Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,265 záznamů.  začátekpředchozí1220 - 1229dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti efektivního využití sociálních sítí pro MSP
Král, Marek ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Vítek, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou sociálních sítí a možnosti jejich využití pro marketingové účely. V teoretické části jsou rozebrány nástroje sociální sítě Facebook, které je možno využít k marketingovému účelu, jejich přednosti a zápory. V rámci analytické části je analyzován outdoorový segment a v něm současné využití sociálních sítí jako marketingové nástroje. Dále je zhodnocena efektivita a přínosnost současného využití. V poslední praktické části jsou navrženy a realizovány vhodné nástroje sociální sítě Facebook, které společnosti NorthFinder poslouží k marketingovým účelům a zjištění zpětné vazby od uživatelů. Dále jsou v této části zanalyzovány výstupy z Facebookové stránky a možnost využití těchto údajů pro budoucí rozvoj.
Soukromí, individualita a realita: jejich ztráty v sociálních sítích
Ondroušek, Radek ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje aktuálnímu fenoménu, kterým jsou sociální sítě, jejich obrovský vzestup v posledních letech. S tím spojené změny v jejich vnímání okolím a vývoji vnímání soukromí jako takového. Nejpodstatnější část práce je vě-nována úskalím, která sociální sítě a vůbec komunikace skrze informační technolo-gie přináší. V práci jsou popsány momentálně nejznámější sítě, které se používají v České re-publice. Detailnější průzkum a rozebrání podmínek užívání je věnován v dnešní době asi nejrozšířenější a nejpoužívanější sociální síti, kterou je Facebook, k tomu je vázá-na i další část, kde je znázorněn obrovský posun v základním nastavení a vnímání soukromí uživateli a ve které je uvedeno, jak při nastavování nejlépe postupovat. V poslední části jsou uvedeny kauzy, které jsou spojeny s problematikou práce, a je u nich uveden autorův pohled na věc. Práce je zakončena shrnutím doporučených opatření a celkovým závěrem z vypracovávání tématu.
Soukromí na Facebooku
Klos, Roman ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Tato práce se zabývá soukromím na sociální síti Facebooku. V úvodu jsou definovány pojmy jako soukromí, osobní údaje a sociální sítě. Dále je popsána historie a postupný vývoj Facebooku. Další kapitoly se zabývají výčtem pravidel pro zajištění soukromí na Facebooku a jak tyto informace mohou být využity při nedodržení těchto pravidel. Následně je popsán sociální graf Facebooku a jeho získání přes facebookové API, které poté je použito v další kapitole, ta ukazuje praktickou ukázku získání dat od volně přístupných uživatelských účtů. Poté následuje anketa, která zjišťuje, jak dobře mají ostatní uživatelé nastavené soukromí na Facebooku. A na závěr této práce je popsán stručný návod nastavení svého soukromí, které vychází ze základních zásad bezpeční na internetu a pravidel pro zajištění soukromí na sociálních sítích.
Fenomén sociálních her
Pejšek, David ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Ondruška, Marek (oponent)
Cílem práce je definovat principy a vytvořit principální model takový, který je schopen vysvětlit ziskovost sociálních her nasazovaných v prostředí sociální sitě Facebook a jehož vhodnou implementací lze tuto ziskovost podpořit.
Internetový marketing a nové trendy
Babec, Martin ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Fidler, Petr (oponent)
Internetová populace v ČR a její segmentace. Vývoj výdajů do internetové reklamy v ČR. Druhy internetové reklamy v ČR. Nové trendy internetového marketingu (sociální sítě, geolokační služby, mobilní marketing. Návrh nízkorozpočtové internetové marketingové kampaně s využitím široké škály nových komunikačních kanálů internetového marketingu.
Systém podpory prodeje a jeho specifika
Amorim, Markéta ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Staňková, Zuzana (oponent)
Tématem diplomové práce je "Systém podpory prodeje a jeho specifika". V první části je téma popsáno z teoretického hlediska a je čerpáno převážně z odborné literatury. Cílem práce je analýza systému podpory prodeje v rámci firmy Tupperware Czech Republic, která je specifická tím, že patři mezi společnosti přímého prodeje. Dále je zpracována stručná komparace s jiným zástupcem -- se společností Oriflame Czech Republic. K ucelení pohledu na dané téma byla provedena dotazníková sonda týkající se pohledu poradkyň na současnou podporu prodeje. Spolu s ostatními informacemi vše ústí v návrh širšího využití internetu a sociálních sítí (konkrétněji Facebooku) jako budoucího potenciálu rozvoje podpory prodeje.
Marketingová strategie začínající firmy Didogo Group s.r.o. ve střední a východní Evropě se zaměřením na nová média a komunikaci
Shubik, Elena ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Hubáček, Josef (oponent)
Tato diplomní práce je zaměřena na internetové nakupování, internetový marketing a marketingový potenciál sociálních médií. Na příkladu skutečného začínajícího internetového obchodu Didogo Group s.r.o. si klade za cíl poukázat na různé možnosti jak zlepšit viditelnost a povědomí o malé firmě implementací rozličných nástrojů internetového marketingu. Největší důraz je zde kladen na sociální sítě a jejich využití pro marketing a reklamu. Po obecném teoretickém a faktickém úvodu do problematiky internetového nakupovaní ve světě a v České republice, detailním popisu různých internetových marketingových nástrojů a sociálních sítí, práce analyzuje stávající situaci firmy Didogo Group s.r.o. a jí dosud využitých marketingových nástrojů, přičemž posléze nabízí seznam doporučení pro budoucí marketingovou strategii této firmy. Diplomní práce pozůstává z 79 stránek, obsahuje 10 grafů a tabulek, a 7 příloh.
Komu se nelení, tomu se zelení: Open Access Greenhorns
Simandlová, Tereza
Jednou z cest otevřeného přístupu je zelená cesta (green road). Vydá-li se vědec/odborník/student po zelené cestě, doputuje až k repozitářům institucionálním, předmětovým či osobním, kde buď může autoarchivovat svoji vědeckou práci, či získat přístup k práci ostatních. Open Access “Greenhorni” se v poslední době množí jako houby po dešti. Znáte i vy svůj repozitář?
Prezentace: idr-88_1 - Stáhnout plný textPDF
Videozáznam: idr-88_2 - Stáhnout plný textMP4
Marketing ve svatební fotografii
TVAROH, Jiří
Práce analyzuje trh fotografování svateb - potřeby a strukturu zákazníků. Volbu vhodných nástrojů komunikačního mixu se zaměřením na web 2.0 a zhodnocení výsledků. Vše na konkrétním příkladě.
Význam moderních sociálních sítí v životě dospívající mládeže
PTÁČKOVÁ, Eva
Bakalářská práce se zabývá vlivem tzv. sociálních sítí na život středoškoláků. Předmětem této práce jsou bezprostřední důsledky užívání sociálních sítí na internetu na každodenní, ?reálný? život současných středoškoláků. Cílem práce bylo cestou kvalitativního výzkumu popsat, jakým způsobem a do jaké míry ovlivňuje členství v sociální síti vnímání sebe sama a svého okolí i do jaké míry může ovlivňovat dospívající mládež. Jako výzkumná metoda bylo použito kvalitativní dotazování a následná analýza získaných dat v souladu se zakotvenou teorií podle Strausse a Corbinové (1999). Provedený výzkum odkrývá rozporuplnou roli sociálních sítí, jako komunikačního prostředku i možnou míru jejich vlivu na současnou dospívající mládež.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,265 záznamů.   začátekpředchozí1220 - 1229dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.