Název: Analýza spotřebního chování Čechů v segmentu okružních plaveb a její využití při tvorbě marketingové strategie cestovních kanceláří
Překlad názvu: Analysis of consumer behavior of Czechs in the cruise segment and its use in the creation of a marketing strategy of travel agency
Autoři: Hlinková, Eliška ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Rolínek, Igor (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kupní rozhodovací proces; marketingová strategie; okružní plavby; spotřební chování; buyer decision-making process; consumer behavior; cruise; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34205

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-136269


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-23, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet