|
Cena vlastnického a nájemního bydlení
Suchánek, Jiří ; Toth, Petr (advisor) ; Čadil, Jan (referee)
Tato práce je zaměřena na problematiku cen vlastnického a nájemního bydlení v ČR. V teoretickém úvodu jsou popsány jednotlivé sektory bydlení včetně rozboru jejich výhod a nevýhod. Věnuje se transformaci trhu bydlení od počátku devadesátých let s důrazem na regulaci nájemného. Těžiště této práce je soustředěno na analýzu faktorů, ovlivňujících regionální diferenciaci cen vlastnického bydlení a vytvoření příslušného statistického modelu. Důraz je kladen na v současnosti probíhající deregulaci cena nájemního bydlení poskytnutí podkladů pro rozhodování o tom, zda je výhodnější vlastnická či nájemní forma bydlení.
|
| |
| |
|
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Adélka, a.s.
Knapová, Jitka ; Ezrová, Hana (advisor)
Práce obsahuje základní informace o společnosti Adélka, a.s., její historii, současnosti, organizační struktuře, předmětu podnikání a vývoji zisku v posledních letech. Práce dále analyzuje jednotlivé nástroje marketingového mixu, v pořadí produkt, cena, komunikační mix a distribuce. V závěru se nachází celkové shrnutí a návrhy a doporučení ke zlepšení současného využívání jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve firmě. Celou práci doplňují čtyři přílohy, které se do vlastního obsahu nehodily. Tyto přílohy jsou: katalog a ceník konzumního pečiva a dva plakáty na nové výrobky.
|
|
Price Apprehension of the Custumer Chosen Retail Chains in Relation to their Image
Šmukařová, Kateřina ; Postler, Milan (advisor) ; Průša, Přemysl (referee)
Práce je rozdělena do pěti kapitol. Teoretická část práce obsahuje kapitoly Cena, Image, Chování spotřebitele a Současné trendy v retailu, praktická část práce zahrnuje kapitolu Výzkum v hypermarketu Globus. Teoretická část práce vystihuje hlavní teoretické poznatky z oblasti problematiky tvorby a vnímání cen, vysvětluje pojem image a zabývá se způsoby jeho analýzy, popisuje faktory, které ovlivňují chování spotřebitele a vystihuje hlavní současné trendy v retailu zejména v České republice. Praktická část obsahuje výsledky cenového výzkumu a zhodnocení image hypermarketu Globus.
|
| |
|
Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku STAVISERVIS spol. s r.o.
Říhová, Kristýna ; Ezrová, Hana (advisor)
Charakteristika podniku a jeho postavení na trhu, SWOT analýza podniku, popis a analýza fungování nástrojů marketingového mixu a návrh na opatření ke zlepšení současné situace. Práce je rozdělená do šesti kapitol. V první kapitole se nachází základní informace o společnosti, další čtyři tvoří nástroje marketingového mixu ? produkt, cena, distribuce a komunikační mix. Poslední šestá kapitola obsahuje SWOT analýzu společnosti.
|
| |
| |
| |