Original title: Strategie podniku Tiskárna Brouček
Translated title: Strategy of Tiskárna Brouček
Authors: Vovsová, Tereza ; Černá, Jitka (advisor) ; Pichlová, Jana (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce stanovuje možností strategického rozvoje konkrétního polygrafického podniku. Vytváří určitého průvodce po možnostech budoucího rozvoje tiskárny. Využívá metody stategického řízení a rozhodování, např. interní a externí analýzu, SWOT, VRIO, párové srovnávání.
Keywords: PEST; polygrafický průmysl; strategické řízení; strategický záměr; strategie; SWOT

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5843

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3228


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share