Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 161 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Interaktivní webový editor synchronizace slidů s videem
Řídký, Josef ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit interaktivní webovou aplikaci, pomocí které bude možné provádět synchronizaci snímků použitých při prezentaci s video záznamem ze samotné prezentace. Tento dokument obsahuje popis zadaného problému, rozbor implementačních nástrojů potřebných pro tvorbu aplikace, popis implementace, výčet funkčních dovedností aplikace, popis uživatelského rozhraní, způsob a výsledky testování a srovnání výsledné aplikace s dříve používaným nástrojem pro synchronizaci jehož autorem je Bc. Zdeněk Coufal.
Analýza využití sociálních médií v marketingové komunikaci podniku a návrh rozšíření užití sociálních sítí v marketingové strategii
Plisková, Zuzana ; Květoňová, Martina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce řeší problematiku využití marketingové komunikace na sociálních médiích konkrétní společnosti. Cílem práce je analyzovat současnou situaci společnosti a navrhnout nástroje na změnu online marketingové komunikace. Vzhledem k dynamickému vývoji problematiky sociálních médií práce vychází ze současných poznatků a trendů. V řešení bylo použito analýzy vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, a výzkumu cílové skupiny metodou online dotazníku. Na základě zjištěných výsledků a poznatků z teoretické části práce byly společnosti navrženy nástroje pro marketingovou komunikaci. Zjištěné výsledky a poznatky z práce mohou, při zavedení do marketingové strategie společnosti, zajistit požadovaný nárůst zákazníků.
Návrh změn komunikačního mixu vybraného klubu
Šturma, Pavel ; Mucha,, Ing, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozborem komunikačního mixu hokejového klubu PSG Zlín. První teoretická část rozebírá obecné pojmy marketingové komunikace a komunikačního mixu se zaměřením na nástroje online komunikace. V druhé části dochází k seznámení s klubem, analýze jeho marketingového prostředí a současného komunikačního mixu klubu opět se zaměřením na online komunikaci. Východiskem je pak návrh změn a zlepšení.
Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci
Nejedlý, Roman ; Prek, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje využití sociálních médií v marketingové komunikaci. Vymezuje míru jejich účelného využívání a stanovuje postupy, kterými lze komunikovat s trhem a dosáhnout maximální efektivity.
Influencer marketing jako moderní nástroj komunikace prostřednictvím sociálních médií a návrh na jeho využití ve zvolené společnosti
Novotný, Petr ; Trunečková, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
V 21. století digitální marketing představuje nedílnou součást marketingové komunikace, kde sociální média zaujímají čím dál významnější pozici tohoto odvětví. Bakalářská práce se odráží od základů internet marketingu a následně se zabývá principy influencer marketingu u vhodných sociálních sítí k tomuto prostředku komunikace. Praktická část se zaměří na analýzu současného stavu využití sociálních médií obchodní značky MANA a její konkurence, která také poslouží jako východisko pro návrh aplikace této metody marketingu na sociálních sítích ke zlepšení povědomí o značce.
Podpora formátu videa v prohlížečích a možnost jejich zabezpečení proti pirátství
Bujok, Boris ; Kratochvíl, Martin (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou distribuce převážně video obsahu na webu a možnostmi jeho zabezpečení. Cílem práce je prozkoumat a shrnout tuto obsáhlou problematiku. V první části práce se zabývá základy distribuce, způsoby doručování, protokoly, formáty videa. Druhá část se věnuje technologiím, které jsou používané běžně na webu a jejich porovnáním pro různé prohlížeče či mobilní platformy. Včetně pohledu do budoucnosti, kam by se tyto technologie mohli ubírat vzhledem k vývoji a plánované podpoře, ať už v prohlížečích nebo na mobilních platformách.
Hřešení
Velebová, Leona ; Písaříková,, Jana (oponent) ; Kvíčala, Petr (vedoucí práce)
Hřešení je o mém provinění z množství vlastněné kosmetiky. O předmětech, kterými se obklopuji a jejich počet nedokážu regulovat. O mé závislosti na rituálu s nimi. O fetišizaci kosmetických výrobků v domácnosti. O výsledném efektu každodenních úkonů ženy, aby vypadala, že se tak opravdu narodila. O reklamě spojené s kosmetickým průmyslem. O beauty recenzích na internetu. O povrchnosti a zbytečnosti. Výsledná praktická část je složena z videa, instalace a publikace.
Vývoj zobrazení ideálu krásy v médiích pro dospívající od roku 2005 po současnost
Lůžková, Daniela ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Reifová, Irena (oponent)
Cílem diplomové práce je popsat vývoj zobrazení ideálu krásy českých médiích určených dospívajícímu publiku od roku 2005 po současnost. Teoretická část práce mapuje historické proměny ideálu krásy a jeho současný význam pro jedince i společnost, a dále závěry existujících studií o pojetí ideálu krásy v médiích, a to jak tištěných, tak síťových. Zdrojem dat pro analýzu byly náhodně vybrané výtisky časopisů pro dospívající (Bravo Girl, Dívka, Top Dívky, JJ), a dále YouTube videa a instagramové příspěvky známých českých influencerů. Jako metoda zpracování dat je užita kvalitativní analýza, konkrétně zakotvená teorie. Z výzkumu vyplynulo, že v tištěných časopisech bylo pojetí ideálu krásy vymezeno úzce a příliš nepřipouštělo výjimky, a to po celé zkoumané období. Vše, co se tomuto úzkému pojetí vymykalo, bylo v tištěných médiích rámováno jako problém, který je třeba řešit. Od nástupu síťových médií je dosavadní definice standardu krásy postupně nabourávána mimo jiné i tzv. body positivity hnutím. V současném diskurzu se téma krásy diverzifikovalo, připouští se různorodost, a dřívější nedostatky jsou rámovány jako běžné projevy lidského těla. Současný mediální prostor však vedle toho stále opakuje historicky zažité vzorce ideálního vzhledu. Důležitým aspektem fungování síťových médií je role uživatelů,...
Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou
Hausknechtová, Tereza
Hausknechtová, T. Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá vlivem influencer marketingu na spotřebitelské chování žen ve věku 15 – 26 let na trhu s dekorativní kosmetikou. V práci byly identifikovány vlivy na nákupní rozhodovací proces spotřebitele vztahující se k problematice influencerů a sociálních sítí. Výsledky výzkumu byly využity k formulaci doporučení k úspěšnému využití influencer marketingu jako součást marketingové strategie.
Youtube jako prostor pro moderní výuku anglického jazyka
Gregor, Rudolf ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
Bakalářská práce s názvem "YouTube jako prostor pro moderní výuku anglického jazyka" se zabývá charakteristikou úspěšného YouTube kanálu věnujícímu se výuce anglického jazyka. Cílem práce je za využití metody kvantitativní obsahové analýzy vybraného vzorku reakcí uživatelů daného mediálního sdělení ve formě komentářů pod nejsledovanějším videem určit specifické prvky, které jsou pro úspěšné video daného zaměření typické. Před vlastní výzkumnou částí práce nabízí zamyšlení nad počátky komunikace a jejího vývoje přes média až po masová média a nová média, dále se zabývá využíváním médií a nových médií ve vzdělávání smíšeným pohledem mediálních studií i pedagogiky a v kontextu využívání různých typů nových médií ve vzdělávání upozorňuje i na několik oborových i mezioborových odborných prací zkoumajících danou problematiku. Kapitola o počátcích sociální sítě YouTube v řeči čísel a statistik zmiňuje i současný obrovský dosah mediálního prostoru, který síť tvoří a předchází výzkumné části, ve které již práce popisuje nejsledovanější video u tří populárních YouTube kanálů věnujících se výuce anglického jazyka, zkoumané kanály obecně a zejména předkládá výsledky obsahové analýzy 500 komentářů pod každým nejsledovanějším videem. K interpretaci výsledků dochází formou psaného popisu i vizualizací za pomoci...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 161 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.