Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 142 záznamů.  začátekpředchozí123 - 132další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Jízdní komfort
Plánka, Jakub ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá charakteristikou jízdního komfortu vozidla. Definuje způsoby hodnocení jízdního komfortu a navrhuje veličiny vhodné pro měření komfortu. Popisuje části vozidla, které se podílí na celkovém jízdním pohodlí a formuluje činitele ovlivňující vozidlo při pohybu.
Studie a koncepční návrhy konstrukce automobilních návěsů
Kotlán, Filip ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo provést studii automobilních návěsů. První část práce je věnována legislativním normám, požadavkům a omezením. Následuje popis konstrukce jednotlivých částí konstrukce návěsů. Dále je provedena analýza různých typů konstrukcí podvozků automobilních návěsů a následný popis těchto typů a vhodnost pro daný druh přepravy. Práce se také věnuje metodice výběru vhodného typu konstrukce návěsu.
Elektrické čtyřkolky ATV
Slíva, Karel ; Vopařil, Jan (oponent) ; Kučera, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá elektrickými čtyřkolkami ATV. Mezi hlavní části této práce patří jejich rozdělení dle užití a konstrukce a dále pak dostupné modely elektrických čtyřkolek na trhu a jejich popis. Dále se zabývá jednotlivými pohonnými jednotkami, které jsou neodmyslitelnou součástí celé čtyřkolky, a s nimi i akumulátory, které dodávají pohonu potřebnou energii. Závěrečná část práce je věnována podvozkům čtyřkolek, uzpůsobení podvozku pro elektrické čtyřkolky a zjednodušeným návrhem pohonné jednotky s výpočtem výdrže baterií.
Studie tridemových traktorových návěsů užívaných v zemědělství
Molva, Martin ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá celkovým pohledem na traktorové tridemové návěsy, které dnes můžeme spatřit v zemědělství. Většinová část práce je zaměřena na popis nejdůležitějších konstrukčních prvků, ze kterých se novodobý návěs skládá. Další částí je rozbor několika tuzemských a zahraničních výrobců zemědělské dopravní techniky. Závěr práce je věnován určení technických parametrů daných výrobkových produktů spolu s provedením kritického rozboru hlavních a poměrných parametrů. Nejdůležitější data jsou shrnuta v přehledném tabulkovém uspořádání.
Podvozky traktorů
Krátký, Martin ; Vopařil, Jan (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá v současnosti používanými podvozky kolových a pásových traktorů. V první části je proveden přehled a stručný popis jednotlivých konstrukčních částí. Druhá a třetí část je zaměřena na řízení kolových a pásových traktorů. Jsou zde podrobněji popsány jednotlivé druhy řízení a uveden princip činnosti. Nejvíce prostoru je věnováno hydrostatickému řízení, které je nejrozšířenější. V závěru je shrnut současný stav v konstrukci podvozků traktorů, používaná řešení, popsány nové moderní systémy a nastíněn předpokládaný trend vývoje.
Vývoj vozů Formule 1
Šopík, Lukáš ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem vozů formule 1 od počátku Mistrovství světa formule 1 a popisuje prvních 20 let tohoto vývoje. Toto období je charakterizováno jako přechod předválečných vozů s motory vpředu na vozy s motory za jezdcem, které jsou charakteristické pro současnou formuli 1. Jsou zde popsány hlavní konstrukční prvky a podskupiny, které se zlepšovaly za použití nových materiálů a technologií.
Optimalizace struktury a vlastností materiálů pro součásti motocyklů
Stárek, Jan ; Němec, Karel (oponent) ; Juliš, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit aktuální přehled používaných materiálů na vybrané motocyklové komponenty. Předložená bakalářská práce se mimo jiné zabývá srovnáním sériových dílů a jejich alternativních variant pro závodní účely. Popisuje výrobu konkrétních součástí a studuje některé jejich materiálové charakteristiky. Zdůvodňuje také případné použití netradičních výrobních technologií. V jednotlivých kapitolách se věnuje každému sledovanému prvku zvláštní pozornost dle použití během provozu motocyklu. Hlavní náplní experimentální části je testování páček a rozet od různých dodavatelů. V práci je také objasněna volba a použití dvou různých materiálů na jedné komponentě. Dané komponenty jsou podrobeny vybraným materiálovým zkouškám.
Vývoj sportovních vozů Lancia
Čech, Martin ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Práce pojednává o vývoji sportovních a závodních vozů Lancia. Cílem je přiblížit konstrukční řešení, popsat je a provést jejich rozbor. Případně porovnat, jak daný problém řešila konkurence. V první části je nastíněn vznik automobilky a stručně popsány první vozy, jejich konstrukce a především inovační prvky. V druhé části jsou podrobně popsány a rozebrány dva úspěšné vozy na závodním poli.
Možnosti monitorování hazardního prostředí
Mach, Jan ; Musil, Martin (oponent) ; Blecha, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá mobilní robotikou a jejím využitím v průmyslu, konkrétně v průmyslu energetickém. Důraz je kladen na schopnost pohybu a překonávání překážek. Cílem této práce je poskytnout čtenáři základní přehled o mobilní robotice, o podvozcích, jejich druzích, výhodách a účelu použití. V druhé častí je popsán návrh koncepce podvozku mobilního monitorovacího zařízení pro zadanou aplikaci. Následuje návrh koncepce polohovacího zařízení na kterém bude umístěno zařízení pro monitorování. Tyto koncepce mají za účel nastínit možné řešení práce a byly řešeny s ohledem na funkčnost zařízení a cenu. Výstupem je předpokládané mobilní monitorovací zařízení, které by mělo být schopné plnit zadané úkoly.
Soutěžní automobily třídy Super 2000
Ratiborský, Pavel ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je rozdělená do tří bodů. V prvním bodě jsou rozděleny základní konstrukční prvky vozů specifikace Super 2000 a stručně popsána jejich funkce. Ve druhém bodě jsou vypsání zástupci této třídy, popsáno jejich konstrukční řešení a srovnání se sériovým vozem. V posledním bodě je nastíněn jejich možný budoucí vývoj.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 142 záznamů.   začátekpředchozí123 - 132další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.