Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 145 záznamů.  začátekpředchozí114 - 123dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Procesní řízení ve vybraném podniku
LACINOVÁ, Kristýna
Bakalářská práce je zaměřena na využití procesního managementu v malých a středních podnicích. Teoretická část obsahuje vysvětlené pojmy týkající se managementu jako takového, jeho historii a rozdělení do časových období. Podstatnou částí literární rešerše je vysvětlení rozdílu mezi funkčním a procesním stylem řízení. Funkční styl je v dnešní době nedostačující, a pokud si chce podnik udržet svou pozici na trhu, vhodnou cestou je zvolení procesního způsobu řízení společnosti. V praktické části je popsaný zvolený podnik ORICON s.r.o. Jedná se o tiskařskou společnost s dlouhodobou tradicí. Cílem bakalářské práce je vybrat a zhodnotit některé procesy probíhající ve firmě. Výstupem práce jsou návrhy na zlepšení probíhajících procesů, a to z personálního a marketingového odvětví. Návrhy jsou zobrazeny pomocí nových procesních map. Důsledkem je snížení nákladů při odborném školení řídících pracovníků a zviditelnění pro nové potencionální zákazníky.
Systém řízení kvality ve vybraném podniku
JANOUŠOVÁ, Michaela
Cílem diplomové práce s názvem Systém řízení kvality ve vybraném podniku je analýza současné situace v systému řízení kvality a na základě zjištěných výsledků navrhnout opatření na zlepšení tohoto systému. Pro zpracování diplomové práce byla zvolena společnost Motorpal, a. s., která je výhradním výrobcem vstřikovacích zařízení pro vznětové motory do nákladních automobilů, traktorů, lodí a stavebních strojů.Práce se skládá z teoretické a praktické části. První část se zabývá popisem kvality, významem kvality, faktorů ovlivňujících kvalitu, principy managementu kvality, ekonomikou kvality, kvalitou v předvýrobních etapách, plánováním kvality, nástroji kontroly kvality. Praktická část práce se především zaměřuje na náklady na kvalitu, se kterými má společnost největší problémy. Dále v praktické části diplomové práce je stručně popsána společnost, její historie, výrobní program a zákazníci společnosti, finanční situace podniku, procesy a systém řízení kvality v podniku.
Hodnocení dodavatelů v systému managementu kvality ve vybraném podniku
KARKOŠKOVÁ, Soňa
Každý podnik, který chce být konkurenceschopný na trhu, se musí neustále zlepšovat a hledat nové, lepší a jednodušší postupy jednotlivých procesů. Diplomová práce se zabývá popisem a analýzou stávajícího systému managementu kvality výběru a hodnocení dodavatelů ve středně velkém strojírenském podniku. Práce obsahuje doporučení a návrhy na případná zlepšení tohoto systému.
Příprava společnosti KOPY TRUCK s. r. o. na opakovanou certifikaci normy ISO 9001
Kopecká, Dagmar ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Předmětem mé diplomové práce je příprava společnosti KOPY TRUCK s. r. o. na opakovanou certifikaci normy ISO 9001. Práce analyzuje plnění požadavků normy v zavedeném systému managementu kvality, identifikuje silná a slabá místa v systému a předkládá doporučení. Hlavním cílem závěrečné práce je navržení aplikovatelných a reálných řešení nedostatků v plnění článků normy, která povedou k neustálému zlepšování. Práce je rozdělena do pěti kapitol. V první kapitole je definován pojem kvalita a představen vývoj systémů managementu kvality až do současnosti. Druhá kapitola seznamuje s technickou normalizací, normami ISO řady 9000 a požadavky ČSN EN ISO 9001:2009, jejíž struktury a obsahu se drží praktická část diplomové práce. Třetí kapitola předkládá informace o společnosti KOPY TRUCK s. r. o. a analyzuje její silné a slabé stránky, hrozby a příležitosti prostřednictvím SWOT analýzy. Následující kapitola podrobně rozebírá a hodnotí současné plnění požadavků normy ISO 9001 a na závěr jednotlivých článků normy předkládá změny, doporučení a aplikovaná řešení. Poslední kapitola shrnuje celkové plnění normy v organizaci a uvádí hlavní přínosy práce. Po přezkoumání požadavků normy ISO 9001 bylo zjištěno, že společnost plní požadavky. Uvedená doporučení pomohou rozvíjet zavedený systém managementu kvality a přispějí ke zlepšování organizace.
Systém řízení kvality ve vybraném podniku
HOVORKOVÁ, Jana
Cílem diplomové práce je analýza současné situace v systému řízení kvality, odhalení rezerv a na základě zjištěných výsledků navržení opatření na zlepšení systému řízení kvality.
Vliv technických norem a technických měření na kvalitu výroby
BEUTL, David
Úvodní teoretická část bakalářské práce definuje základní pojmy kontroly jakosti podle norem. Dále je popsána metodika měření kvality. V práci jsou analyzovány normy jakosti ČSN EN ISO. V praktické části práce je analyzován systém řízení kvality v provozních podmínkách společnosti BENTEX. Další část práce zahrnuje analýzu sledovaných parametrů výrobku a návrh na optimalizaci systému řízení kvality. Závěr práce tvoří návrhy a doporučení v oblasti metrologie.
Systém řízení kvality v malém a středním podniku
MUSILOVÁ, Michala
Diplomová práce byla zpracována na téma "Systém řízení kvality v malém a středním podniku". Vybraným podnikem byla firma Roman Kovář, která se zabývá nákladní autodopravou. Cílem diplomové práce bylo zhodnotit a popsat systém řízení kvality v konkrétním malém nebo středním podniku. V teoretické části byl systém řízení kvality popsán a rozdělen podle literatury.
Management kvality s akcentem na lidský kapitál
ROHLÍČKOVÁ, Radka
Cílem Bakalářské práce je charakteristika systému managementu kvality ve vybrané společnosti a objasnění významu lidského faktoru v tomto systému. Teoretická část objasňuje podstatu, význam a principy managementu kvality. Praktická část je zaměřena na zmapování systému managementu kvality ve vybrané společnosti, zejména v oblasti personálního řízení. První část je orientována na implementaci systému managementu kvality s vazbou na odpovědnost managementu, komunikaci a podporu procesního řízení. Druhá část analyzuje současný systém ve společnosti se zaměřením na proces lidské zdroje. Ve třetí části je zachycen proces postupného zlepšování v systému řízení kvality včetně vyhodnocení přínosu pro společnost. Závěrečná kapitola shrnuje výsledné návrhy a doporučení společnosti.
Stanovení zásad systému managementu informatiky kompatibilního s ISO 9001:2008 pro malé IS/IT neintenzivní podniky
Lozan, Petr ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Pecha, Tomáš (oponent)
Informační systémy a technologie jsou všudypřítomné a hrají významnou roli v každodenním životě lidí i organizací. I ty nejmenší organizace potřebují vědět, že jejich informační systémy a technologie pracují správně, přiměřeně podporují jejich činnosti, jsou nákladově efektivní a vyhovují požadavkům předpisů a jiným požadavkům. Nejvíce prosazovaný i užívaný je přístup k řízení IS/IT organizace na základě managementu služeb. Co když ale není stejně vhodný pro organizace všech velikostí? Tato práce představuje alternativní přístup k řízení informatiky, přímo vystavěný na základě požadavků dobře známého mezinárodního standardu ISO 9001:2008. Pro mnoho osob, které znají a rozumí přístupu ISO 9001 i požadavkům standardu, může být snazší použít jejich znalosti o managementu kvality k řízení IS/IT, spíše než se učit a zavádět management služeb IT, a pravděpodobně se zabývat i tím, jak management služeb zjednodušit pro použití v podmínkách omezených zdrojů, které jsou pro malé organizace charakteristické. Autor popisuje ISO 9001 jako univerzální model systému managementu a zkoumá požadavky standardu ISO 9001:2008 vztahující se k informačním systémům a technologiím. Pak je pozornost soustředěna na existující mezinárodní standardy zabývající se různými aspekty správy a řízení IS/IT. Text nastiňuje hlavní obsah ISO/IEC 38500 pro správu IT (IT Governance), ISO/IEC 20000 pro management služeb, obsah vybraných standardů souboru ISO/IEC 27000 pro management bezpečnosti informací a obsah ISO/IEC 19770-1 pro správu softwarových aktiv. Následující část popisuje zejména přístup COBIT5 a řešení COBIT vhodné pro malé podniky -- COBIT Quickstart a COBIT Security Baseline. Závěrečná část textu vysvětluje, jak byl standard ISO 9001:2008 využit a přizpůsoben za účelem vytvoření hlavního předmětu práce -- návrhu zásad systému managementu informatiky pro malé IS/IT neintenzivní podniky kompatibilního s ISO 9001:2008.
Koncepce managementu kvality a jejich aplikace v cestovním ruchu
Sysel, Jiří ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Jakubíková, Dagmar (oponent) ; Pražská, Lenka (oponent) ; Konečná, Marie (oponent)
Disertační práce se zabývá koncepcemi managementu kvality a jejich aplikacemi v oblasti služeb cestovního ruchu. V první části vymezuje základní pojmy problematiky kvality a zabývá se vývojem přístupů k jejímu managementu. Uvádí specifika řízení kvality v České republice a vztah kvality a konkurenceschopnosti na celonárodní a podnikové úrovni. Další část práce je věnována prezentaci hlavních metod a koncepcí managementu kvality, a to od nejjednodušších historických nástrojů přes metodiky plánování, optimalizace, hodnocení, analýzy a prevence rizik až k uvedení hlavních mezinárodních standardů a komplexních modelů pro jejich dosahování a řízení. Vždy je komentována jejich vhodnost a možné vazby na služby cestovního ruchu, které jsou v práci uvedeny a definovány v kontextu k hlavním teoretickým přístupům ke kvalitě a jejímu řízení v oblasti služeb. Analytická část práce je věnována rozboru přístupů ke kvalitě v oblasti cestovního ruchu a specificky národním systémům kvality služeb ve vyspělých evropských zemích (Španělsko, Švýcarsko, Německo). Je provedeno jejich hodnocení a komparace se stavem řízení kvality v cestovním ruchu v České republice. Dále je analyzována a hodnocena přínosnost implementace systému managementu kvality podle standardů ISO 9001 v hotelových podnicích. Využita jsou data z projektu TLT Benchmark poradenské společnosti KPMG Česká republika za období 2009-2011 a data vybraných organizací cestovního ruchu. Závěrečná část práce uvádí rámcové modelové řešení Národního systému kvality služeb cestovního ruchu v České republice. To vychází z provedených analýz a komparací a prezentuje jeho hlavní komponenty, a sice národní standard kvality, značku kvality a institucionální zajištění systému. Navrhovaný model je vlastním řešením autora založeným na teoretických poznatcích a dlouholeté praxi v oblasti cestovního ruchu a managementu kvality.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 145 záznamů.   začátekpředchozí114 - 123dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.