Název:
Analýza spotřebního chování Čechů v segmentu okružních plaveb a její využití při tvorbě marketingové strategie cestovních kanceláří
Překlad názvu:
Analysis of consumer behavior of Czechs in the cruise segment and its use in the creation of a marketing strategy of travel agency
Autoři:
Hlinková, Eliška ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Rolínek, Igor (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá problematikou výzkumu spotřebního chování a specifiky kupního rozhodovacího procesu Čechů při zajišťování zahraniční dovolené a metodiky segmentace trhu v cestovním ruchu, respektive v segmentu okružních plaveb. Analýza současných trendů a determinant na straně nabídky i poptávky umožní sestavení konkurenceschopného konceptu marketingové strategie nově vznikající cestovní kanceláře.This thesis deals with the research of consumer behavior and specifics of buyer decision-making process of Czechs during booking of their foreign holidays and methodology of market segmentation in tourism, or in the segment of cruises. Analysis of current trends and determinants on the supply and demand helps to build a competitive marketing strategy emerging of travel agency in the segment of cruises.
Klíčová slova:
kupní rozhodovací proces; marketingová strategie; okružní plavby; spotřební chování; buyer decision-making process; consumer behavior; cruise; marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34205