Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20,296 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 1.02 vteřin. 

Evropská unie a její schopnost utvářet společnou zahraniční politiku: Přístup k Rusku během krize na Ukrajině
Grycová, Adéla ; Rolenc, Jan Martin (vedoucí práce) ; Cibulková, Petra (oponent)
Práce se zabývá problematikou rámování a evropeizace zahraniční politiky Evropské unie, které studuje v souvislosti s aktérstvím EU. Tyto dva teoretické koncepty aplikuje na případ přístupu České republiky a Evropské unie vůči Ruské federaci během krize na Ukrajině. Cílem práce je zjistit, zda je Evropská unie schopna působit na své členské státy tak, aby vytvořila jednotnou a akceschopnou zahraniční politiku. První kapitola se věnuje teoretickému vymezení obou konceptů, na to následuje podrobné přiblížení postojů České republiky a Evropské unie včetně jejich změn. Na základě těchto dvou kapitol je zhodnoceno, zda probíhal pokus o určité ovlivnění přístupu České republiky ze strany EU a zda byl tento proces úspěšný.

Marketingová strategie ochotnického divadla Tleskejtekruciš
Rafaj, Martin ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Jarolímek, Petr (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikace a vyhodnocení stávající marketingové strategie ochotnického divadla Tleskejtekruciš a navržení nové strategie, která umožní rozvoj divadla v regionu Středních Čech. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Cílem teoretické části této práce je vymezení specifik marketingu ochotnického divadla. Cílem praktické části je analýza současné marketingové strategie divadla Tleskejtekruciš formou SWOT analýzy, analýzy konkurence, dotazníkového šetření a následně doporučení vylepšené marketingové strategie založené na výsledcích analýz.

Marketingový mix fitness centra
Choutková, Aneta ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem diplomové práce je vymezit a zhodnotit marketingový mix fitness centra World Gym Fitness Group a.s. a doporučit změny, které by zvýšily efektivitu marketingového mixu. Teoretická část je rozdělena do dvou kapitola a zaměřuje se na téma marketingový mix služeb a marketingové prostředí. Výzkumná část je stěžejním výstupem diplomové práce a je založena na metodě přímého pozorování. V rámci praktické části byl proveden výzkum. Cílem bylo zjistit jaké je poslání společnosti a spokojenost klientů. Obsahem praktické části je nejdříve obecná charakteristika společnosti World Gym Fitness. Další kapitoly se zaobírají jednotlivými složkami marketingového mixu fitness centra, mezi něž patří služby, cena, propagace, distribuce, materiální prostředí a lidé. V závěru práce jsou všechny poznatky shrnuty do SWOT analýzy a jsou navržena doporučení ke zvýšení efektivity marketingového mixu fitness centra.

Mezinárodní obchod s čerstvým ovocem a zeleninou
Laketić, Aleksandar ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Hlavním cílem této práce je zhodnocení dynamického prostředí mezinárodního obchodu s čerstvým ovocem a zeleninou. V první části jsem analyzoval význam produkce ovoce a zeleniny pro ekonomiky vybraných států a následně jsem popsal toky obchodovaného zboží v mezinárodním prostředí. Ve druhé části jsem charakterizoval platební podmínky a obchodní jednání v kontextu mezinárodního obchodu s čerstvým ovocem a zeleninou. Poté jsem provedl rozbor vývozních a dovozních omezení a pravidel Evropské unie. Z provedeného rozboru jsem vyvodil obecné závěry, platící pro obchodní politiky států či společenství. V poslední části jsou aplikovány poznatky z předchozích kapitol při analýze dvou případů. Prvním analyzovaným případem je situace ohledně importu pomela z Číny do Evropské unie, ve spojitosti s problematikou maximálních limitů reziduí. Druhým případem pak je dovoz citrusů z Jihoafrické republiky do Evropské unie, ve spojitosti s problematikou černých skvrn na kůře citrusů.

Právní postavení Lichtenštejnska v rámci Evropského hospodářského prostoru
Havlová, Berenika ; Grmelová, Nicole (vedoucí práce) ; Spirit, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá právním postavením Lichtenštejnska v Evropském hospodářském prostoru a je rozdělena do 3 na sebe navazujících kapitol. První kapitola se skládá ze dvou podkapitol - všeobecné a ekonomické charakteristiky Lichtenštejnska. Všeobecná charakteristika vychází ze zkušeností autora podpořených odbornou literaturou, zatímco ekonomická podkapitola vychází hlavně ze statistických údajů. Druhá kapitola je zaměřena na právní sytém Lichtenštejnska a postavení na mezinárodní scéně. Na toto postavení je nahlíženo ze dvou pohledů, a to z pohledu účasti v mezinárodních organizacích a úzkého vztahu se Švýcarskem, které jej ovlivňují nejvíce. Poslední kapitola rozebírá mezinárodní soudní spory, jichž je Lichtenštejnsko stranou. Cílem této diplomové práce je za pomoci metody analýzy vymezit právní vztahy Lichtenštejnska, které formují jeho postavení.

Trvale udržitelný nákup
Bahor, Asja ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Zamazal, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je zhodnocení praktik trvale udržitelného nákupu podniků v České republice. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a sice na část teoretickou a praktickou. V teoretické části autorka vysvětluje koncept trvale udržitelného nákupu a jeho možnosti implementace v podniku. Praktická část se pak zabývá uplatněním teorie v praxi a na základně dotazníkového šetření autorka analyzuje praktiky velkých podniků v České republice.

Analýza marketingových aktivit neziskové organizace INEX-SDA
Müllerová, Michaela ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Polcar, Jakub (oponent)
Cílem této diplomové práce je provést analýzu jednotlivých marketingových aktivit neziskové organizace INEX-SDA a navrhnout doporučení vztahující se k marketingovému mixu, která by vedla ke zvýšení povědomí o tomto sdružení. Samotná práce je rozdělena do dvou částí. První část se zabývá teoretickým vymezením marketingu a jeho specifik vztahujících se k neziskovému sektoru. Na teoretickou část navazuje část praktická, ve které je blíže popsána samotná organizace INEX-SDA, jednotlivé prvky jejího marketingového mixu a je zde proveden marketingový výzkum. S využitím analýzy marketingových aktivit jsou zde získány informace, které společně s teoretickými poznatky vedou k doporučením vztahujícím se k marketingovým aktivitám této neziskové organizace.

Ocenění společnosti Jihoměstská sociální a.s.
Hovorka, Luboš ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Strouhal, Jiří (oponent)
Cílem této práce je ocenění společnosti Jihoměstská sociální a.s. k 31. 12. 2015 za účelem možného přenechání provozu soukromému subjektu. Práce je rozdělena do dvou velkých částí: teoretické a praktické části. V teoretické části jsou vysvětleny postupy a metody, které jsou využity v praktické části. Praktická část obsahuje analýzu minulých výsledků podniku a následnou predikci budoucího vývoje do roku 2020. Dále následuje samotné ocenění Jihoměstské sociální. Závěr je věnován posouzení možností prodeje.

Vývoj globálního trhu s mikročipy
Srba, Lukáš Martin ; Bolotov, Ilya (vedoucí práce) ; Čajka, Radek (oponent)
Tato práce se zabývá vývojem globálního trhu s mikročipy. Zaměřuje se na jeho vývoj a predikci budoucího stavu, včetně jeho příčin a následků. Analýza postupuje od obecné charakteristiky trhu, přes jeho subjekty, až po vztahy a specifika, která zde panují. Z tohoto je na závěr vytvořena prognóza. Na úvod jsou popsány výrobky, které tato práce bere v potaz (tedy CPU, GPU a APU), dále konkurenční prostředí, které zavádí metodiku analýzy (rozdělení na tři úrovně, na výrobce fotolitografických zařízení, výrobce a architekty čipů a na aftermarket a OEM firmy) a v neposlední řadě jsou definovány bariéry vstupu, které zde panují. Jsou vymezeny tři skupiny; ekonomické, technologické a geoekonomické, které jsou aplikovány na každou úroveň trhu. Tímto jsou splněny všechny předpoklady nutné k stanovení budoucího vývoje na trhu. V poslední části je tato prognóza provedena, a to ve dvou podobách; krátkodobá a dlouhodobá, jsou také zavedeny předpoklady a omezení této předpovědi. V závěru práce jsou vyvozeny poznatky a následky, které vyplývají z předchozích částí.

Analýza hospodaření vybrané banky
Halada, Zdeněk ; Staňková, Anna (vedoucí práce) ; Marek, Petr (oponent)
Cílem této diplomové práce je provedení finanční analýzy Komerční banky, a.s. za hospodářská období 2010-2014 a dále porovnání výsledků této banky s jinou finanční institucí, kterou je Česká spořitelna, a.s. Práce se skládá ze dvou hlavních částí - části metodické a části praktické. Kapitola metodická pojednává o podstatě finanční analýzy, informačních zdrojích, uživatelích a ukazatelích finanční analýzy. V praktické části jsou jednotlivé metody a finanční ukazatele aplikovány na Komerční bance, a.s. a její výsledky jsou zde porovnány s finančními hodnotami České spořitelny, a.s. Závěr diplomové práce shrnuje důležité poznatky a obsahuje hodnocení průběhu hospodaření Komerční banky, a.s. a porovnávané České spořitelny, a.s.