Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,236 záznamů.  začátekpředchozí1220 - 1229další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení marketingových kampaní a využití nových forem komunikace ve vztahu se zákazníkem
Sedlačíková, Alena ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Lorenc, Miroslav (oponent)
Ve své práci se zabývám novými trendy v marketingu, konkrétně e-mail marketingem, virálním marketingem, čárovými kódy, mobilním marketingem a sociálními sítěmi. Uvedené trendy popisuji, analyzuji z hlediska možností, které nabízejí, snažím se určit jejich vliv na řízení vztahu se zákazníky a zhodnotit jejich dopad a efektivnost. Součástí práce je také výzkum týkající se využití nejpopulárnější sociální sítě na světě - Facebooku v marketingu. Abych ukázala možnosti popsaných trendů, uvádím příklad jejich využití v kampani společnosti Mammut Sports Group.
Sociální sítě
Dudek, Pavel ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Tato práce se zabývá fungováním sociálních sítí na internetu a jejich možným obchodním využitím Cílem této práce je představit ty nejpoužívanější sociální sítě. Součástí práce je dále jejich porovnání v Globálním kontextu i porovnání s českými sociálními sítěmi. Práce dále objasňuje rizika i příležitosti ve využívání sociálních sítí a jejich praktické příklady. V závěrečné části autor shrnuje nasbírané poznatky a v součinnosti s vlastním dotazníkovým šetřením aplikuje na oficiální stránky Fakulty mezinárodních vztahů VŠE Praha vedené na síti Facebook.
Online public relations
Rakytová, Tatiana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Vadocz, Štefan (oponent)
Cílem této práce je definovat podstatu vztahů s veřejností na internetu, představit hlavní nástroje PR, které jsou v současnosti společnostmi využívány na budování vztahů s internetovou veřejností. Dále vyhodnotit jejich možné využití firmami na komunikaci se okolím. Na základě vlastního průzkumu analyzovat jejich dopad na uživatele internetu. Výstupem práce by mělo být sestavení základních doporučení a postupů při komunikací a budování dobrého jména společnosti v online prostředí.
Psychologické aspekty komunikace v sociálních sítích
Štěpánovský, Petr ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá velmi aktuální problematikou sociálních sítí a komunikace v nich. V teoretické části se její čtenář seznámí s pojmy virtuální realita a sociální sítě. Dále s jednotlivými specifikami komunikace v nich se zaměření na platformu Facebook.com. Cílem výzkumu v praktické části je pomocí hloubkových rozhovorů nalézt motivy, které působí na člověka ve směru založení a aktivního využívání svého profilu na sociální síti. Jednotlivé rozhovory jsou prováděny s příkladovými representanty jednotlivých skupin uživatelů Facebooku diferencovaných dle předem specifikovaných veličin, kterými jsou věk a názorový přístup k této platformě. Přínosem této práce je nalezení zjevných i skrytých motivů a jejich popis dle významu a intenzity v rámci jednotlivých skupin.
Využití webu 2.0 v komerčních organizacích
Vencovský, Filip ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá využitím webu druhé generace v komerčních organizacích. Cílem je popsat možná využití a zhodnotit praktické nasazení v konkrétní organizaci. V teoretické části je objasněna teorie webu 2.0 a jeho nejčastější řešení s akcentem na komerční sféru. V práci bude představeno, jak podnik může využít wiki, jaké blogy se v praxi používají a jak se prezentovat na sociálních sítích. Web druhé generace je následně uveden v kontextu s částmi podnikové informatiky, do kterých přímo zasahuje. V této části je zaznamenán odklon od klasických systémů CRM, SCM, KM a groupware. Teoretické znalosti jsou nakonec aplikovány v analýze prováděné na existujícím podniku. Důrazem je kladen především na reálnost navrhovaného řešení.
Podnikatelský záměr: internetový portál
Jehlička, Marek ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Skopal, Pavel (oponent)
Diplomová práce pojednává o oblasti sociálních komunitních sítí na internetu v České republice. Na téma nahlížím z pozice podnikatele a zkoumám možnosti, jak toto téma využít v komerční prospěch. I proto praktickou část zpracovávám formou podnikatelského záměru, a snažím se zjistit, zda je takto koncipovaný projekt v České republice životaschopný, dlouhodobě rentabilní a konkurenceschopný. Podnikatelský plán je příkladem startup projektu a jeho cílem je získat investici na vývoj, propagaci a počáteční fungování projektu. Klíčové pro tyto úvahy je analýza trhu, tzn., zda je trh v České republice dostatečně velký a schopný projekt uživit. Sociálně komunitní portál, který je předmětem podnikatelského plánu, se zaměřuje na relativně úzkou skupinu uživatelů, a to na maminky s malými dětmi, těhotné ženy, v širším kontextu i na rodinné příslušníky těchto uživatelů.
Marketingové využití sociálních sítí
Voves, Jiří ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Internetové sociální sítě v posledních letech zaznamenaly velký rozmach. Staly se součástí života mladých lidí po celém světě. V současné době zaujímá první místo v oblíbenosti sociální síť Facebook, která čítá přes 300 milionů uživatelů po celém světě. Sociální sítě zároveň nabízejí firmám velmi kvalitní formu prezentace svých služeb. Internetový marketing se na těchto sítích rozvíjí, umožňuje firmám komunikovat se zákazníkem na osobní rovině a zároveň umožňuje virální šíření reklamního sdělení. I v České republice je Facebook nejúspěšnější - počet českých uživatelů již dosáhl hodnoty 1,7 milionu. Správný marketing použitelný na sociálních sítích je v České republice teprve ve svých začátcích a firmy se s tímto médiem zatím začínají učit zacházet.
Sociální sítě a možnosti jejich využití pro účely komerční prezentace firem
Mňahončáková, Jana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Uhlíř, Martin (oponent)
Marketingové využití sociálních sítí patří v současnosti k velmi diskutovaným tématům. Zatímco zahraniční společnosti social networking ke komerčním účelům běžně používají, české firmy zatím zaostávají. V budoucnu se však dá očekávat zvýšení zájmu a běžné zařazení do komunikačních mixů.
Facebook jako marketingový nástroj
Nováková, Vendula ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce pojednává o sociální internetové síti Facebook a jejímu potenciálu pro marketing. V prvních dvou teoretických částech se autorka podrobně zabývá virálním marketingem a sociálními sítěmi obecně. Dále rozebírá uživatele Facebooku s důrazem na aktuální data pocházející z výzkumu "Uživatel Facebooku" provedeného v květnu 2009. Získané teoretické poznatky a analýza uživatelského prostředí ústí do stěžejní části práce, která nabízí podněty a tipy pro uplatnění marketingu na Facebooku. Celý text je provázán množstvím příkladů, které slouží k hlubšímu pochopení tématu.
Nové trendy v internetovém marketingu
Řežábová, Božena ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Budiš, Petr (oponent)
Rozvoj technologií otvírá stále nové možnosti jak pro realizaci nových nápadů a služeb na trhu, tak pro marketing a komunikaci stávajících produktů a značek, jejichž historie se počítá na desetiletí. Internet přináší nové možnosti všem, podstata a otevřenost nových online platforem, sociálních sítí nevyjímaje, umožňuje vyniknout i malým značkám nad globálními giganty. Práce se věnuje novým trendům v internetovém marketingu, zejména sociálním sítím a způsobům jak tyto trendy využít v komerčním světe.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,236 záznamů.   začátekpředchozí1220 - 1229další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.