Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 132 záznamů.  začátekpředchozí113 - 122další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Responzivní webdesign a jeho praktické využití
Slíva, Ondřej
Tato bakalářská práce se zabývá responzivním webdesignem. V teoretické části je zmíněno co to vlastně responzivní webdesign je, čím se zabývá, proč má smysl se mu věnovat, jaká k němu existuje alternativa a jaké jsou jeho výhody a nevýhody. Dále je zmíněn meta tag viewport a tři základní prvky responzivního webdesignu, kterými jsou plovoucí layout, media queries a flexibilní obrázky. Praktická část se zabývá nakódováním responzivních webových stránek (dle přístupu Mobile first) pro firmu Návrh loga dle obdrženého grafického návrhu.
Propagace firmy SILEX Moravia s.r.o. na webu a sociálních sítích
Daníček, Tomáš
Tato bakalářská práce se zabývá zkvalitněním propagace firmy SILEX Moravia s.r.o. Teoretická část je rozdělena do dvou kapitol. První kapitola se věnuje teorii webové prezentace, druhá pak propagaci na facebooku. Praktická část se zaměřuje na tvorbu designu webových stránek tak, aby byla pro uživatele co nejpřehlednější a pro firmu co nejpřínosnější. Dále byla vytvořena facebooková stránka, na které bylo otestováno několik metod propagace. Úspěšnost těchto metod bude sledována a v závěru práce vyhodnocena.
Audit webových stránek a jejich vliv na konkurenceschopnost společnosti Nestle
Šochová, Iveta ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Hlavním smyslem této diplomové práce je analýza vybraných webových stránek a profilů na Facebooku vybraných značek společnosti Nestlé a jejich konkurence. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývá základy pro stanovení metrik pro hodnocení stránek a profilů na Facebooku. Teoretická část má tyto části: grafické zpracování a design webových stránek, viditelnost na internetu, SEO, informace, technické řešení, použitelnost a přístupnost a Facebook. Tyto části jsou základem pro metriky hodnocení. Praktická část obsahuje samotné hodnocení dle vytvořené metodiky. Je zhodnoceno 11 webových stránek a 11 profilů na Facebooku. Dále jsou všechny výsledky shrnuty a jsou vyvozeny závěry a doporučení. Hlavním přínosem diplomové práce je srovnání vybraných webových stránek a profilů na Facebooku společnosti Nestlé a tvorba doporučení na základě srovnání.
Přístupy k řešení mobilních webových aplikací
Nadrchal, Tomáš ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na přístupy k řešení mobilních webových aplikací. Autor se v ní zaměřuje na rozdělení mobilních zařízení a popis jejich vlastností a specifik dotykového ovládání. Část práce je věnována mobilním operačním systémům, jejich charakteristice a také jednotlivým mobilním internetovým prohlížečům. Následně je prostor poskytnut psychologii chování uživatelů mobilních zařízení a očekáváním uživatelů od mobilních webových stránek. Podstatná část práce je věnována specifikům vývoje webového designu pro mobilní zařízení, jeho rozdílům proti klasickému webovému designu, a technikám vývoje -- responsivnímu webovému designu a myšlence Mobile First. V praktické části autor analyzuje multiplatformní přístup k webovým stránkám železničních dopravců České dráhy, LEO Express a RegioJet, kdy je pomocí analýzy na bázi multikriteriálního hodnocení testován přístup z chytrých telefonů, tabletů a desktopů. K testování autor využívá webový emulátor simulující přístup z různých verzí operačních systémů a prohlížečů. Cílem analýzy je vytvoření řady doporučení k lepší optimalizaci pro přístup z mobilních zařízení.
Vývoj webových aplikací pro provoz na mobilních telefonech
Lehovec, Jakub ; Mittner, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tato práce se zabývá postupy a technologiemi, které jsou využívány pro tvorbu mobilních webových aplikací. Práce je zaměřena především na web pro dotykové telefony. Na začátku práce jsou vysvětleny rozdíly mezi mobilním telefonem a osobním počítačem. Jejich rozdíly jsou srovnány hlavně z hlediska ergonomie při prohlížení webových stránek a technologických omezení, které s prohlížením webu souvisí a definuje hlavní problémy webu pro mobilní zařízení. Hlavní část práce popisuje postupy pro vývoj mobilního webu z hlediska technologického i z hlediska designu. Jsou popsány postupy pro správný design, který zlepšuje ergonomii na dotykových zařízeních. Práce se také zabývá softwarovými technologiemi určenými pro vývoj mobilního webu. V práci jsou srovnány rozdíly mezi webovou a nativní aplikací a předvedeny nástroje pro nativní vývoj s webovými technologiemi. V závěru práce je předveden vývoj nativní aplikace a různé postupy vývoje mobilních webových aplikací.
Content strategy: Příprava a návrh obsahu pro web organizace
Ambrož, Jan ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Javůrek, Adam (oponent)
Práce se zabývá problematikou oboru obsahové strategie (content strategy), metodami a postupy přípravy, návrhu a tvorby obsahu firemního webu dle stanovených cílů. V teoretické části je definována role content strategy, je představen životní cyklus obsahu webu a možné přínosy a výstupy obsahové strategie ve všech jejích fázích: přípravy, analýzy, tvorby, vyhodnocení a správy obsahu. Diskutována je také interakce s dalšími obory webdesignu a zákonné limity, které ovlivňují vytváření internetového obsahu v České republice. Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout novou obsahovou strategii pro web společnosti. Po popsání výchozí situace a stanovení cílů jsou aplikovány metody systematického nakládání s webovým obsahem. Prostřednictvím výstupů obsahové strategie (definice cílové skupiny, analýza konkurence, inventura stávajícího obsahu, analýza klíčových slov, návrh informační architektury, style guide, model obsahu, plán obsahu, proces tvorby a správy obsahu) získává zájemce o problematiku vodítko, kterým se může inspirovat ve své praxi.
Inovace ve službách: Využití designu služeb v praxi
Kánská, Kateřina ; Jaklová, Martina L. (vedoucí práce) ; Siser, Roman (oponent)
Teoretická část práce je věnována seznámení se s problematikou designu služeb. Jsou zde přiblížena specifika služeb a také trendy, které lze očekávat ve službách v budoucnu. Dále je zde blíže představen obor designu služeb. Jeho cílem je nalezení všech "kontaktních míst", kde se zákazníci se službou setkávají, objevení cest, kterými zákazníci službou prostupují, a na základě těchto vstupů inovování služeb pro co nejvyšší zákaznickou spokojenost a zároveň přínos pro poskytovatele. Úvodní část práce také představuje argumenty, proč se designu služeb věnovat, a zároveň přináší nejvýznamnější metody, jakými lze služby vylepšovat, jako jsou "cesta zákazníka službou", "persóny", vlastní vyzkoušení služeb, "etnografický výzkum" a "webdesign". Ty jsou dále využity v praktické části práce. Praktické využití designu služeb je realizováno pro projekt ""Brýle domů"". Jeho podstatou je prodej brýlí na předpis přes e-shop bryle-domu.cz a zároveň prostřednictvím patentovaného konceptu "Optiscont" -- samoobslužné oční optiky. Za účelem designu služeb projektu "Brýle domů"je pomocí představených metod proveden výzkum, který má dvě fáze. První fáze se věnuje testování prototypu služby, druhá fáze komplexnímu hodnocení služeb inovovaných mj. na základě výstupů první fáze výzkumu. Závěrečná část práce se věnuje interpretaci výsledků. Na základě výsledků výzkumu a testování je sestavena "cesta zákazníka službou" včetně vyprofilovaných "persón" -- archetypů zákazníků služby. Prostřednictvím "rezervoáru dobré vůle" jsou souhrnně prezentovány silné a slabé stránky služby. Závěrem jsou formulována doporučení pro inovace služeb. Hlavním doporučením je zjednodušit webové stránky, vysvětlit zákazníkům fungování konceptu Optiscont v místě prodeje a zaměřit se na propojení všech kontaktních míst služby.
Tvorba, propagace a možnosti monetizace obsahových webů na českém internetu
Lenčo, Jan ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Hlavním přínosem této bakalářské práce je analýza možností monetizace obsahových webů a prezentace kombinace úspěšných modelů na základě několikaleté praktické zkušenosti autora práce. Dalším přínosem práce je vytvoření nového pohledu na klasifikaci webů, jejich tvorbu a efektivní propagaci. Logická struktura práce má dvě základní části. První se věnuje tvorbě a propagaci obsahového webu. Jedná se převážně o teoretickou analýzu se zaměřením na splnění předpokladů pro implementaci úspěšného webu z pohledu jeho výnosů. Druhá část vychází především z praktických znalostí a pojednává o konkrétních autorem ověřených metodách výdělku plynoucího z provozování obsahového webu.
Typografie na webech malých podniků
Čečetka, Michael ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl analyzovat současný stav typografie na webových stránkách malých podniků v České republice. Po prvotním vymezení aktuálních možností a nejlepších praktik webové typografie, které jsou základem pro zkoumaná typografická pravidla, následuje samotná analýza pomocí vhodné metodiky. Porovnáním získaných výsledků a nejlepších praktik jsou určeny oblasti, které mohou být z pohledu typografie zlepšeny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 132 záznamů.   začátekpředchozí113 - 122další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.