Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Historický vývoj náprav vozidel
Kubiš, Vojtěch ; Kaplan, Zdeněk (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je popsán historický vývoj náprav vozidel, zároveň je zde uveden přehled typů náprav s technický popisem, výhodami a nevýhodami. Pozornost je věnována také historickému vývoji odpružení a tlumení vozidel s popisem vybraných systémů. V práci jsou popsána konstrukční řešení podvozků vybraných automobilů.
Zástavba motoru AR64304
Kubiš, Vojtěch ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zástavbou motoru AR64304 do vozidla Alfa Romeo 75. Hlavním cílem této práce je návrh výfukového systému pro zmiňovaný motor usazený v motorovém prostoru. Při návrhu výfukového systému je dbáno na snížení hluku a emisí na přípustné hodnoty, stejně tak je cílem navrhnout výfukový systém s udržením nebo zvýšením výkonových parametrů původního motoru. Pro simulaci motoru používám program Lotus Engine Simulation s využitím dat získaných z měření hlavy motoru na profukovačce a dat získaných při sejmutí profilu vačkového hřídele. Výstupem práce jsou především konstrukční parametry výfukového systému. V práci uvádím také technické specifikace a řešení použité na motoru AR64304 a také kroky nutné k provedení zástavby motoru.
Specific Contribution of the Roman Catholic Church to the European Integration according to the Article 17.3. of the TFEU: EU perception of the dialogue with COMECE
Kubiš, Vojtěch ; Knutelská, Viera (vedoucí práce) ; Jeřábek, Martin (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat, jak Evropská unie vnímá pojem specifický přínos církví do evropského integračního procesu v kontextu článku 17.3 Smlouvy o fungování EU. Specifický přínos církví je analyzován na případě Římsko-katolické církve (ŘKC), jakožto dominantního náboženského aktéra v dialogu realizovaného v rámci čl. 17.3. Časově je práce vymezena dvěma obdobími. Nejprve je zkoumán specifický přínos ŘKC v kontextu debaty o Evropské ústavě. Na základě diskurzivní analýzy projevů a pozměňovacích návrhů, se hledá odpověď na otázku, do jaké míry je specifický přínos církve dáván do souvislosti s (evropskými) hodnotami. Druhé období je vymezeno lety 2009, kdy vstoupila v platnost Lisabonská smlouva. Analýza je uzavřena rokem 2014, kdy byla úroveň dialogu s církvemi poněkud degradována. Tehdy totiž odpovědnost za dialog převzalo DG JUST namísto BEPA, orgánu operujícího přímo pod vedením předsedy Evropské komise. Na základě projevů a dalších dokumentů pořízených z jednotlivých setkání mezi představiteli EU a ŘKC je zkoumáno, jaká očekávání evropští politici od církve měli. Cílem je zjistit, v čem byla tato očekávání specifická, a proč byl dialog s církvemi oddělen od dialogu s občanskou společností. Z mého výzkumu vyplývá, že specifickým přínosem ŘKC pro EU nebyl ani tolik její ideový...
Postoj římsko-katolické církve k Delorsově iniciativě "Srdce a duše pro Evropu"
Kubiš, Vojtěch ; Matějka, Ondřej (vedoucí práce) ; Kunštát, Miroslav (oponent)
Cílem této práce je zkoumat příčiny zdrženlivého postoje římsko-katolické církve vůči Delorsově iniciativě Srdce a duše pro Evropu. Je přitom vycházeno z prvotního předpokladu, že by zapojení do iniciativy mohlo být pro církev výhodné. Vzhledem k apelu Jana Pavla II. na západní sekularizovanou společnost, aby se vrátila ke křesťanským kořenům, mohla římsko-katolická církev využít Delorsovy nabídky spolupodílet se na definování evropských hodnot a propagovat své učení v evropské politice. K zapojení římsko- katolické církve však nedošlo, a to ze dvou důvodů: zaprvé, papež dbal na pečlivé oddělení duchovních záležitostí od evropské politiky. Otázkou hodnot se měla zabývat církev, nikoliv evropské instituce. Zadruhé, Delorsova iniciativa byla pro římsko-katolickou církev nevýhodná z hlediska nastavení dialogu. Hlavním rysem debaty byla jednání na více úrovních (kombinace národních a nadnárodních setkání) a hledání širokého konsensu. Takový styl komunikace byl hierarchickému fungování římsko-katolické církve vzdálený. Pokud by se církev do iniciativy zapojila, její vyjednávací pozici by ztěžovala skutečnost, že by se musela přizpůsobit nové formě jednání, na kterou doposud nebyla zvyklá. Hlubší analýzou těchto dvou skutečností jsou vysvětleny důvody, proč se římsko-katolická církev nezapojila do...
Zástavba motoru AR64304
Kubiš, Vojtěch ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zástavbou motoru AR64304 do vozidla Alfa Romeo 75. Hlavním cílem této práce je návrh výfukového systému pro zmiňovaný motor usazený v motorovém prostoru. Při návrhu výfukového systému je dbáno na snížení hluku a emisí na přípustné hodnoty, stejně tak je cílem navrhnout výfukový systém s udržením nebo zvýšením výkonových parametrů původního motoru. Pro simulaci motoru používám program Lotus Engine Simulation s využitím dat získaných z měření hlavy motoru na profukovačce a dat získaných při sejmutí profilu vačkového hřídele. Výstupem práce jsou především konstrukční parametry výfukového systému. V práci uvádím také technické specifikace a řešení použité na motoru AR64304 a také kroky nutné k provedení zástavby motoru.
Historický vývoj náprav vozidel
Kubiš, Vojtěch ; Kaplan, Zdeněk (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je popsán historický vývoj náprav vozidel, zároveň je zde uveden přehled typů náprav s technický popisem, výhodami a nevýhodami. Pozornost je věnována také historickému vývoji odpružení a tlumení vozidel s popisem vybraných systémů. V práci jsou popsána konstrukční řešení podvozků vybraných automobilů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.