Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22,772 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.63 vteřin. 

Návrh na zlepšení internetového marketingu vybrané strojírenské firmy
Pokorný, Zdeněk ; Hinčica, Vít (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současné využití internetového marketingu podnikem POKORNÝ spol. s r. o. a zároveň navrhnout vedení společnosti další postup rozvoje, kterým by se internetový marketing této společnosti mohl ubírat. V rámci současného internetového marketingu společnosti jsou nejdříve analyzovány její webové stránky a to z pohledu celkové kvality prezentace, obsahu a poté také statisticky pomocí zjištěných hodnot z nástroje Google Analytics. V souvislosti s webovými stránkami je následně analyzována i jejich optimalizace pro vyhledávače. Mimo webové stránky je zhodnoceno také využití dvou sociálních sítí, kterými jsou Facebook a LinkedIn. Po provedené analýze je vedení navržen další postup rozvoje internetového marketingu, kde mimo doporučení odstranění zjištěných nedostatků jsou také navrženy k využití další nástroje, které společnost doposud nevyužila. Výsledkem těchto návrhů by měla být zlepšená konkurenceschopnost této společnosti.

Podnikatelský plán založení živnosti
Borkovec, Ondřej ; Trachta, Václav (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu Kavárny XY provozova-nou podnikatelem s živnostenským oprávněním. Práce se skládá ze dvou částí. První část práce se věnuje teoretickému rámci, popisuje náležitosti živnostenského podnikání a strukturu podnikatelského plánu. Podrobně jsou definovány nástroje jako PEST analýza, Porterův model pěti sil a SWOT analýza. Druhá část práce je praktickou aplikací poznatků z první části ve formě zpracování podnikatelského plánu Kavárny XY. Praktická část se věnuje definici konkurenční výhody podniku, analýze okolí podniku a konkurence, prodejnímu a finančnímu plánu a vyhodnocení rizik projektu. Výsledný podnikatelský plán je prostředkem k posouzení realizova-telnosti záměru a jeho potenciální ziskovosti.

Evropská unie a její schopnost utvářet společnou zahraniční politiku: Přístup k Rusku během krize na Ukrajině
Grycová, Adéla ; Rolenc, Jan Martin (vedoucí práce) ; Cibulková, Petra (oponent)
Práce se zabývá problematikou rámování a evropeizace zahraniční politiky Evropské unie, které studuje v souvislosti s aktérstvím EU. Tyto dva teoretické koncepty aplikuje na případ přístupu České republiky a Evropské unie vůči Ruské federaci během krize na Ukrajině. Cílem práce je zjistit, zda je Evropská unie schopna působit na své členské státy tak, aby vytvořila jednotnou a akceschopnou zahraniční politiku. První kapitola se věnuje teoretickému vymezení obou konceptů, na to následuje podrobné přiblížení postojů České republiky a Evropské unie včetně jejich změn. Na základě těchto dvou kapitol je zhodnoceno, zda probíhal pokus o určité ovlivnění přístupu České republiky ze strany EU a zda byl tento proces úspěšný.

Marketingová strategie ochotnického divadla Tleskejtekruciš
Rafaj, Martin ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Jarolímek, Petr (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikace a vyhodnocení stávající marketingové strategie ochotnického divadla Tleskejtekruciš a navržení nové strategie, která umožní rozvoj divadla v regionu Středních Čech. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Cílem teoretické části této práce je vymezení specifik marketingu ochotnického divadla. Cílem praktické části je analýza současné marketingové strategie divadla Tleskejtekruciš formou SWOT analýzy, analýzy konkurence, dotazníkového šetření a následně doporučení vylepšené marketingové strategie založené na výsledcích analýz.

Zlepšení logistických operací ve skladu Stroi Servis Plus
Feklistov, Maxim ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Bakalářská práce pojednává o logistických operacích ve skladu v konkrétní společnosti. Cílem práce je zanalyzovat logistické operace ve skladu Stroj Servis Plus a na základě teoretických poznatků a vybraných metod navrhnout opatření, která by logistické operace firmy zefektivnila. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou část a praktickou část. V první části práce jsou popsané základní teoretické pojmy a principy týkající se dané problematiky. Další část práce bude věnována představením společnosti Stroj Servis Plus a analýze logistických operací v jejím skladu. Na základě potřebných vnitropodnikových dokumentů, vlastní praxi ve firmě a teoretických poznatků navrhnu řešení, která by odstranila případné nedostatky a zlepšila tak logistické operace ve skladu vybrané společnosti.

Expertní kapacity českých politických stran: případová studie obranné politiky
Bayerová, Anežka ; Němec, Jan (vedoucí práce) ; Vymětal, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá dosud okrajově probádanou oblastí expertních kapacit českých politických stran, vzhledem k různým organizačním typům vybraných politických stran a hnutí. Práce si klade za cíl zjistit, jakými expertními kapacitami se tyto politické strany obklopují, jak jsou tito experti na svá místa rekrutováni, zda odpovídá jimi dosažené vzdělání a odborné zkušenosti funkci, kterou v odborném orgánu zastávají. Práce je zpracovaná formou případové studie v oblasti činnosti expertních komisí obranné politiky. Text je rozdělen do dvou teoretických a jedné empirické kapitoly. První kapitola se zabývá samotným veřejně-politickým procesem, jeho aktéry a činnostmi. Druhá kapitola již definuje jednotlivé typy politických stran nejdříve z pohledu hlavního proudu politologického studia organizačních typů stran (kádrové, masové, catch-all strany), to doplňuje moderním konceptem strany podnikatelského typu a nakonec je zde uvedena i typologie S. Wolinetze (office-seeking, vote-seeking, policy-seeking strany). Poslední empirická kapitola již představuje samotnou případovou studii zacílenou na čtyři české politické strany (TOP 09, KSČM, ČSSD a politické hnutí ANO 2011) a jejich přístup ke stranické expertíze. Výsledkem práce je porovnání úrovně analytické kapacity napříč zvolenými stranami/hnutími a otestování hypotéz formulovaných v úvodu práce.

Ochrana spotřebitele při uzavírání smluv
Kakáčková, Tereza ; Švarc, Zbyněk (vedoucí práce) ; Kříž, Radim (oponent)
Diplomová práce - Ochrana spotřebitele při uzavírání smluv - vznikla za účelem analýzy právní úpravy ochrany spotřebitele na národní i evropské úrovni. Práce pojednává o ochraně spotřebitele při uzavírání spotřebitelských smluv v České republice a to s bližším zaměřením na smlouvy uzavírané distančním způsobem a smlouvy uzavírané mimo prostory obvyké pro podnikatelovo podnikání. Obecná část práce podává souhrnný náhled na soukromoprávní, veřejnoprávní i evropskou úpravu práva na ochranu spotřebitele, dále jsou vymezeny základní pojmy a podrobně rozebrány smlouvy uzavírané se spotřebiteli. Dvě kapitoly obecné části jsou věnovány smlouvám distančním a smlouvám uzaváraným mimo obchodní prostory. Analytická část práce je zpracovaná na základě provedeného kvantitativního výzkumu, jehož výsledky jsou srovnány s výsledky dvou celoevropských průzkumů (Eurobarometrů). Cílem výzkumu bylo zjistit vztah českých spotřebitelů k míře ochrany spotřebitelů v ČR, úroveň jejich znalostí v oblasti ochrany spotřebitele a také jejich přístup k uzavírání spotřebitelských smluv distančním způsobem.

Marketingový mix fitness centra
Choutková, Aneta ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem diplomové práce je vymezit a zhodnotit marketingový mix fitness centra World Gym Fitness Group a.s. a doporučit změny, které by zvýšily efektivitu marketingového mixu. Teoretická část je rozdělena do dvou kapitola a zaměřuje se na téma marketingový mix služeb a marketingové prostředí. Výzkumná část je stěžejním výstupem diplomové práce a je založena na metodě přímého pozorování. V rámci praktické části byl proveden výzkum. Cílem bylo zjistit jaké je poslání společnosti a spokojenost klientů. Obsahem praktické části je nejdříve obecná charakteristika společnosti World Gym Fitness. Další kapitoly se zaobírají jednotlivými složkami marketingového mixu fitness centra, mezi něž patří služby, cena, propagace, distribuce, materiální prostředí a lidé. V závěru práce jsou všechny poznatky shrnuty do SWOT analýzy a jsou navržena doporučení ke zvýšení efektivity marketingového mixu fitness centra.

Optimální výrobní strategie vybrané firmy v oblasti strojírenství
Brachtlová, Veronika ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Všetečková, Dana (oponent)
Tématem diplomové práce je "Optimální výrobní strategie vybrané firmy v oblasti strojírenství" - konkrétně se jedná o firmu EUTECH akciová společnost, resp. její výrobní divizi nástrojárna zabývající se výrobou forem pro vstřikování plastů, nejrůznějších dílů a speciálních přístrojů pro letecký průmysl. Cílem práce je na základě stanovených faktorů zhodnotit, zda je pro firmu EUTECH akciová společnost, divize nástrojárna výhodnější investovat do pořízení technologie 5ti-osého CNC obrábění a zajišťovat daný proces vlastními zdroji uvnitř firmy nebo zda tuto technologii nadále zadávat do kooperace. Práce je strukturována do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretické část práce se věnuje teorii provozního managementu a výroby. Praktická část diplomové práce je zaměřena na firmu EUTECH akciová společnost, respektive divizi nástrojárna a její výrobní strategii. Společnost je zde stručně představena, je provedena situační analýza divize nástrojárna a následně je rozebrán její výrobní proces. Závěrečná část práce je zaměřena na aplikaci kooperací v divizi nástrojárna, jsou zde vyhodnoceny základní a další faktory ovlivňující volbu strategie "vyrob nebo kup" a je stanoven jasný závěr, která z těchto strategií je u technologie 5ti-osého CNC obrábění výhodnější.

Vývoj globálního trhu s mikročipy
Srba, Lukáš Martin ; Bolotov, Ilya (vedoucí práce) ; Čajka, Radek (oponent)
Tato práce se zabývá vývojem globálního trhu s mikročipy. Zaměřuje se na jeho vývoj a predikci budoucího stavu, včetně jeho příčin a následků. Analýza postupuje od obecné charakteristiky trhu, přes jeho subjekty, až po vztahy a specifika, která zde panují. Z tohoto je na závěr vytvořena prognóza. Na úvod jsou popsány výrobky, které tato práce bere v potaz (tedy CPU, GPU a APU), dále konkurenční prostředí, které zavádí metodiku analýzy (rozdělení na tři úrovně, na výrobce fotolitografických zařízení, výrobce a architekty čipů a na aftermarket a OEM firmy) a v neposlední řadě jsou definovány bariéry vstupu, které zde panují. Jsou vymezeny tři skupiny; ekonomické, technologické a geoekonomické, které jsou aplikovány na každou úroveň trhu. Tímto jsou splněny všechny předpoklady nutné k stanovení budoucího vývoje na trhu. V poslední části je tato prognóza provedena, a to ve dvou podobách; krátkodobá a dlouhodobá, jsou také zavedeny předpoklady a omezení této předpovědi. V závěru práce jsou vyvozeny poznatky a následky, které vyplývají z předchozích částí.