Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zhodnocení možnosti vstupu podniku na vybraný zahraniční trh
Hubená, Lucie
Hubená, L. Zhodnocení možnosti vstupu podniku na vybraný zahraniční trh. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. Předmětem bakalářské práce je zhodnotit možnost vstupu podniku Novibra Boskovice s. r. o. na íránský trh. Práce představí firmu, její vnitřní prostředí a finanční situaci, následně bude popsána oborová analýza a analýza íránského trhu. Z těchto poznatků je vytvořena SWOT matice, pomocí které bude zhodnocen vstup firmy na íránský trh a identifikovány příležitosti a hrozby tohoto trhu. Výsledem této práce budou doporučení pro strategii vstupu na íránský trh, které firma může vyu-žít při následné expanzi na tento trh.
Vstup podniku poskytující služby na zahraniční trh
Korotkova, Vitalina
Hlavním cílem bakalářské práce je vybrat nejlepší možnou variantu vstupu na za-hraniční trh pro firmu XEMS. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. První část práce je věnována znalostem o v práci používaných analýzách, formách expanze a možných rizikách. Druhá část práce se skládá z analýzy vnitřního pro-středí firmy, analýzy cílového trhu a volby nejvíce vyhovující varianty pro expanzi.
Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Svorto.cz s.r.o. na německém trhu
Mertlová, Jana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Cílem práce je navrhnout mezinárodní marketingovou strategii pro firmu Svorto.cz s.r.o. na německém trhu, která by měla pomoci firmě při propagaci v zahraničí. Mezi použité analýzy patří analýza konkurence, zákazníků, vnějšího prostředí (tj. politické a právní, ekonomické, socio-kulturní a technologické prostředí) a SWOT všechny zaměřené na německý trh. Výsledky této analýzy ukazují, že německý trh je vysoce konkurenční a nasycený, přesto se společnost může pokusit proniknout na trh prostřednictvím velkoobchodního prodeje se zdravotnickými pomůckami. Společnost nepotřebuje přizpůsobit svůj produkt na německý trh a měla by je dodávat pod značkou distributora s nízkou cenou, zejména během zaváděcí fáze prodeje, a také pokračovat v účasti na mezinárodních veletrzích. Závěry práce by měly společnosti pomoci dále definovat svůj přístup ke vstupu a propagaci svých výrobků v Německu, neboť společnost sama předtím nikdy neprovedla žádný průzkum německého trhu.
Návrh marketingového plánu elektronického obchodu pro vstup na zahraniční trh
Rippl, Adam ; Havlík, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Cílem této práce je na základě provedených analýz navrhnout marketingový plán pro vstup na zahraniční trh společnosti, zabývající se elektronickým obchodem. V řešení bylo použito analýz vnějšího a vnitřního prostředí, včetně souhrnné SWOT analýzy. Dále práce analyzuje jednotlivé komunikační kanály digitálního marketingu, které podnik aktuálně používá. Obsahuje návrhy na zlepšení pro jejich efektivnější využití. Výsledkem je návrh komplexního komunikačního mixu v digitálním prostředí, společně se specifikací jednotlivých fází komunikace při vstupu na nový trh.
Slovak Market Entry Strategy Proposal For RENOCAR, a.s.
Jůva, Marek ; Čáchová, Barbora (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
This thesis deals with the proposal and analysis of a market entry strategy of RENOCAR, a.s. to the Slovak market. The contains a review of the related literature sources with emphasis on publications which discuss internationalization of companies and the foreign market entry. The analytical part investigates the current situation on the car market in the Czech republic and Slovakia, this part also briefly introduces the car industry from the European point of view. Using basic financial indicators evaluation of the current status in RENOCAR, a.s. is provided. Based on data from previous analysis, in the third part of the thesis theauthor proposes and critically analyzes strategies of the company expansion.
Market Entry Strategy of Netflix in Czech Republic
Do Hai, Linh ; Fojtů, Kateřina (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
This diploma thesis critically review an analysis of a market entry strategy of Netflix, which intends to entry the Czech Market, with the objective to propose suitable recommendations. The thesis contains in-depth analysis of the company and current situation of market environment in Czech Republic. Theoretical frameworks are critically reviewed and conducted analysis is consequently used as a core for argumentation and evaluation of the strategic issue. Recommendations for expansion are given on the basis of conducted research and analysis.
Foreign Market Entry of NAVERTICA, Plc.
Klimo, Martin ; Matýšek,, Vít (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
This thesis deals with an analysis of foreign market entry into South Africa and it is focused on company NAVERTICA, PLC. The thesis contains analysis of the company as well as the analysis of the current business environment in South Africa. The literature on this topic is critically reviewed and analytical methods are consequently applied. Justified recommendations to the company, whether to enter the market or not and what form to choose, are given based on the evaluation of findings in this thesis.
Foreign Market Entry of Company D.E.E.D. Ltd. into Ukraine
Treml, Michael ; Pavlanský, Radoslav (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
The master’s thesis deals with an analysis of foreign market entry into Ukraine. The thesis is focused on specific company D.E.E.D. Ltd. and segment of wooden houses. The thesis contains theoretical knowledge about methods of foreign market entry for company of medium size which should subsequently show, if entry the market or not and which method to choose. Results will be compared with similar market, where the company has already worked. On this basis will be proposed effective usage and future process.
Příležitost strukturální firmy v zahraniční expanzi na konkrétním příkladu ProfiPoradenství s.r.o
Drahorádová, Jana ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Zralá, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem strukturální firmy a její expanzí na ruský trh. Popisuje princip fungování strukturální firmy, její příležitosti a rizika. Na příkladu vybrané firmy ukazuje možné vstupy firmy na trh zahraniční země a následně popisuje ruský trh a jeho obchodní principy. V závěru práce se věnuje informacím a osobním názorům vrcholných manažerů v daném odvětví.
Marketing Strategy for Starbucks café in the Ukrainian market
Nikitina, Oleksandra ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Cílem této diplomové práce je provedení průzkumu a důkladné analýzy pro navržení nového trhu pro mezinárodní společnost. V případě kladného doporučení ohledně vstupu na trh je vypracována a předložena marketingová strategie a marketingový mix. Hlavní ideou tématu je navrhnout efektivní strategii pro Starbucks Corporation, celosvětový řetězec kaváren a specializovaného prodejce kávy, pro vstup na ukrajinský trh. Doporučení se zakládá na důkladné analýze a průzkumech tržního prostředí a potenciální pozice společnosti. Diplomová práce se dělí na teoretickou, analytickou a praktickou část. Teoretická část shrnuje akademické znalosti související s námětem diplomové práce, které jsou dále použity v další analytické a praktické části. Analytická část představuje analýzu provedenou podle situace ve státě a v průmyslu a podle současného profilu společnosti a jejich strategií. V praktické části založené na analytickém provedení je zpracováno konečné doporučení o způsobu vstupu a o marketingové strategii.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.