Název: Analýza chování spotřebitelů pro projekt: Zákaznicky orientovaná společnost
Překlad názvu: The analysis of consumers behavior for project: Customer-oriented company
Autoři: DOKOUPILOVÁ, Lenka
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: JEDNOTA; metoda pozorování.; metoda ústního dotazování; nápojové centrum; projekt: Zákaznicky orientovaná společnost; s. d. České Budějovice; Spotřebitel; spotřební chování; supermarket TERNO; vnější a vnitřní stimuly; beverage center; Consumer; consumer behavior; external and intenal incentive; JEDNOTA; method of observation.; method of oral questioning; project: Customer-oriented company; s. d. České Budějovice; supermarket TERNO
Citace: DOKOUPILOVÁ, Lenka. Analýza chování spotřebitelů pro projekt: Zákaznicky orientovaná společnost. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/24156

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-137275


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-23, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet