Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 180 záznamů.  začátekpředchozí117 - 126dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Business plan to establish a retail company in the Czech Republic, operating in Chinese market
Vereš, Matej ; Volfová, Jitka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřená na vypracování podnikatelského plánu firmy v České republice, která bude prodávat výrobky koncovým zákazníkům v Číně. Cílem práce je vytvoření věrohodného a v praxi použitelného podnikatelského plánu, určeného pro interní potřeby podnikatele. Teoretická část obsahuje metodiku podnikatelského plánu a sběru dat. Praktická část popisuje konkrétní podnikatelský plán, jehož součástí je analýza trhu, zákazníka, konkurence a dodavatelů. Zbývající kapitoly jsou věnované marketingu, personálnímu zabezpečení, harmonogramu, finančnímu plánu a SWOT analýze.
Vývoj business modelů v oblasti poskytování sportovních služeb: Lyžařské školy
Fulierová, Hana ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Nebesář, Cyril (oponent)
Práce analyzuje vývoj business modelů v oblasti poskytování sportovních služeb. Konkrétně je zaměřena na lyžařské školy. V úvodní rešerši postupně představuje základní pojem business model a jednotlivé přístupy od různých autorů. Dále popisuje postupný vývoj poskytování sportovních služeb v turistických regionech. Výzkumná část práce obsahuje čtyři případové studie konkrétních lyžařských škol z různých oblastí, které odráží současné trendy ve sportovním průmyslu. První tři případové studie analyzují vývoj lyžařských škol, založených před rokem 1990. Případová studie nově vzniklé školy poukazuje na změnu aspektů, které vedou k založení školy v dnešní době, a poskytuje v této oblasti návod pro začínající podnikatele. Pro analýzu business modelů jednotlivých škol byl využit model Canvas. Závěr výzkumné zprávy je zpracován formou specifické analytické techniky cross-case.
How IOT changes business model of Microsoft
Hruška, Jan ; Andera, Michal (vedoucí práce) ; Urbík, Jan (oponent)
Hlavním cílem této práce je zjistit, jak vznikající technologický megatrend, Internet věcí, mění obchodní model Microsoft OEM týmu. OEM je plně závislé na prodeji licencí systému Windows; Trh s počítači však klesá a celá společnost Microsoft se přesouvá do nabídky cloudových služeb, zatímco je financována výnosy z OEM. Strategie toho, jak tým OEM zapadá do dlouhodobé strategie, nicméně chybí. Abychom zjistili, jaké změny by měly být provedeny v rámci stávajícího obchodního modelu, bylo provedeno a analyzováno 13 rozhovorů s manažery v rámci společnosti Microsoft. Identifikovaná témata byla přidělena stavebním blokům obchodního modelu, seřazená podle důležitosti a podpořena příslušnými citacemi z rozhovorů i teoretickým zázemím. Nejdůležitějšími subjekty změn byly identifikovány jako: partneři, aktivity a value proposition; Změny se však projeví v každém aspektu podnikání OEM. V důsledku toho jsou popsány konkrétní změny stavebních bloků a byly navrženy první kroky směrem k strategii Internetu Věcí. To zajistí relevanci konzervativního týmu OEM v budoucnosti společnosti Microsoft.
Faktory konkurenceschopnosti slevového portálu
Hartigová, Dominika ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Müllerová, Jana (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza současného stavu slevového portálu Pepa.cz v oblastech marketingu, řízení vztahů se zákazníky, personálního řízení, a také návrhy a opatření k zajištění prosperity podniku. V teoretické části jsou popsány a vymezeny základní definice zmíněných oblastí řízení. Část praktická se věnuje analýze jednotlivých oblastí řízení podniku, přičemž výsledkem analýzy jsou uvedeny návrhy a opatření, která povedou ke zvýšení jeho konkurenceschopnosti.
Analýza business modelu webové aplikace
Kubiš, Daniel ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Cílem bakalářské práce bylo provedení analýzy business modelu webové aplikace k posouzení a návrhu minimálně schopného produktu. Webová aplikace má ambice stát se globální komunitní platformou, která bude standardem pro získávání, bádaní a uchování artefaktů v digitalizované podobě. Na základě těchto cílů byla bakalářská práce rozdělena do dvou celků - teoretické a praktické části. V teoretické části byl definován projekt, postup strategie a metodiky, které budeme aplikovat v praktické části. K splnění cíle byla použita metoda business model Lean Canvas. Díky popisu devíti prvků modelu, které se vzájemně doplňují, bylo možné navrhnout řešení, které by se dalo implementovat k vytvoření minimálně schopného produktu. K tomuto závěru bylo přispěno dílčími analýzami, s hlavním záměrem na poznání cíleného segmentu uživatelů.
Analýza a optimalizace business modelu společnosti Jadberg
Jadrníčková, Denisa ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Kubelková, Eva (oponent)
Tato bakalarska praace je zamerena na analyzu a optimalizaci business modelu male rodinnee spoleccnosti Jadberg kteraa se zabyva vyrobou a prodejem sportovniho obleceni. Cilem je analyza obchodniho modelu spolecnosti analyza jejich nedostatku a nasledne navrhy zmen ktere povedou k dalsimu rozvoji spolecnosti. Business model ktery je v tomto pripade vyuzivan je predevsim business model Canvas ktery se stal fenomenem poslednich let. V teoreticke casti je popsana problematika obchodnich modelu detailneji je popsan business model Canvas a jeho jednotlive prvky. Prakticka cast teto prace se potom soustredi na aplikovani modelu Canvas na spolecnost, analyzuje konkurenci, dosavadni marketingove aktivity a celkovy chod firmy. Na zaklade techto poznatku je potom sestaven plan optimalizace procesu a obchodniho modelu spolecnosti, ktere spolecnost muze implementovat v nejblizsich mesicich.
Business Model Analysis of the Company Aircraft Industries, a.s. and Suggestions for Improvement
Maturkanič, Michal ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Hájek, Jiří (oponent)
Diplomová práce se věnuje analýze podnikatelského modelu společnosti Aircraft Industries, a.s., která působí v oblasti výroby a následného prodeje malých civilních letadel L-410. Společnost v současnosti prochází turbulentním obdobím, které zapříčinilo propad prodejů omezení výroby i ztráty ve výsledcích hospodaření. Jak ale prokazují i některé analýzy vykonané v rámci diplomové práce, problémy společnosti nezpůsobily jen poslední události, ale dlouhodobé neadekvátní nastavení určitých vnitřních procesů v podniku. Ve finále tak diplomová práce poukazuje na možný vývoj v blízké budoucnosti, jeho vliv na společnost a v neposlední řadě i doporučení, které by společnost měla přijmout, pokud se chce vyhnout dalším negativním dopadům na její podnikání.
Analýza marketingové komunikace oděvní značky Zara
Fialíková, Lucie ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce "Analýza marketingové komunikace oděvní značky Zara" popisuje a analyzuje jednotlivé části cirkulárního obchodního modelu a alternativního přístupu k marketingové komunikaci. Právě kombinace a následná implementace těchto dvou h přístupů zajistila značce pozici jednoho z lídrů trhu s rychlou módou. První část práce se zabývá historií a současností značky a následnou deskripcí jednotlivých strategických ohnisek obchodního modelu od designu přes výrobu až po bchodů. Druhá část práce se zabývá analýzou marketingové komunikace značky. Primárním kanálem jsou prodejny Zara, jimž je v této části věnován velký prostor. Sekundárním kanálem é podrobena důkladné deskripci. ěr práce shrnuje výslednou analýzu a nabízí doporučení ke zlepšení komunikace značky s ohledem na potenciální budoucí hrozby.
Vývoj knižních trhů s důrazem na vývoj internetu včetně konceptu e-book (vztah nakladatel - knižní distributor - knihkupectví)
Váňová, Miloslava ; Papík, Richard (vedoucí práce) ; Sklenák, Vilém (oponent) ; Jansová, Linda (oponent)
Disertační práce je věnována proměnám knižního trhu, které se odehrávají po nástupu internetu mezi subjekty knižního trhu, knihovnami a konečnými spotřebiteli informací (čtenáři, uživateli knihoven). Rozvoj internetu přinesl poptávku po hledání nových obchodních modelů a možnostech spolupráce. Elektronické publikování, které se s dostupností internetu začalo prosazovat, bylo startovacím faktorem pro rozvoj elektronických knih. Práce je koncipována s ohledem na role jednotlivých subjektů knižního trhu tj. nakladatele a prodejce (distributora, knihkupce, digitální platformy) a knihovny při tvorbě, prodeji a zpřístupnění knih s důrazem na knihy elektronické. Po vymezení používaných termínů, zejména různých přístupů k definici "e-knihy", a představení historie tištěné a elektronické knihy, následuje kapitola prezentující hardwarová zařízení a softwarové programy umožňující četbu e-knih. Třetí kapitola představuje roli nakladatele v procesu publikování tištěných a elektronických knih. Cílem je poukázat na odlišné postupy při zpracování tištěného a elektronického textu, vč. možností self-publishingu, který klade nové možnosti publikování přímo do rukou autora. Čtvrtá kapitola přibližuje možnosti distribuce a prodeje tištěných a zejména elektronických knih a zároveň specifikuje nový subjekt, který se díky...
Datová žurnalistika v pojetí Datablogu IHNED.cz
Hrbková, Nikola ; Láb, Filip (vedoucí práce) ; Kasík, Pavel (oponent)
Datová žurnalistika se objevila spolu s překotným rozvojem moderních technologií v posledních letech a stala se trendem redakcí po celém světě. Tato diplomová práce s názvem "Datová žurnalistika v pojetí Datablogu IHNED.cz" si bere za cíl představit žánr datové žurnalistiky v rámci mediální komunikace a v souvislosti se změnami ve společnosti a vývojem techniky. Teoretické kapitoly se věnují historii oboru, postupům práce datových novinářů a omezením spojenými s datovou žurnalistikou, jako je nesnadné financování redakcí, problematický sběr dat, nebo nedostatečná nabídka v oblasti vzdělávání novinářů. Cílem výzkumu bylo zmapování tvorby týmu datových žurnalistů Datablogu IHNED.cz a její srovnání s vybranými australskými týmy. V práci je kombinováno několik metod výzkumu. Stěžejní metodou jsou hloubkové rozhovory s datovými novináři, které odkrývají procesy jejich práce. Nakonec jsou týmy obou zemí podrobeny komparativní analýze. Co se týče širšího teoretického výzkumného kontextu, je tato práce jednak příspěvkem do rodící se diskuse o otázce datové žurnalistiky a jejího přínosu pro mediální organizace, i samotnou společnost. Závěr práce poskytuje úvahy o dalším směrování datové žurnalistiky u nás i ve světě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 180 záznamů.   začátekpředchozí117 - 126dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.