Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 140 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zhodnocení vyvíjené aplikace a návrh změn na zlepšení
Svoboda, Jiří ; Mezera, Lukáš (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením vyvíjené aplikace a následným návrhem změn, které by měly přispět ke zlepšení aplikace. Práce obsahuje teoretická východiska potřebná pro základní orientaci v problematice, důkladnou analýzu stávajícího stavu aplikace a návrh řešení, který spočívá v rozhodnutí o nutnosti změny pro vybrané části aplikace a samotném návrhu konkrétních změn, včetně doporučení týkajících se testování dopadu těchto změn.
Návrh síťové infrastruktury na Úřadu práce v Prostějově
Slunský, Tomáš ; Koutný, Vladimír (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku síťové infrastruktury a jejího návrhu v oblasti státní správy, kdy podrobně analyzuje současný stav prostředí ve zvolené organizaci, ze kterého následně vyplývají požadavky a potřeby pro navrhovanou síťovou infrastrukturu. Na základě této analýzy je provedena úvaha nad možností realizace síťové infrastruktury v daném prostředí, spočívající ve výběru vhodné technologie a navržení struktury počítačové sítě, včetně implementace tohoto řešení v předmětné organizaci a popisu zdrojů jeho financování.
Optimální model Internetového obchodu
Brožová, Zdeňka ; Vrba, Michal (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tématem předložené bakalářské práce je ,,Optimální model elektronického obchodu“ a jeho návrh. V práci uvádím postupný vznik a historii internetu. Dále se zabývám postupem a průběhem elektronického obchodování, jeho výhodami a nevýhodami a přikládám grafy s informacemi o něm. V práci také řeším ekonomické aspekty elektronického obchodování a porovnávám elektronický obchod s klasickým obchodem. V závěru práce navrhuji optimální uspořádání e-obchodu, tedy popíšu, co by měl optimální elektronický obchod mít a jak by měl vypadat. Přikládám popis konkrétních stránek, mnou vybraných jako optimálních pro elektronický obchod.
Návrh a realizace autentizační metody pro přístup k webové službě v jazyce PHP
Pokorný, Jiří ; Kacálek, Jan (oponent) ; Uchytil, Stanislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje dostupné autentizační principy pro přístup k webovým službám. Porovnává jejich potřebné hardwarové vybavení, bezpečnost, finanční nákladnost, obtížnost implementace a náročnost obsluhy i údržby. Druhá část se zabývá návrhem a realizací konkrétní autentizační metody pro přístup k webovým aplikacím v jazyce PHP s využitím relační databáze MySQL. S přihlédnutím ke zmiňovaným vlastnostem jednotlivých metod je v realizační části zvolena autentizace SMS kódem, doplněná o možnost využití klientského certifikátu.
Návrh síťové infrastruktury na úřadu práce v Prostějově
Slunský, Tomáš ; Koutný, Vladimír (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku síťové infrastruktury a jejího návrhu v oblasti státní správy, kdy podrobně analyzuje současný stav prostředí ve zvolené organizaci, ze kterého následně vyplývají požadavky a potřeby pro navrhovanou síťovou infrastrukturu. Na základě této analýzy je provedena úvaha nad možností realizace síťové infrastruktury v daném prostředí, spočívající ve výběru vhodné technologie a navržení struktury počítačové sítě, včetně implementace tohoto řešení v předmětné organizaci a popisu zdrojů jeho financování.
Design of E-Learning Application for the Course English for IT
Hotový, Tomáš ; Haupt, Jaromír (oponent) ; Ellederová, Eva (vedoucí práce)
The aim of this bachelor’s thesis was to develop an e-learning application that would be used as a supplementary tool for the course English for IT. First, the thesis examines existing applications used for English vocabulary learning along with the consideration of what elements could be derived from them. Next, it focuses on the design and implementation of the application as well as the presentation of technologies used. The thesis also provides the theoretical framework of vocabulary teaching and learning which is followed by an analysis of various vocabulary testing exercises employed in the program. Finally, a guide for students and teachers is developed to assist them with using the application. The result of the thesis is the functional application for the students of the course which will enable them interactive vocabulary learning and preparation for lessons.
Elektronický podpis v praxi
Miška, Matěj ; Burda, Karel (oponent) ; Člupek, Vlastimil (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tvorbou systému pro správu a zabezpečení elektronických certifikátů určených k podpisu dokumentů. Aplikace vytvořená v této práci je koncipována jako konzolová aplikace volána z příkazové řádky systému. Toto řešení je odůvodněno možností pokračování této práce v podobě nástavby uživatelského rozhraní nebo využití jinou aplikací. Pomocí tohoto programu je možné vytvářet uživatele, kteří mohou nahrávat své certifikáty s hesly do aplikace a následně je využít při podpisu souborů PDF a PNG. V aplikace jsou implementovány algoritmy zajišťující bezpečnost uložených dat. Teoretická část práce podrobně rozebírá tvorbu a práci s certifikáty a podpisovými klíči v reálném světě včetně tvorby vlastního self-signed certifikátu. Závěrem teoretické části je testování využitelnosti certifikátů.
Řízení projektu výstavby
Šrotová, Zuzana ; Zouhar, Petr (oponent) ; Waldhans, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje základní postupy z oblasti řízení projektu výstavby. Pro lepší pochopení postupů zde vysvětluji i pojmy, které jsou v této práci obsažené. Cílem práce je seznámit se s konkrétními postupy a metodami řízení projektu v průběhu realizace stavební zakázky.
Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb na území Jihomoravského kraje
Čejka, David
Bakalářská práce se věnuje marketingové studii spokojenosti uživatelů dřevostaveb na území Jihomoravského kraje. Šetření bylo určeno na zkolaudované dřevostavby mezi lety 2015 až 2022. Díky dotazníku jsem získal odpovědi do jednotlivých okruhů, kde jsem obdržel informace o majitelích samotných dřevostaveb. Dále majitelé odpovídali na základě zkušeností a očekávání s dřevostavbou. Následně jsem zpracoval získané výsledky do grafů a okomentoval. Porovnal jsem je s výsledky z minulých let. Zformuloval jsem marketingové doporučení pro dodavatele dřevostaveb. Zhodnotil jsem praktický přínos pro dřevařský průmysl a stavební sektor v Jihomoravském kraji.
Přínos osobní asistence z pohledu uživatelů
SLÁČÍKOVÁ, Olga
Bakalářská práce je zaměřena na přínos osobní asistence z pohledu uživatelů. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, jaký je přínos osobní asistence jako terénní sociální služby z pohledu uživatelů organizace PROSAZ, z.ú. (dále jen jako "PROSAZ") v Praze. Bakalářská práce je rozdělena teoretickou a praktickou část. Teoretická část se skládá se čtyř základních kapitol. První je zaměřena na legislativní vymezení osobní asistence, její typy, co vlastně osobní asistence obnáší, předpoklady pro vykonávání práce osobního asistenta, kdo je to uživatel (klient) sociálních služeb. Ve druhé kapitole je popsána Maslowova pyramida potřeb, třetí kapitola je věnována seniorům, vymezení stáří a stárnutí, dělení stáří, biologickým, psychickým, sociálním aspektům, demografickým aspektům stáří a stárnutí a jsou zde popsány specifika komunikace se seniory a specifika komunikace se seniory s diagnostikovanou demencí. V závěru třetí kapitoly jsou popsány potřeby seniorů. Čtvrtá kapitola se týká osob se zdravotním postižením. V této kapitole jsou popsány specifika jednotlivých druhů postižení - porucha intelektového vývoje, sluchové, zrakové, tělesné - a specifika komunikace s klienty s jednotlivými typy postižení. Poslední kapitola teoretické části uzavírá základní vymezení potřeb osob se zdravotním postižením. Hlavním cílem této práce bylo zjistit přínos osobní asistence z pohledu uživatelů. Dílčím cílem bylo zjistit spokojenost s poskytovanými službami. Kromě přínosu osobní asistence z pohledu uživatelů a spokojenosti s poskytovanými službami, práce zkoumá i oblasti, se kterými uživatelé spokojeni nejsou a jaký je jejich vztah k asistentům, kteří ke klientům dochází. V závěru rozhovoru mohli klienti říct svůj názor na osobní asistenci jako takovou, případně se vyjádřit k jejímu přínosu pro společnost. K realizaci výzkumné části byl zvolen kvalitativní typ výzkumu, probíhal metodou dotazování a za pomoci techniky polostrukturovaného rozhovoru. Rozhovory byly se svolením klientů nahrávány, přepsány do písemné podoby a zakódovány otevřeným kódováním. Cílovou skupinou byli senioři a osoby se zdravotním postižením, kteří zároveň tvoří cílovou skupinu organizace PROSAZ. Z výzkumu vyplynulo, že pro klienty spočívá přínos osobní asistence zejména v možnosti žít ve svém domácím prostředí a jistot pomoci s činnostmi, na které již nestačí, ženy navíc byly rády za možnost si s někým popovídat. Výzkum ukázal, že klienti jsou s úrovní poskytovaných služeb spokojeni, naopak měli výhrady k problémovému koordinátorovi a telefonickým kontrolám asistentů. Vztahy s asistenty se lišily podle pohlaví: muži měli s asistenty neutrální až přátelský vztah, asistenty vnímali jako pomoc zvenčí a ženy navíc vnímaly asistenty jako svá vnoučata a jejich vztah byl tedy do jisté míry ochranitelský. Klienti vnímali službu jako potřebnou, ale z pohledu veřejnosti i politiků nedoceněnou, a tedy i finančně podhodnocenou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 140 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.