Název:
Strategie vstupu společnosti Netflix na český trh
Překlad názvu:
Market Entry Strategy of Netflix in Czech Republic
Autoři:
Do Hai, Linh ; Fojtů, Kateřina (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Tato diplomová práce kriticky zkoumá analýzu vstupní strategie společnosti Netflix, který hodlá vstoupit na český trh, s cílem navrhnout vhodná doporučení. Práce obsahuje detailní analýzu společnosti a současného stavu trhu v České Republice. Kriticky přezkoumané teoretické rámce a aplikované analýzy jsou následně použity jako základ pro argumentaci a vyhodnocení problematiky strategie. Doporučení pro expanzi jsou poskytovány na základě vyhodnocených průzkumu a analýz.
This diploma thesis critically review an analysis of a market entry strategy of Netflix, which intends to entry the Czech Market, with the objective to propose suitable recommendations. The thesis contains in-depth analysis of the company and current situation of market environment in Czech Republic. Theoretical frameworks are critically reviewed and conducted analysis is consequently used as a core for argumentation and evaluation of the strategic issue. Recommendations for expansion are given on the basis of conducted research and analysis.
Klíčová slova:
Foreign Market Entry; Marketing Mix; Porter’s Five Forces Analysis; SLEPT; SWOT; Marketingový mix; Porterova analýza 5 sil; SLEPT; SWOT; Vstup na zahraniční trh
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/43168