Original title: Analýza a strategie firmy AGROSPED, spol. s r. o. na domácím a zahraničním trhu
Translated title: Analysis and strategy of the company AGROSPED, spol. Ltd. on the domestic and foreign market
Authors: Marešová, Lucie ; Sztogrynová, Miroslava (advisor) ; Abrhám, Josef (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Společnost AGROSPED, spol. s r. o. podniká v oboru nákladní silniční dopravy, vnitrostátní i mezinárodní (zejména SRN). Byla provedena analýza firmy pomocí analýzy SWOT, finanční analýzy, personální analýzy, PEST analýzy českého a německého trhu a analýzy konkurence. Na základě výsledků analýz byla vytvořena strategie firmy. S ohledem na požadavky majitele byly vytvořeny nabídky v českém a německém jazyce, logo firmy v elektronické podobě a webové stránky společnosti. Firma byla zanesena do databází firem na serverech Seznam, Atlas a Centrum. V rámci strategie čerpání dotací a řízení lidských zdrojů byly naznačeny možné způsoby řešení.
Keywords: analýza; doprava; dotace; finanční analýza; marketing v dopravě; PEST; strategie; SWOT

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5816

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3211


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share