Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Business Plan – ADRENALINE CENTRE
Sedláček, Michal ; Wawroszová, Pavlína (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
The aim of this diploma thesis is to write a business plan for Adrenaline Park formation in Třinec. The thesis is divided into three main chapters where first chapter defines goals and methods used. Subsequent part specifies theoretical framework of the topic and defines basic terms. Business plan contains all requirements including strategic analysis. The outcome of the thesis is well prepared document useful for both internal and external purposes.
Business Plan – ADRENALINE CENTRE
Sedláček, Michal ; Wawroszová, Pavlína (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
The aim of this diploma thesis is to write a business plan for Adrenaline Park formation in Třinec. The thesis is divided into three main chapters where first chapter defines goals and methods used. Subsequent part specifies theoretical framework of the topic and defines basic terms. Business plan contains all requirements including strategic analysis. The outcome of the thesis is well prepared document useful for both internal and external purposes.
Interaktivní ekologické centrum Dolní Lomná
Wawroszová, Pavlína ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Brůžková, Pavla (oponent)
Interaktivní ekologické centrum je moderní "muzeum", které bude zábavnou naučnou, ale i vzdělávací formou seznamovat návštěvníky s tématy věnujícími se ekologii a environmentu, bude propagovat přírodní a kulturní krásy regionu, ve kterém vzniká. Jeho zřizovatel infinity-progress o.s. získalo z fondů EU na projekt dotaci. Cílem diplomové práce je projekt představit, analyzovat jeho okolí a navrhnout pro něj vhodnou marketingovou komunikaci. Vedlejším cílem je vytvořit logo projektu a návrh propagačního plakátu. Práce je rozdělena na 4 kapitoly, z nichž první dvě tvoří část teoretickou. První z nich se věnuje vymezení základních pojmů oblastí, jichž se projekt dotýká. Jde o odvětví cestovního ruchu, neziskové organizace a také regionální politiku EU. Předmětem druhé kapitoly je marketing se zaměřením na jeho specifika v oblasti cestovního ruchu a služeb. Praktická část je tvořena popisem výchozí situace, za níž projekt vzniká, je provedena vnější i vnitřní marketingová analýza a v závěru kapitoly je popsán marketingový mix. Marketingová komunikace, jako jeden z nástrojů mixu je však předmětem samostatné, čtvrté kapitoly. Ta v několika krocích popisuje návrh komunikace, představuje nové logo i propagační materiál.
Analýza sítě pohostinských zařízení v oblasti Těšínské Slezsko
Wawroszová, Pavlína ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Zábranská, Hana (oponent)
Práce se zabývá stravovacími službami v pohostinských zařízeních podél zvolených turistických tras v Těšínském Slezsku se zaměřením na oblast Těšínských Beskyd. Je rozdělena do čtyř kapitol. První z nich popisuje stravování jako základní službu cestovního ruchu, věnuje se jeho rozdělení, funkcím a formám. Druhá kapitola charakterizuje region Těšínské Slezsko v rámci cestovního ruchu, přibližuje jak jeho historii, tak i současné atraktivity území. V části praktické je analyzována síť pohostinských provozoven z hlediska počtu a kategorie podél zvolených turistických tras. K podrobnějšímu popisu a srovnání jsou zvoleny tři turistické chaty. Poslední kapitola je založena na terénním průzkumu kvality poskytovaných služeb ve zvolených chatách metodou subjektivního hodnocení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.