Název:
Interaktivní ekologické centrum Dolní Lomná
Překlad názvu:
Interactive environmental centre Dolni Lomna
Autoři:
Wawroszová, Pavlína ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Brůžková, Pavla (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Interaktivní ekologické centrum je moderní "muzeum", které bude zábavnou naučnou, ale i vzdělávací formou seznamovat návštěvníky s tématy věnujícími se ekologii a environmentu, bude propagovat přírodní a kulturní krásy regionu, ve kterém vzniká. Jeho zřizovatel infinity-progress o.s. získalo z fondů EU na projekt dotaci. Cílem diplomové práce je projekt představit, analyzovat jeho okolí a navrhnout pro něj vhodnou marketingovou komunikaci. Vedlejším cílem je vytvořit logo projektu a návrh propagačního plakátu. Práce je rozdělena na 4 kapitoly, z nichž první dvě tvoří část teoretickou. První z nich se věnuje vymezení základních pojmů oblastí, jichž se projekt dotýká. Jde o odvětví cestovního ruchu, neziskové organizace a také regionální politiku EU. Předmětem druhé kapitoly je marketing se zaměřením na jeho specifika v oblasti cestovního ruchu a služeb. Praktická část je tvořena popisem výchozí situace, za níž projekt vzniká, je provedena vnější i vnitřní marketingová analýza a v závěru kapitoly je popsán marketingový mix. Marketingová komunikace, jako jeden z nástrojů mixu je však předmětem samostatné, čtvrté kapitoly. Ta v několika krocích popisuje návrh komunikace, představuje nové logo i propagační materiál.The interactive environmental centre is the modern museum that would like to familiarize its visitors with ecology and environment subjects in the entertaining and educational form and promote natural and cultural beauties of the region. Its founding organization -- infinity-progress o.s. received the EU grant. The aim of the thesis is to present project, to analyse its surrounding and to suggest appropriate marketing communication. A secondary aim is to create a logo and design of promotional poster. Thesis is divided into four chapters. The first one includes the basic definitions of the project areas. It is the tourism sector, non-governmental organizations and EU regional policy. The second chapter focus on marketing and its specifics in the tourism and services sphere. The practical part consists of project's initial situation description, external and internal marketing analysis and the marketing mix is introduced at the end. Marketing communication as one of the important marketing mix tools is a subject of fourth chapter. Design of the communication is presented in several steps as well as new logo and promotional material.
Klíčová slova:
cestovní ruch; ekologie; interaktivní centrum; marketingová komunikace; nezisková organizace; regionální politika; ecology; interactive centre; marketing communication; non-governmental organization; regional policy; tourism
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41084