Original title: Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku STAVISERVIS spol. s r.o.
Authors: Říhová, Kristýna ; Ezrová, Hana (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Charakteristika podniku a jeho postavení na trhu, SWOT analýza podniku, popis a analýza fungování nástrojů marketingového mixu a návrh na opatření ke zlepšení současné situace. Práce je rozdělená do šesti kapitol. V první kapitole se nachází základní informace o společnosti, další čtyři tvoří nástroje marketingového mixu ? produkt, cena, distribuce a komunikační mix. Poslední šestá kapitola obsahuje SWOT analýzu společnosti.
Keywords: cena; distribuce; komunikační mix; produkt; SWOT analýza

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3664

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1984


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share