebitele. První část práce popisuje klamavou reklamu jako součást skutkové podstaty nekalé soutěže, její definici, právní vymezení, psychologii reklamy a prostředky sloužící k ovlivnění rozhodování spotřebitelů. V praktické části jsou identifikovány konkrétní případy klamání v reklamě a je zde uvedena jejich demonstrace na příkladech. Následující kapitoly praktické části obsahují vyhodnocení dotazníkového průzkumu s cílem zjistit povědomí spotřebitelů o klamavé reklamě, jejich manipulovatelnost a vztah k reklamě. Závěr shrnuje dosažení cílů práce, navrhuje další možnosti zkoumání této problematiky a vystihuje přínos práce.
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu detergentů
Janoušková, Veronika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Moserová, Andrea (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat kupní rozhodovací proces na trhu pracích prostředků a stanovit fáze kupního rozhodovacího procesu. Rovněž cílem práce bylo potvrdit či vyvrátit výzkumem stanovené hypotézy. V teoretické části je popsáno chování spotřebitele a marketingový výzkum pouze v teoretické rovině. V praktické části následovala specifikace hlavním hráčů na trhu pracích prostředků. Dále již navazoval vlastní výzkum. K výzkumu sloužily zdroje primárního výzkumu a sekundárního výzkumu. Pro primární výzkum sloužil dotázník. Analýza je provedena na základě excelovských tabulek a grafů. Na základě analýzy je provedeno shrnutí a následná marketingová doporučení pro podniky, které na trhu pracích prostředků vystupují.
Faktory ovlivňující rozhodování spotřebitele při výběru pneumokokových vakcín
Janovská, Pavlína ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Kandilaki, Daniela (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou očkování, které je v dnešní době velmi diskutovaným tématem. Věnuje se obecným informacím o očkování, očkovacímu kalendáři, bezpečnosti očkování, legislativě týkající se očkování. Rozebírán je také pohled na očkování očima odborníků a veřejnosti. Práce se zejména věnuje nepovinnému očkování proti pneumokokovým infekcím, konkrétně se zabývá faktory, které ovlivňují rozhodování spotřebitele ve výběru pneumokokových vakcín. Porovnávány jsou dva konkurenční preparáty, Synflorix a Prevenar. Cílem práce je identifikace a srovnání faktorů ovlivňujících spotřebitele ve výběru vakcíny proti pneumokokovým infekcím. Pro tyto účely bude provedeno dotazníkové šetření, jehož respondenty budou rodiče malých dětí, kteří navštěvují pravidelné poradny vybraných pediatrů v Třebíči. Dílčím cílem bude také zjistit názor na očkování ze strany respondentů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 168 záznamů.   začátekpředchozí128 - 137dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.