Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,624 záznamů.  začátekpředchozí1147 - 1156dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Communication strategy of non-profit organizations
Kolesárová, Maria ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Tato diplomová práce se soustřeďuje na komunikaci organizací neziskového sektoru. Nejdřív charakterizuje neziskové organizace a neziskový sektor, poté přechází ku charakteristice marketingu a marketingové komunikace neziskových organizací. V praktické části analyzuje komunikační nástroje vybrané neziskové organizace a hodnotí komunikaci organizace a její vliv na postoje a chování cílové skupiny
Návrh komunikační strategie vybraného produktu
Lorenc, Marek ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Mlčák, Jan (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je návrh komunikační strategie Sportovních her České Kanady. Teoretická část práce se zabývá vymezením teorie marketingu služeb, marketingové komunikace zahrnující nástroje komunikačního mixu, procesy STP a strategii. Praktická část práce charakterizuje Sportovní hry České Kanady. Je zde popsán výchozí stav komunikace a na základě dotazníku je navržená strategie vedoucí k jejímu zlepšení.
Marketingová komunikace banky na sociálních sítích
Zilvar, Adam ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá tématem marketingové komunikace banky na sociálních sítích. Cílem práce je identifikovat možnosti marketingové propagace na sociálních sítích a poté na základě analýzy současné komunikace České spořitelny na sociálních sítích navrhnout doporučení pro její zlepšení. Komunikace firem na sociálních sítích je relativně nové a dynamicky se rozvíjející oblastí a společnosti této formě propagace věnují stále větší část marketingových rozpočtů. Přínosem práce je proto shrnutí nových poznatků v této oblasti, poskytnutí přehledu forem propagace na Facebooku a Twitteru a zhodnocení komunikace České spořitelny za pomocí srovnání s internetovou bankou Air Bank a použítí osvědčené praxe. Na závěr práce předkládám doporučení pro zlepšení komunikace České spořitelny na sociálních sítích.
Interaktivní ekologické centrum Dolní Lomná
Wawroszová, Pavlína ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Brůžková, Pavla (oponent)
Interaktivní ekologické centrum je moderní "muzeum", které bude zábavnou naučnou, ale i vzdělávací formou seznamovat návštěvníky s tématy věnujícími se ekologii a environmentu, bude propagovat přírodní a kulturní krásy regionu, ve kterém vzniká. Jeho zřizovatel infinity-progress o.s. získalo z fondů EU na projekt dotaci. Cílem diplomové práce je projekt představit, analyzovat jeho okolí a navrhnout pro něj vhodnou marketingovou komunikaci. Vedlejším cílem je vytvořit logo projektu a návrh propagačního plakátu. Práce je rozdělena na 4 kapitoly, z nichž první dvě tvoří část teoretickou. První z nich se věnuje vymezení základních pojmů oblastí, jichž se projekt dotýká. Jde o odvětví cestovního ruchu, neziskové organizace a také regionální politiku EU. Předmětem druhé kapitoly je marketing se zaměřením na jeho specifika v oblasti cestovního ruchu a služeb. Praktická část je tvořena popisem výchozí situace, za níž projekt vzniká, je provedena vnější i vnitřní marketingová analýza a v závěru kapitoly je popsán marketingový mix. Marketingová komunikace, jako jeden z nástrojů mixu je však předmětem samostatné, čtvrté kapitoly. Ta v několika krocích popisuje návrh komunikace, představuje nové logo i propagační materiál.
Marketingová analýza společnosti Tupa, s.r.o.
Skůpová, Dominika ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Cílem bakalářská práce "Marketingová analýza společnosti Tupa spol. s r.o." je analýza marketingového mixu a zejména jeho jedné části, komunikačního mixu. V práci zjišťuji, jak fungují jednotlivé složky marketingové komunikace a hledám její ne-funkční části. Konečným výstupem je návrh, jak má společnost postupovat, aby zkvalitnila komunikační mix, který jí přinese prosperitu.
Marketingová komunikace vybrané sportovní organizace
Kalvodová, Michaela ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice marketingové komunikace ve vybrané sportovní organizaci. V teoretické části jsou popsány základní pojmy marketingové komunikace a její zasazení do obecného marketingu. Praktická část se věnuje aplikaci marketingových komunikačních nástrojů na prvoligový fotbalový klub, které jsou analyzovány jak ze strany vedení klubu, tak ze strany fanoušků. Cílem bakalářské práce je na základě kvalitativního zkoumání zjistit, jak efektivně umí klub komunikovat se svými fanoušky, jakých nástrojů k tomu využívá a jaká je odezva fanoušků.
Návrh marketingové komunikace pro kavárnu Koblížek
Vidourková, Aneta ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové komunikace pro kavárnu Koblížek. Teoretická část obecně charakterizuje pojem marketingová komunikace a následně související komunikační mix. V praktické části je charakterizována kavárna Koblížek. Je zde provedena analýza konkurence a dodavatelů kavárny. Poté jsou pro kavárnu Koblížek zpracovány jednotlivé části komunikačního mixu. V závěru práce jsou z poznatků teoretické části shrnuta doporučení marketingové komunikace pro kavárnu Koblížek.
Sociální sítě v odvětví cestovního ruchu
Švoncová, Nicole ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Švanda, Pavel (oponent)
Cílem práce je zhodnotit možnosti využití sociálních sítí pro rozvoj nabídky služeb cestovního ruchu, včetně ukázek dobré (příp. i špatné) praxe. V teoretické části je provedena rešerše současného poznání o používání sociálních sítí s důrazem na jejich využívání organizacemi jako dalšího komunikačního kanálu. Metodika analytické části je postavena na obsahové analýze, práce využívá analýzu Facebook stránek vybraných 10 cestovních kanceláří na základě relevantních faktorů: počet fanoušků, aktivita fanoušků, aktivita provozovatelů a zveřejňovaný obsah. Údaje jsou porovnávány mezi jednotlivými cestovními kancelářemi. Na základě takto provedené analýzy bylo zjištěno, že potenciál sociálních sítí pro marketing cestovních kanceláří není dostatečně využíván a CK chápou Facebook jako reklamní prostor se snahou obousměrně komunikovat jen v menším množství případů.
Marketingová komunikace divadla komerčního a neziskového typu
Taberyová, Terezie ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Marketingová komunikace divadla komerčního a neziskového typu" zjišťuje, jaký vliv má v oblasti divadelní produkce právní forma provozovatele divadla a zda má jeho zřizovatele nebo zakladatel vliv na použití různých marketingových nástrojů a postupů. To, jakým způsobem divadla komunikují s veřejností a prezentují svoji současnou i budoucí produkci, výrazně ovlivňuje jak návštěvnost, tak i ekonomické výsledky provozovatelů. Ze závěrů práce plyne, že více než právní forma ovlivňuje marketingovou komunikaci profesní znalost i osobní zainteresovanost personálního zajištění marketingového týmu.
Analýza komunikačního mixu společnosti Svatba jak má být, s.r.o.
Božejovská, Martina ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
K uskutečnění tématu mé kvalifikační práce jsem si vybrala společnost Svatba jak má být, s. r. o. Cílem teoretické části práce je osvětlit čtenáři základní pojmy a souvislosti, které jsou zapotřebí k analýze komunikačního mixu. Tato teorie je poté v praktické části použita na současnou situaci vybrané společnosti. V praktické části nejdříve čtenáři představím analyzovanou společnost a poté ji popisnou analýzou zpracuji. V závěru práce zveřejním uskutečněné anketní šetření k tématu práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,624 záznamů.   začátekpředchozí1147 - 1156dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.