National Repository of Grey Literature 122 records found  beginprevious111 - 120next  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Tržní příležitosti firmy Hamé na trzích Bulharska a Rumunska
Šubrt, Vít ; Přikrylová, Jana (advisor)
Práce vychází z historie a vývoje firmy Hamé a hodnotí její úspěchy a potenciální možnosti na východoevropských trzích Rumunska a Bulharska. Oba trhy zkoumá pomocí PEST analýzy a na základě jejích výstupů je provedena SWOT analýza obou trhů, zhodnocení současné strategie a návrh možných kroků do budoucna.
Business plan KOVO Děčín
Benešová, Helena ; Eisler, Jan (advisor) ; Bureš, Ladislav (referee)
Theoretical part of this final year thesis is focused on the small and medium enterprises area and possibilities of state support. Furthermore there are described particular parts of business plan and their functions indeed. The aim of this thesis was to compile functional strategic business plan for management of concrete enterprise KOVO Děčín. There were identified strengths and weaknesses of mentioned enterprise, evaluated current position on the market and proposed further steps.
Strategická analýza spoločnosti
Mlynčeková, Darina ; Krause, Josef (advisor) ; Boháčiková, Lucia (referee)
Diplomová práca sa zameriava na analýzu mikrookolia, ako konkurenciu, odvetvie, dodávateľov, odberateľov. Ďalej na analýzu markookolia, ako napríklad PEST analýzu, globalizáciu. Na záver spracúva SWOT analýzu.
Strategic Analysis of International School of Business and Management
Vokál, Pavel ; Spálenka, Daniel (advisor) ; Nový, Ivan (referee)
The aim of the thesis is to make a strategic analysis of the newly opened private school by University of Economics, Prague. For analysis of external environment is used PEST model and Porter's model of Five Competitive Forces. Special attention is paid to description of Czech-MBA-schools market. Internal environment is described by analysis of company's resources. Outputs from partial analyses are summarised in SWOT analysis. SWOT analysis serves than for formulation of strategic recommendation to ISBM.
Opportunities of the company Sepia on the dutch market
Krtoušová, Zuzana ; Bílková, Jana (advisor) ; Laschoberová, Libuše (referee)
Teoretická část práce se zabývá strategickou analýzou vnějšího okolí firmy i firmy samotné s ohledem na možnou zahraniční expanzi. Druhý oddíl této části se věnuje formám vstupů na zahraniční trhy. Praktická část je věnovaná belgické firmě Sepia, která poskytuje kompletní služby spojené řízením propagačních materiálů a pořádáním reklamních akcí. Společnost uvažuje o vstupu na holandský trh. Cílem práce je zhodnotit situaci firmy a její příležitosti na holandském trhu, a doporučit eventuální formu vstupu na tento trh.
Strategy of Tiskárna Brouček
Vovsová, Tereza ; Černá, Jitka (advisor) ; Pichlová, Jana (referee)
Práce stanovuje možností strategického rozvoje konkrétního polygrafického podniku. Vytváří určitého průvodce po možnostech budoucího rozvoje tiskárny. Využívá metody stategického řízení a rozhodování, např. interní a externí analýzu, SWOT, VRIO, párové srovnávání.
Analysis and strategy of the company AGROSPED, spol. Ltd. on the domestic and foreign market
Marešová, Lucie ; Sztogrynová, Miroslava (advisor) ; Abrhám, Josef (referee)
Společnost AGROSPED, spol. s r. o. podniká v oboru nákladní silniční dopravy, vnitrostátní i mezinárodní (zejména SRN). Byla provedena analýza firmy pomocí analýzy SWOT, finanční analýzy, personální analýzy, PEST analýzy českého a německého trhu a analýzy konkurence. Na základě výsledků analýz byla vytvořena strategie firmy. S ohledem na požadavky majitele byly vytvořeny nabídky v českém a německém jazyce, logo firmy v elektronické podobě a webové stránky společnosti. Firma byla zanesena do databází firem na serverech Seznam, Atlas a Centrum. V rámci strategie čerpání dotací a řízení lidských zdrojů byly naznačeny možné způsoby řešení.
Strategická analýza společnosti FABORY ? CZ, s. r. o.
Vojáčková, Alena Bc. ; Kovář, František (advisor) ; Dvořák, Jiří (referee)
Cílem práce je představit metody a nástroje používané při provádění strategické analýzy podnikatelského subjektu a tyto nástroje dále aplikovat na společnost FABORY ? CZ, s. r. o. V textu se objeví informace o následujících oblastech: analýza makrookolí společnosti (PEST a 4C analýza), analýza odvětví, analýza konkurenčního prostředí (Porterův model pěti sil), interní analýza firmy, SWOT analýza a další metody. V závěru textu jsou prezentovány konkrétní návrhy, které by měly zkoumané společnosti zajistit další růst a rozvoj.
Proposal of strategy for czech photo bank
Musilová, Zuzana ; Černá, Jitka (advisor) ; Nováček, Jan (referee) ; Cenkl, Přemysl (referee)
Cílem této práce je na základě komplexní analýzy činnosti Fotobanky, portfolia služeb, pozice na trhu a ekonomických výsledků i vnějšího prostředí, identifikovat klíčové problémy, jejich příčiny, silné a slabé stránky a navrhnout novou strategii Fotobanky, která by jí umožnila realizovat její strategické cíle: zlepšit její pozici na trhu i výši realizovaného obratu a další v souladu s celofiremními cíli ČTK.
Analysis of intermediary services in the Czech and Chinese markets
Li, Xiaokun ; Černá, Jitka (advisor) ; Kříž, Martin (referee)
V současnosti jsou mezi Čínou a ČR dobré ekonomické vztahy a existuje mezi těmito státy mnoho obchodních příležitostí. Aby bylo možné tyto příležitosti plně využít, hrají velmi důležitou roli zprostředkovatelské firmy, to jsou firmy, které poskytují tlumočnické, překladatelské a poradenské služby a přitom pomáhají svým zákazníkům s hledáním a kontaktováním obchodních partnerů na trzích Číny a ČR. Ve své práci se budu snažit podat ucelený obraz o odvětví zprostředkovatelských služeb na čínském a českém trhu.

National Repository of Grey Literature : 122 records found   beginprevious111 - 120next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.