Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32,454 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 1.02 vteřin. 

Využítí nestrukturovaných dat v Business Intelligence
Rakhmanova, Malika ; Šperková, Lucie (vedoucí práce) ; Karkošková, Soňa (oponent)
Cílem bakalářské práce je identifikovat hlavní trendy, které se vyskytují na trhu Business Intelligence a týkají se nestrukturovaných dat, popsat možnosti pro integraci nestrukturovaných dat, objasnit, jaký vliv na podnik mají výsledky, které lze získat pomocí těchto řešení, a jak celkově zakomponovat analýzu nestrukturovaných dat do BI. Dalším cílem je ukázat současnou situaci zpracování nestrukturovaných dat na trhu na příkladu systému BI. Práce je rozdělená do několika částí. Nejdřív je popsaná problematika a základní komponenty Business Intelligence, dále identifikace trendů na trhu. Potom následuje další část: rozdělení dat na strukturované a nestrukturované. Zde je část o tom, jak se dá přistupovat a analyzovat nestrukturovaná data a jaké mají místo v BI. Tímto se končí blok nestrukturovaných dat a začíná popis rozšířené verze BI. Nakonec je představena současná situace na trhu a nástroje BI, které zahrnují nestrukturovaná data. Tato část poskytuje přehled o tom, jak nástroje přistupují k analýze nestrukturovaných dat. Ke zpracování práce je použita odborná literatura, profesionální i volně dostupné internetové zdroje. Smyslem práce je posloužit jako informační zdroj pro rychlé zorientování v současné situaci, sloužit jako průvodce světem BI řešení a ukázat potenciálním uživatelům, jaké jsou možnosti a funkcionality těchto řešení.

Analysis, design and implementation of CRM solutions for selected company
Ilavský, Dávid ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na oblast informačních systémů, které se používají na podporu řízení vztahů se zákazníky v podnicích. Hlavním cílem práce je poskytnout ukázku řešení implementace CRM systému pro reálného zákazníka z bankovního sektoru. V úvodu práce jsou vymezeny základní funkční oblasti každé CRM aplikace. Každá tato oblast je blíže popsána z pohledu jejího hlavního využití a úkolů, které v rámci CRM jako celku plní. V další části je blíže popsána analytická oblast CRM (nebo také Customer Intelligence), která v poslední době postupně přebírá klíčovou roli celého CRM systému. Jsou v ní zahrnuty možnosti využití v různých oblastech. Na konci teoretické části autor srovnává základní rozdíly mezi cloudovým modelem nasazení a klasickým on-premise řešením. Praktická část se věnuje hlavnímu cíli práce a popisu dodávaného řešení v podobě modulu, který rozšiřuje stávající aplikaci CRM o možnost evidence obchodních partnerů Hypoteční banky, a. s. a ČSOB Pojišťovny centralizovaně v jednom systému. Požadavek je řešen v aplikaci Microsoft Dynamics CRM 2011 a jako výchozí systém je použito CRM Hypoteční banky.

Návrh procesů obchodního oddělení v IT společnosti a měření jejich výkonnosti
Schütz, Martin ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá návrhem nových procesů obchodního oddělení v IT společnosti poskytující služby serverhostingu, webhostingu a registrace domén. Tyto procesy vycházejí z identifikace a analýzy stávajících procesů a z teorie řízení obchodního oddělení. U vybraných procesů jsou stanoveny klíčové indikátory jejich výkonnosti (KPIs) využitelné pro řízení organizace jako celku. Modely procesů jsou vytvořeny dle notace EPC. Nové procesy jsou navrženy tak, aby při jejich průběhu vznikala v informačním systému CRM data poskytující evidenční a informační podporu nezbytnou pro řízení obchodního oddělení včetně možnosti měření jeho výkonnosti. Procesy také automatizují často se opakující činnosti a poskytují relevantní informace dalším dotčeným organizačním jednotkám společnosti. Přínosem práce jsou výsledky analýzy identifikovaných stávajících procesů, obsahující návrhy řešení objevených problémů a modely nových procesů. Mohou posloužit jako vzor pro optimalizaci stávajících procesů v již existujících organizacích nebo pro tvorbu nového procesního modelu v nových organizacích ze stejného nebo podobného oboru.

Diverzita a interkulturní aspekty fungování MNC
Tetenková, Pavla ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá kulturou, jejími úrovněmi a ukazateli, a to s přesahem do oblasti kultury podnikové. Pozornost je věnována kulturní diverzitě a jejímu řízení na úrovni podnikové kultury, a to s důrazem na kulturně podmíněné tendence k chybnému jednání s ním související. V následující části se práce zaobírá interkulturní komunikací, jejími úskalími a problematikou interkulturního tréninku. Praktická část se zaměřuje na konkrétní multinacionální korporaci, a to především v oblasti firemních hodnot a praktik, firemní diverzity a interkulturního tréninku. V rámci praktické části je proveden výzkum zaměřený na výskyt kulturně podmíněných komplikací ve společnosti, vliv rozdílnosti kultur na komplikace při zaměstnanecké komunikaci a kooperaci a interkulturní trénink. Výstupem výzkumu jsou doporučení sloužící jako podklad pro případnou modifikaci příslušných firemních procesů.

Optimalizace CRM řešení
Fučík, Ivan ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na problematiku CRM řešení v malých a středních organizacích s ohledem na kvalitu jejich vztahů se zákazníky. Cílem této práce je připravit návrh optimalizace CRM řešení v reálné organizaci. Pro naplnění tohoto cíle je nutné porozumět teoretickým východiskům práce, tj. organizacím a jejich vztahům se zákazníky, CRM systémům, jejich funkcím a trendům. Na základě těchto teoretických východisek bylo možné analyzovat současné CRM řešení v dané organizaci. Z údajů, získaných metodami pozorování a řízeného rozhovoru, bylo možné navrhnout optimální CRM řešení v souladu s požadavky organizace a uživatelů CRM systému. Toto nové CRM řešení klade důraz na úsporu času a nákladů, spojených s provozem a obsluhou CRM systému tím, že nahrazuje stávající ne zcela efektivní CRM nástroje.

Procesně řízená organizace
Vandírková, Jana ; Řepa, Václav (vedoucí práce) ; Svatoš, Oleg (oponent)
Předmětem diplomové práce Procesně řízená organizace je s využitím jazyka UML a metodiky BPMN namodelovat podnikové procesy vybrané organizace. Následně pomocí získaných diagramů organizace navrhnout inovaci některého z namodelovaných diagramů stávajících podnikových procesů, vedoucí k prosperitě vybrané organizace.

Marketingová strategie společnosti 3M v sociálních médiích
Němec, Tomáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Luňáčková, Michaela (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na sociální média jako fenomén moderní doby a jejich využití v marketingu. Postupně ve své práci představím čtyři nejvyužívanější média, a to Facebook, Instagram, Twitter a YouTube a zároveň nastíním možnost jejich užití v marketingu. Marketingovou strategii v sociálních médiích jsem se rozhodl představit prostřednictvím konkrétního příkladu, mezinárodní společnosti 3M. Tuto společnost jsem si vybral zejména proto, že působí na trhu průmyslových výrobků, kde on-line marketing není v takové míře využívaný a zároveň proto, že spolupracuje s VŠE. Po představení základní marketingové teorie a vysvětlení základních pojmů zanalyzuji stávající strategii 3M v sociálních médiích a na základě provedené analýzy a zjištěných údajů navrhnu vlastní možnou marketingovou strategii pro společnost 3M, která propojí všechna výše uvedená sociální média.

Výběr a implementace open source nástroje pro řízení portfolia projektů
Marek, Jan ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Kučera, Jan (oponent)
Metody a způsoby realizace změn a inovací v podnicích pomocí projektů jsou v dnešní společnosti již zažité. Jsou dobře známé metodiky, postupy i nástroje pro řízení jednotlivých projektů. Nicméně ve své praxi projektového manažera jsem se často setkával s tím, že společnosti často velmi intuitivním způsobem řeší řízení celkového portfolia projektů, což samo o sobě často vede k předčasně ukončeným projektům, řešení nesprávných projektů, případně řešení správných projektů, ale v nesprávný čas. Velmi často jsem se také setkal se situací, že chybí povědomí o tom, že existují i Open Source aplikace, které mohou s organizací portfolia pomoci. Tato práce se zabývá definováním požadavků, vyhledáváním a výběrem a následně i návrhem implementací takové OSS aplikace. V prvé části práce definuji teoretický rámec pro řízení portfolia a na jeho základě následně identifikuji a ověřím set požadavků pro výběr aplikace. Následná část řeší již samotné hledání vhodných aplikací z různých zdrojů, jejich vyhodnocení vůči požadavkům a následný výběr. Následně je pak připraven návrh implementačního projektu, který má za cíl sloužit dalším kolegům v oblasti projektového řízení jako jedna z možných implementačních cest. Výstupy jsou následně průběžně konfrontovány s experty na problematiku projektů v oboru IT tak, aby se podařilo co nejvíce skloubit teorii a následnou praxi. Prakticky ve všech metodikách projektového řízení je kladen značný důraz na přebírání již odzkoušených postupů, proto za hlavní přínos této práce pro praxi považuji fakt, že obsahuje nejen návrh implementačního projektu, ale zároveň i popisuje logickou cestu, jak jsem k němu došel. Práce je tak využitelná při řešení jakéhokoli projektu implementace PPM aplikace.

Výšková měření v severní oblasti dobývacích prostorů Doubrava a Karviná Doly I v roce 2016
Kajzar, Vlastimil ; Waclawik, Petr ; Staš, Lubomír
V severní oblasti dobývacích prostorů Doubrava a Karviná Doly I na hranici KÚ Dětmarovice a Doubrava se realizují dobývací práce. Z toho důvodu jsou za účelem zjišťování možných důlních vlivů na povrch a povrchové objekty pravidelně dvakrát ročně výškově zaměřovány body v této oblasti stabilizované. Od roku 2014 byl za zhotovitele těchto prací vybrán Ústav geoniky AV ČR, v.v.i., Ostrava. V srpnu a listopadu 2016 se uskutečnily měřické kampaně plánované v tomto roce, během kterých bylo prováděno výškové zaměření celkem 4 vzájemně navazujících nivelačních tras, které jsou těmito body tvořeny. Výškové body jsou v zájmové oblasti stabilizovány několika způsoby - nejčastěji v provedení ocelových výškových značek na objektech, dále pak ve formě železných svorníků zabetonovaných v zemi nebo pomocí hřebů zaražených do betonového základu, případně jiným alternativním způsobem. Rozložení bodů v zájmové oblasti je orientačně zachyceno v mapové příloze. Stávající dohledané a zaměřené body jsou označeny zeleně, dohledané nepřístupné body žlutě, nově zaměřené body červeně a fialově body, u kterých došlo k jejich dlouhodobému znepřístupnění či zničení. Každý ze zaměřovaných bodů je za účelem jeho dohledání v terénu pečlivě zdokumentován (GPS souřadnice, fotografie, textový popis) a zaevidován. Tyto podklady jsou k dispozici u zhotovitele.

Nivelační měření na nově stabilizovaných výškových bodech v KÚ Dětmarovice v roce 2016
Kajzar, Vlastimil ; Waclawik, Petr ; Staš, Lubomír
V severní oblasti dobývacích prostorů Doubrava a Karviná Doly I na hranici KÚ Dětmarovice a Doubrava se realizují dobývací práce. Z toho důvodu jsou za účelem zjišťování možných důlních vlivů na povrch a povrchové objekty pravidelně dvakrát ročně výškově zaměřovány body v této oblasti stabilizované. Od roku 2014 byl za zhotovitele těchto prací vybrán Ústav geoniky AV ČR, v.v.i., Ostrava. Výsledky měření jsou každoročně prezentovány v závěrečné zprávě - Výšková měření v severní oblasti dobývacích prostorů Doubrava a Karviná Doly I. V roce 2016 byla stávající síť výškových bodů v KÚ obce Dětmarovice rozšířena o 11 nových bodů. Nové body jsou stabilizovány formou ocelových výškových značek na objektech. Výškový bod poblíž domu č.p. 713 je stabilizován formou měřící opěry zabetonované v ocelové pažnici.\n