Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12,368 záznamů.  začátekpředchozí12349 - 12358další  přejít na záznam: Hledání trvalo 1.22 vteřin. 

Psychologické aspekty tvorby pracovního prostředí v ING Bank, oddělení Back Office
Sekaninová, Petra ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na pracovní podmínky na pracovišti. Cílem je analyzovat jednotlivé oblasti pracovního podmínek a určit do jaké míry ovlivňují pracovní výkonnost. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a poté v metodologické části jsou využity k analýze a zjištění případných nedostatků. Návrhy na opatření k odstranění nedostatků jsou na závěr.

Vzdělávání a rozvoj manažerů
Bartheldyová, Jana ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem vzdělávání a rozvoj obchodních manažerů ve firmě Internet a.s. Cílem bakalářské práce je analyzovat jednotlivé fáze systému vzdělávání ve firmě Internet a.s., a následně zhodnotit jejich negativa a pozitiva, a poté navrhnout možné odstranění jejich nedostatků. Práce je rozdělena na dvě části -- praktickou a teoretickou. První část obsahuje vysvětlení několika pojmů pojících se se vzděláváním a rozvojem manažerů, dále jednotlivé fáze systému vzdělávání, metody a formy vzdělávání. Druhá část se již zaměřuje na konkrétní podnik. Je zde popsána charakteristika podniku a požadavky na kompetence a schopnosti manažera. Praktická část také zahrnuje analýzu jednotlivých fází systému vzdělávání ve firmě Internet a.s. a popsání kladů a záporů jednotlivých fází systému vzdělávání a návrhy eliminující jejich nedostatky.

Product placement a jeho právní aspekty
Antonova, Antonina ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Winter, Filip (oponent)
Diplomová práce upravuje problematiku product placementu v České republice a jeho právní aspekty. Product placement je rozebrán jak z hlediska marketingového, tak i z právní stránky. Práce se zabývá právními předpisy, jejichž ustanovení dopadají na product placement. Dále jsou uvedeny příklady výskytu product placementu v české právní praxi. Autorka uvádí své vlastní návrhy a doporučení úpravy této problematiky.

Analýza efektivnosti stavebního spoření firmy Českomoravská stavební spořitelna, a.s. a návrhy na změnu systému stavebního spoření
Švejdová, Dita ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Hynek, Martin (oponent)
Smyslem diplomové práce "Analýza efektivnosti stavebního spoření firmy Českomoravská stavební spořitelna, a. s., a návrhy na změnu systému stavebního spoření" je zhodnocení efektivity společnosti, a to pomocí finanční a produktové analýzy. Pomocí SWOT analýzy chci nalezt příležitosti a rezervy na zaklade nichz pak navrhnu možnosti, které by Českomoravské stavební spořitelně, a. s., umožnily větší rozlet.

Kolektivní vyjednávání ve firmě Ferox,a. s. Děčín
Prášková, Daniela ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Machala, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce hodnotí a navrhuje zlepšení kolektivního vyjednávání ve firmě; kolektivní smlouva je uzavřena mezi firmou a organizací odborového svazu KOVO; cílem kolektivního vyjednávání je dosáhnout rozhodnutí v otázkách, jež jsou předmětem zájmu zaměstnavatelů a odborů; při vyjednávání jsou účastni dva členové představenstva a zástupci závodního výboru odborové organizace; písemný návrh dodatku kolektivní smlouvy schvaluje představenstvo firmy a konference odborové organizace; práce porovnává cíle vedení a odborů pomocí tabulek, které vymezují oblasti souladu, rozporů či nesouvisení cílů; analýza cílů a předložené návrhy ke zlepšení procesu kolektivního vyjednávání ve Feroxu, mohou pomoci zúčastněným stranám úspěšněji dosahovat svých záměrů.

Problematika pojistného podvodu v ČR
Svoboda, Lukáš ; Hejda, Jan (vedoucí práce) ; Bednář, Jan (oponent)
Práce se zabývá problematikou jednoho ze závažných trestných činů způsobujících ročně škody ve stovkách milionů korun. Cílem práce je komplexní pohled na danou problematiku. Práce pojistné podvody analyzuje z hlediska právního a ekonomického, zabývá se typologií pojistného podvodu a vybrané typy dokumentuje příklady z praxe. Dále pak odhaluje příčiny páchání této trestné činnosti a popisuje způsoby boje proti pojistným podvodům. V závěru se pak snaží odhalit slabá místa v systému, upozornit na ně a přinést zlepšovací návrhy a doporučení.

Model elektronického marketingu pro firmu
Sixtová, Veronika ; Janoušek, Josef (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Úkolem této práce je analyzovat automobilový trh a komunikační kanály využívané pro marketingovou elektronickou komunikaci a obsahuje návrhy možných kroků, jak lépe využít internetové kanály pro podporu značky, věrnosti zákazníků a možností prodeje jednoho z nejvýznamnějších zákazníků direkt marketingové agentury Wunderman s.r.o., společnosti FORD MOTOR COMPANY, s.r.o.

Návrhy na zlepšení hospodaření s dlouhodobým hmotným majetkem
Hrazdil, Pavel ; Opletal, Tomáš (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší problematiku hospodaření s dlouhodobým hmotným majetkem ve firmě DT-Výhybkárna a strojírna, a.s. Práce vychází ze současného stavu ve firmě, přičemž pozornost je zaměřena na klíčové oblasti, zejména organizaci a činnost údržby a péče o dlouhodobý hmotný majetek. Výsledkem provedené analýzy je identifikace slabých míst. V druhé části jsou předloženy návrhy na řešení problémů, které byly analýzou odhaleny. V závěru je provedeno ekonomické vyhodnocení návrhů a stanovení předpokladů pro aplikaci výsledků práce ve firmě.

Návrhy na zlepšení propagace firmy
Fendrychová, Lucie ; Tuč, David (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti C-FILTER FITRY, s.r.o., která je prodejcem filtrů a souvisejících služeb. Projekt analyzuje současnou situaci firmy, zjišťuje nedostatky a hledá způsoby zlepšení propagace, které by přispěly ke zvýšení prosperity společnosti.

Analýza spokojenosti zákazníků KomTeSa, spol. s r.o. a návrhy opatření na zvýšení jejího zvýšení
Menšíková, Marie ; Matějka, Pavel (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou analyzování spokojenosti zákazníků s produkty a službami a její následnou aplikací na firmu KomTeSa, spol. s r.o. Cílem práce je vysvětlit podstatu, důležitost a význam této oblasti, analyzovat současnou úroveň zákaznické spokojenosti v konkrétní společnosti a formulovat možný způsob řešení, který by mohl pomoci této společnosti odstranit její slabé stránky a následně tak vést i k vyššímu zákaznickému uspokojení