Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  předchozí11 - 19  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Systémy výměny náplně válce u dvoudobých motorů
Kovář, Michal ; Kučera, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu vývoje a kritického zhodnocení systému výměny náplně válce u dvoudobých motorů. Cílem práce bylo pomocí rešerše soustředit různé možnosti výměny náplně válce u dvoudobých motorů různých výkonových kategorií, popsat jednotlivá řešení a poukázat na výhody a nevýhody jednotlivých systémů a následně nastínit možný budoucí vývoj v této oblasti.
Pevnostní a frekvenční analýza traktorového výfuku
Lébl, Jan ; Píštěk, Václav (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá pevnostní a frekvenční analýzou traktorového výfuku, který je vyvíjen jako ekonomická varianta v rámci konstrukční přípravy pro použití v traktorových kabrioletech firmy Zetor Tractors a.s. Nejprve je provedena modální analýza pro zjištění vlastní frekvence výfuku. V další části je pak řešena deformačně-napjatostní analýza pro posouzení celkové pevnosti konstrukce výfuku. Nakonec je provedena termodynamická analýza pro posouzení tepelné odolnosti výfuku. Pro tyto výpočty je použito metody konečných prvků (MKP) s využitím výpočetního softwaru ANSYS 13.
Zástavba motoru AR64304
Kubiš, Vojtěch ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zástavbou motoru AR64304 do vozidla Alfa Romeo 75. Hlavním cílem této práce je návrh výfukového systému pro zmiňovaný motor usazený v motorovém prostoru. Při návrhu výfukového systému je dbáno na snížení hluku a emisí na přípustné hodnoty, stejně tak je cílem navrhnout výfukový systém s udržením nebo zvýšením výkonových parametrů původního motoru. Pro simulaci motoru používám program Lotus Engine Simulation s využitím dat získaných z měření hlavy motoru na profukovačce a dat získaných při sejmutí profilu vačkového hřídele. Výstupem práce jsou především konstrukční parametry výfukového systému. V práci uvádím také technické specifikace a řešení použité na motoru AR64304 a také kroky nutné k provedení zástavby motoru.
Technologie výroby titanového výfuku
Hrubý, Patrik ; Slaný, Martin (oponent) ; Zouhar, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zameriava na technológiu výroby titánového výfuku pre dvojtaktný spaľovací motor. Obsahuje popis jednotlivých výrobných operácií. Podrobne analyzuje problematiku tvárnenia tenkostenných dielov výfuku za účelom eliminácie vzniku odpruženia a nachádza možné riešenie problému.
Návrh výfukového potrubí formule Dragon 3
Brezanský, Vít ; Janoušek, Michal (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh výfukového potrubí pro vůz kategorie Formula Student, konkrétně formuli Dragon 3. Konstrukční parametry se řídí požadavky na dosažení vysokého výkonu motoru a zároveň musí splňovat určitá omezení daná pravidly soutěže. V softwaru Lotus Engine Simulation byl namodelován použitý motor (z motocyklu Husaberg FE 570), na němž byl zjišťován vliv parametrů potrubí na výkonové charakteristiky. Práce se také věnuje hluku výfukové soustavy, který je důležitý z hlediska pravidel soutěže Formula Student.
Výfukové potrubí motoru formule Student
Bartoš, Tomáš ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukci výfukového potrubí a tlumiče výfuku pro vůz Formula Student. K pohonu vozu slouží jednoválcový atmosférický zážehový motor Husaberg FE 570. Výfuková soustava je koncipována tak aby byla v souladu s pravidly Formula Student. K vytvoření návrhu výfukové soustavy bylo využito jak teoretických poznatků, tak i softwarového prostředí Lotus Engine Simulation.
Optimalizace výfukového potrubí zážehového motoru
Prášek, Martin ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na optimalizaci stávajícího, popř. návrh nového výfukového traktu u vozu Volkswagen Polo pohybující se v seriálu rally-crossové divize A1. Vůz je poháněn koncernovým, vodou chlazeným, atmosférickým motorem o objem 1 599 ccm. Pro dosažení cílů jsou zde aplikovány poznatky jak teoretického charakteru (analytické výpočty), tak zejména moderní přístupy pomocí softwarového prostředí od fy Lotus. Úpravy výfukového systému jsou koncipovány tak, aby vyhovovaly všem regulím sportovního sdružení FIA.
Návrh a optimalizace sacího a výfukového potrubí zážehového motoru
Chuchma, Ondřej ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukční návrh a optimalizaci sacího a výfukového potrubí motoru C20XE. Jedná se čtyřválcový zážehový motor o zdvihovém objemu 2 l, jenž byl vyráběn automobilkou Opel. Tento agregát je určen pro zástavbu do automobilu Opel Astra F, který je stavěn k závodním účelům. Pro optimalizaci rozměrových parametrů je použit software Lotus Engine Simulation, jenž simuluje jednorozměrné proudění plynů v potrubí. 3D CAD modely jsou provedeny v programu Pro ENGINEER.
LIMITY ZVYŠOVÁNÍ ÚČINNOSTI MOTORU S VNITŘNÍM SPALOVÁNÍM
Vondrák, Adam ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Vopařil, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem vlivů na celkovou účinnost motoru s vnitřním spalováním, přibližuje hranice jejího zvyšování a nabízí přehled vybraných technologií, které jsou toho času ve vývoji a mají potenciál do budoucna snížit spotřebu paliva či produkci škodlivých emisí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   předchozí11 - 19  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.