Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 145 záznamů.  začátekpředchozí116 - 125dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení dodavatelů v systému managementu kvality ve vybraném podniku
KARKOŠKOVÁ, Soňa
Každý podnik, který chce být konkurenceschopný na trhu, se musí neustále zlepšovat a hledat nové, lepší a jednodušší postupy jednotlivých procesů. Diplomová práce se zabývá popisem a analýzou stávajícího systému managementu kvality výběru a hodnocení dodavatelů ve středně velkém strojírenském podniku. Práce obsahuje doporučení a návrhy na případná zlepšení tohoto systému.
Příprava společnosti KOPY TRUCK s. r. o. na opakovanou certifikaci normy ISO 9001
Kopecká, Dagmar ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Předmětem mé diplomové práce je příprava společnosti KOPY TRUCK s. r. o. na opakovanou certifikaci normy ISO 9001. Práce analyzuje plnění požadavků normy v zavedeném systému managementu kvality, identifikuje silná a slabá místa v systému a předkládá doporučení. Hlavním cílem závěrečné práce je navržení aplikovatelných a reálných řešení nedostatků v plnění článků normy, která povedou k neustálému zlepšování. Práce je rozdělena do pěti kapitol. V první kapitole je definován pojem kvalita a představen vývoj systémů managementu kvality až do současnosti. Druhá kapitola seznamuje s technickou normalizací, normami ISO řady 9000 a požadavky ČSN EN ISO 9001:2009, jejíž struktury a obsahu se drží praktická část diplomové práce. Třetí kapitola předkládá informace o společnosti KOPY TRUCK s. r. o. a analyzuje její silné a slabé stránky, hrozby a příležitosti prostřednictvím SWOT analýzy. Následující kapitola podrobně rozebírá a hodnotí současné plnění požadavků normy ISO 9001 a na závěr jednotlivých článků normy předkládá změny, doporučení a aplikovaná řešení. Poslední kapitola shrnuje celkové plnění normy v organizaci a uvádí hlavní přínosy práce. Po přezkoumání požadavků normy ISO 9001 bylo zjištěno, že společnost plní požadavky. Uvedená doporučení pomohou rozvíjet zavedený systém managementu kvality a přispějí ke zlepšování organizace.
Systém řízení kvality ve vybraném podniku
HOVORKOVÁ, Jana
Cílem diplomové práce je analýza současné situace v systému řízení kvality, odhalení rezerv a na základě zjištěných výsledků navržení opatření na zlepšení systému řízení kvality.
Vliv technických norem a technických měření na kvalitu výroby
BEUTL, David
Úvodní teoretická část bakalářské práce definuje základní pojmy kontroly jakosti podle norem. Dále je popsána metodika měření kvality. V práci jsou analyzovány normy jakosti ČSN EN ISO. V praktické části práce je analyzován systém řízení kvality v provozních podmínkách společnosti BENTEX. Další část práce zahrnuje analýzu sledovaných parametrů výrobku a návrh na optimalizaci systému řízení kvality. Závěr práce tvoří návrhy a doporučení v oblasti metrologie.
Systém řízení kvality v malém a středním podniku
MUSILOVÁ, Michala
Diplomová práce byla zpracována na téma "Systém řízení kvality v malém a středním podniku". Vybraným podnikem byla firma Roman Kovář, která se zabývá nákladní autodopravou. Cílem diplomové práce bylo zhodnotit a popsat systém řízení kvality v konkrétním malém nebo středním podniku. V teoretické části byl systém řízení kvality popsán a rozdělen podle literatury.
Management kvality s akcentem na lidský kapitál
ROHLÍČKOVÁ, Radka
Cílem Bakalářské práce je charakteristika systému managementu kvality ve vybrané společnosti a objasnění významu lidského faktoru v tomto systému. Teoretická část objasňuje podstatu, význam a principy managementu kvality. Praktická část je zaměřena na zmapování systému managementu kvality ve vybrané společnosti, zejména v oblasti personálního řízení. První část je orientována na implementaci systému managementu kvality s vazbou na odpovědnost managementu, komunikaci a podporu procesního řízení. Druhá část analyzuje současný systém ve společnosti se zaměřením na proces lidské zdroje. Ve třetí části je zachycen proces postupného zlepšování v systému řízení kvality včetně vyhodnocení přínosu pro společnost. Závěrečná kapitola shrnuje výsledné návrhy a doporučení společnosti.
Stanovení zásad systému managementu informatiky kompatibilního s ISO 9001:2008 pro malé IS/IT neintenzivní podniky
Lozan, Petr ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Pecha, Tomáš (oponent)
Informační systémy a technologie jsou všudypřítomné a hrají významnou roli v každodenním životě lidí i organizací. I ty nejmenší organizace potřebují vědět, že jejich informační systémy a technologie pracují správně, přiměřeně podporují jejich činnosti, jsou nákladově efektivní a vyhovují požadavkům předpisů a jiným požadavkům. Nejvíce prosazovaný i užívaný je přístup k řízení IS/IT organizace na základě managementu služeb. Co když ale není stejně vhodný pro organizace všech velikostí? Tato práce představuje alternativní přístup k řízení informatiky, přímo vystavěný na základě požadavků dobře známého mezinárodního standardu ISO 9001:2008. Pro mnoho osob, které znají a rozumí přístupu ISO 9001 i požadavkům standardu, může být snazší použít jejich znalosti o managementu kvality k řízení IS/IT, spíše než se učit a zavádět management služeb IT, a pravděpodobně se zabývat i tím, jak management služeb zjednodušit pro použití v podmínkách omezených zdrojů, které jsou pro malé organizace charakteristické. Autor popisuje ISO 9001 jako univerzální model systému managementu a zkoumá požadavky standardu ISO 9001:2008 vztahující se k informačním systémům a technologiím. Pak je pozornost soustředěna na existující mezinárodní standardy zabývající se různými aspekty správy a řízení IS/IT. Text nastiňuje hlavní obsah ISO/IEC 38500 pro správu IT (IT Governance), ISO/IEC 20000 pro management služeb, obsah vybraných standardů souboru ISO/IEC 27000 pro management bezpečnosti informací a obsah ISO/IEC 19770-1 pro správu softwarových aktiv. Následující část popisuje zejména přístup COBIT5 a řešení COBIT vhodné pro malé podniky -- COBIT Quickstart a COBIT Security Baseline. Závěrečná část textu vysvětluje, jak byl standard ISO 9001:2008 využit a přizpůsoben za účelem vytvoření hlavního předmětu práce -- návrhu zásad systému managementu informatiky pro malé IS/IT neintenzivní podniky kompatibilního s ISO 9001:2008.
Koncepce managementu kvality a jejich aplikace v cestovním ruchu
Sysel, Jiří ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Jakubíková, Dagmar (oponent) ; Pražská, Lenka (oponent) ; Konečná, Marie (oponent)
Disertační práce se zabývá koncepcemi managementu kvality a jejich aplikacemi v oblasti služeb cestovního ruchu. V první části vymezuje základní pojmy problematiky kvality a zabývá se vývojem přístupů k jejímu managementu. Uvádí specifika řízení kvality v České republice a vztah kvality a konkurenceschopnosti na celonárodní a podnikové úrovni. Další část práce je věnována prezentaci hlavních metod a koncepcí managementu kvality, a to od nejjednodušších historických nástrojů přes metodiky plánování, optimalizace, hodnocení, analýzy a prevence rizik až k uvedení hlavních mezinárodních standardů a komplexních modelů pro jejich dosahování a řízení. Vždy je komentována jejich vhodnost a možné vazby na služby cestovního ruchu, které jsou v práci uvedeny a definovány v kontextu k hlavním teoretickým přístupům ke kvalitě a jejímu řízení v oblasti služeb. Analytická část práce je věnována rozboru přístupů ke kvalitě v oblasti cestovního ruchu a specificky národním systémům kvality služeb ve vyspělých evropských zemích (Španělsko, Švýcarsko, Německo). Je provedeno jejich hodnocení a komparace se stavem řízení kvality v cestovním ruchu v České republice. Dále je analyzována a hodnocena přínosnost implementace systému managementu kvality podle standardů ISO 9001 v hotelových podnicích. Využita jsou data z projektu TLT Benchmark poradenské společnosti KPMG Česká republika za období 2009-2011 a data vybraných organizací cestovního ruchu. Závěrečná část práce uvádí rámcové modelové řešení Národního systému kvality služeb cestovního ruchu v České republice. To vychází z provedených analýz a komparací a prezentuje jeho hlavní komponenty, a sice národní standard kvality, značku kvality a institucionální zajištění systému. Navrhovaný model je vlastním řešením autora založeným na teoretických poznatcích a dlouholeté praxi v oblasti cestovního ruchu a managementu kvality.
Zhodnocení plnění požadavků systému managementu kvality a přínosů jeho zavedení v konkrétní organizaci
Nálevková, Petra ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Reuterová, Hana (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnotit na základě informací poskytnutých společností IDC -- FOOD, s.r.o. plnění požadavků kladených normou ISO 9001 na systém managementu kvality a identifikovat možné prostory pro zlepšení. Dále je cílem zhodnotit, jaké dopady mělo zavedení systému managementu kvality na fungování společnosti. Práce se v první části věnuje teoretickému vymezení pojmu kvalita a vývoji péče o kvalitu. Jsou popsány také přístupy k managementu kvality a jejich vývoj. V další části je představena společnost IDC -- FOOD, s.r.o. a dále je pojednáno o tom, jakým způsobem jsou v organizaci zavedeny a plněny požadavky stanovené normou ISO 9001 a jsou identifikována možná zlepšení. V závěru praktické části jsou pak shrnuty dopady zavedení systému managementu kvality na společnost IDC -- FOOD, s.r.o.
Analýza systému managementu kvality a příprava organizace Parker Hannifin s.r.o. na certifikaci podle ISO/TS 16949
Vidrnová, Kateřina ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Havlíček, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce na téma "Analýza systému managementu kvality a příprava organizace Parker Hannifin, s.r.o. na certifikaci podle ISO/TS 16949" je provedení analýzy stávajícího stavu systému managementu kvality v organizaci Parker Hannifin, s.r.o z hlediska připravenosti na certifikaci podle technické specifikace ISO/TS 16949. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. V teoretické části je srovnání normy ISO 9001, která již v organizaci zavedena je a ISO/TS 16949, kterou organizace zavést chce. Praktická část je zaměřena na analýzu současného stavu systému managementu kvality, srovnání s požadavky ISO/TS 16949 a vyhodnocení připravenosti organizace na certifikaci. Rovněž obsahuje doporučení v případech, že požadavky splněny nejsou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 145 záznamů.   začátekpředchozí116 - 125dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.