|
Komunikační mix stavební firmy
Zela, Ondřej ; Čejka, Libor (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na komunikační mix stavební společnosti. V první části se věnuji samotné teorii komunikačního mixu, v druhé části analyzuji současnou propagaci společnosti Inter-Stav, spol. s r.o. Závěrečná část uvádí, jakým způsobem můžeme sestavit komunikační mix pro komunikaci nově založeného podniku Aktiv-Servis, s.r.o.
|
|
Analýza likvidit stavebních podniků
Svatý, David ; Hanák, Tomáš (oponent) ; Vítková, Eva (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu likvidity stavebních podniků. Cílem práce je stanovit všechny stupně likvidit u vybraného vzorku stavebních podniků a porovnat tyto hodnoty s celorepublikovými průměry. Práce je rozdělena do několik částí. V první části je provedena charakteristika stavebních podniků, jejich vstupní informace z účetnictví, analýza likvidit, finanční stability a zadluženosti podniků. V druhé části byla provedena analýza likvidity vybraných stavebních podniků na základě finančních výkazů ve sledovaných letech 2017 a 2021. Pro analýzu likvidity jsou použity standardní ukazatele, jako je běžná likvidita, pohotová likvidita a součinitel okamžité likvidity. V závěru práce jsou shrnuty jejich výsledky.
|
|
Hodnoceni investičního záměru
Handrla, Aleš ; Holendová, Petra (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Práce má za úkol zhodnotit plánovaný investiční záměr společnosti SVOBODA-stavby s.r.o. ve věci zakoupení nového stroje, který má přispět k úspoře finančních nákladů firmy. Práce rozebere základní teoretické poznatky týkající se investičního záměru společnosti, charakterizuje společnost a klasifikuje výslednou účinnost záměru. Na závěr práce zhodnotí záměr společnosti, zdali realizovat zmíněný projekt a vymezí doporučené návrhy na zlepšení.
|
| |
| |
| |
|
Marketingové plánování ve stavebním podniku
Kundelius, Ondřej ; Talač, Ing Michal (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového plánování ve stavební společnosti. Teoretická východiska jsou poté aplikována na konkrétní stavební podnik, kterým je společnost KALÁB-stavební firma. V diplomové práci jsou obsaženy silné a slabé stránky dané společnosti a je zde vytvořen konkrétní marketingový plán na následující rok.
|
| |
|
Marketing stavební společnosti
Zela, Ondřej ; Čejka, Libor (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix stavební společnosti. V první části se věnuji samotné teorii marketingového mixu, v druhé části analyzuji současný marketing společnosti Inter-Stav, spol. s r.o. Závěrečná část uvádí, jakým způsobem můžeme sestavit marketingový mix na nový produkt společnosti, kterým je ubytovací služba typu hostel.
|
| |