Original title:
Analýza a strategie firmy AGROSPED, spol. s r. o. na domácím a zahraničním trhu
Translated title:
Analysis and strategy of the company AGROSPED, spol. Ltd. on the domestic and foreign market
Authors:
Marešová, Lucie ; Sztogrynová, Miroslava (advisor) ; Abrhám, Josef (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Společnost AGROSPED, spol. s r. o. podniká v oboru nákladní silniční dopravy, vnitrostátní i mezinárodní (zejména SRN). Byla provedena analýza firmy pomocí analýzy SWOT, finanční analýzy, personální analýzy, PEST analýzy českého a německého trhu a analýzy konkurence. Na základě výsledků analýz byla vytvořena strategie firmy. S ohledem na požadavky majitele byly vytvořeny nabídky v českém a německém jazyce, logo firmy v elektronické podobě a webové stránky společnosti. Firma byla zanesena do databází firem na serverech Seznam, Atlas a Centrum. V rámci strategie čerpání dotací a řízení lidských zdrojů byly naznačeny možné způsoby řešení.
Keywords:
analýza; doprava; dotace; finanční analýza; marketing v dopravě; PEST; strategie; SWOT
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5816