Original title: Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě AWD Česká Republika, s.r.o.
Authors: Cmunt, Roman ; Kovář, František (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Charakteristika podniku, analýza současného stavu jednotlivých nástrojů marketingového mixu a následné zhodnocení a závěrečné doporučení.
Keywords: cena; distribuce; komunikační politika; lidé; materiální prostředí; procesy; Produkt

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5875

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3248


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share