Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 426 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Skripty pro podporu výuky
Mour, Lukáš ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Dytrych, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce analyzuje problematiku výuky - hodnocení studentských aktivit, zejména registrace studentů na týmové projekty, tvorbu tabulek hodnocení, kontrolu kompletnosti a formální správnosti odevzdaných souborů nebo zasílání hodnocení studentům. Danou problematiku popisuje a navrhuje její automatizaci. Dále popisuje implementaci a závěrečné zhodnocení.
Škola, základ života - Soubor školských staveb v Ostravě na Černé louce
Záthurecká, Zuzana ; Vysloužil, Ondřej (oponent) ; Mikulášek, David (vedoucí práce)
Školské budovy sú navrhnuté mimo územia Černej Louky ale s bezprostrednou náväznosťou na ňu, na parcele, ktorá sa nachádza medzi riekou Ostravicou, Černou Loukou a plánovanou obytnou štvrťou Novej Karolíny. S orientáciou na juh a na rieku je pozemok vhodným miestom pre umiestnenie komplexu školských stavieb. Základná škola, stredná škola, telocvičňa a materská škoola, vytvárajú spolu komplex prepojený podzemnou platformou otvárajúcou sa na stranu k rieke.
Simulátor a trenažer digitálních fotoaparátů řady Kodak EasyShare Z612
Michálek, Viktor ; Drozdová, Martina (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou manuálu a simulátoru digitálního fotoaparátu Kodak EasyShare Z612. Hlavním cílem těchto materiálů je sloužit jako podpora pro výuku na univerzitě třetího věku. První část popisuje problematiku digitální fotografie a výběr technologií vhodných pro implementaci. Druhá část popisuje jednotlivé etapy tvorby simulátoru. V závěru práce jsou probrány dosažené výsledky a navržena možná budoucí rozšíření.
Simulátor a trenažer digitálních fotoaparátů řady CANON IXUS 60
Melkes, Ondřej ; Drozdová, Martina (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tvorbou výukových manuálů a simulace pro digitální fotoaparát Canon IXUS 60. Hlavní učel manuálů je podpora výuky na univerzitě třetího věku, proto je důraz kladen na  přehlednost. Simulace digitálního fotoaparátu umožňuje vyzkoušet možnosti zařízení, jak při výuce, tak před koupí.
Internetové rozhraní pro prezentaci a výuku
Belko, Jakub ; Magát, Martin (oponent) ; Šandera, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce Internetové rozhraní pro prezentaci a výuku je aplikací schopnou prezentovat výukové texty realizované v PowerPointu. Aplikace umožňuje zadávat dotazy v průběhu prohlížení prezentace a zajišťuje komunikaci mezi vyučujícím a studentem. Aplikace byla vytvořena tak, aby její ovládání nebylo uživatelsky náročné. Při realizaci byly použity pouze volně dostupné JavaScriptové knihovny. Bakalářská práce je převážně návodem k použití realizované aplikace.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Kováč, Jakub ; Klusák, Aleš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou a zhodnocením informačního systému pro střední školy pomocí vybraných metod. Předkládá návrh řešení s ohledem bezpečnost, spolehlivost, funkčnost a finanční stránku celého systému. Výsledný návrh by měl vést ke zlepšení celkového stavu ICT v analyzované instituci.
Android aplikace pro výuku slovní zásoby
Černoch, Jiří ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Horváth, Zsolt (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje vývoj aplikace k výuce slovní zásoby na zařízeních s operačním systémem Android. V práci je popspána základní teorie, návrh aplikace a implementace stěžejních problémů. Celá aplikace je zaměřena na práci s SQLite databází a optimalizací na zařízení o různých velikostech displeje.
Simulátor a trenažer digitálních fotoaparátů řady PANASONIC FZ7
Bielik, Branislav ; Drozdová, Martina (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce Simulátor a trenažér digitálních fotoaparátů řady Panasonic FZ7 se zabývá návrhem a realizací výukových manuálů a trenažéru pro tento digitální fotoaparát. Aplikace bude sloužit na podporu výuky na Univerzitě třetího věku. Implementace je pomocí Adobe Flash a programovacího jazyka ActionScript. Jsou zde popsány základy fotografování jako aj tvorby aplikací v prostředí Flash. Simulace umožňuje vyzkoušet možnosti zařízení při výuce a manuál přehledným způsobem vysvětlí základní použití fotoaparátu.
Simple Rheoscopic Flows Used in Teaching Fluid Mechanics
Duda, D. ; Yanovych, Vitalii ; Uruba, Václav
Four simple demonstration experiments are presented. They are used as a support in the teaching of Fluid Mechanics I (a compulsory lecture at the University of West Bohemia in Pilsen). All mentioned experiments use the rheoscopic fluid obtained as a water solution of mica powder to visualize the flow in a esthetic way, which, as we hope, has a potential to attract students attention. The experiments are: demonstration of Bernoulli equation in a widening and narrowing channel, Taylor-Couette flow, the effect of viscosity to the scales and decay of turbulence, and the Galilean transformation inside an axial compressor.
Včelařství a jeho využití na základní škole
Voska, Karel ; Andreska, Jan (vedoucí práce) ; Hanel, Lubomír (oponent)
Tato práce se věnuje včelařství a možnostem jeho využití na základní škole. První část je zaměřena na celou nadčeleď Apidae se zaměřením na včelu medonosnou. Zmíněny jsou ale i další zástupci napříč různými sociálními modely, od včel samotářek, přes včely žijícími v různých úrovních komunitního života, až po velká včelí společenství. Ve druhé části práce je přiblížen vývoj včelařství, nejprve na obecné rovině a poté na území našeho státu. Od samotného vzniku vztahu člověka a včel, přes první průkopníky opravdového včelařství ve Středomoří, Egypťany, Řeky a Římany, až po vývoj včelařství na našem území od středověku až do 20. století. Třetí a poslední část diplomové práce se pak věnuje využití včelařství na základní škole. V této didaktické části jsou nejprve popsány různé možnosti, jak včely ve výuce využít v nejrůznějších předmětech na základní škole. Součástí textu jsou návrhy témat a náplně hodin, možné využití mezipředmětových vztahů a tandemové výuky a také návrhy pracovních listů. Druhá část didaktické práce se pak věnuje včelařskému kroužku při základní škole. Hlavně pak pravidlům i tipům pro jeho správné fungování. Součástí práce je také několik badatelských otázek, zaměřujících se na to, zda a jak může být využití včel ve výuce prospěšné pro žáky. Odpovědi na otázky byly zpracovány pomocí...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 426 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.