Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Public Relations domova seniorů
Ingrová, Veronika ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Kubátová, Věra (oponent)
Cílem práce je provést analýzu vybrané neziskové organizace v oblasti činností Public Relations a na základě vlastního šetření navrhnout plán pro vyuţívání nástrojů Public Relations při budování dlouhodobě pozitivních vztahů organizace se stěţejními cílovými skupinami. Práce se zaměří na preferované cílové skupiny, nejen z vnitřního prostředí organizace, ale i z prostředí vnějšího. Součástí práce budou konkrétní návrhy, jak by se organizace měla prezentovat veřejnosti nejenom prostřednictvím médií, ale i vlastní propagací. Návrhy ke zlepšení se budou týkat mimo jiné obsahu a formy webových stránek organizace.
Komunikační mix firmy NOWACO
PIKHARTOVÁ, Aneta
Cílem práce bylo popsat používané marketingové nástroje, konkrétně pak popsat komunikační mix ve firmě NOWACO. Díky spolupráci s firmou NOWACO jsem získala ucelenou představu o marketingovém a komunikačním mixu této společnosti. Firma NOWACO investuje několik desítek milionů každý rok. Například využívá reklamu v televizi na svou značku zmrzlin Prima a Mrož. Společnost NOWACO se velmi často účastní výstav a veletrhů. Především se stala sponzorem 1. ročníku celorepublikového projektu společnosti DANONE pro rok 2010/2011. Samozřejmě využívá i další nástroje marketingové komunikace jako jsou public relations, podpora prodeje, komunikace v místě prodeje či interaktivní marketing.
Projektové financování developerského projektu
Dvořáková, Markéta ; Valach, Josef (vedoucí práce) ; Křivská, Romana (oponent)
Teoretická část diplomové práce popisuje a vysvětluje proces projektového financování developerského projektu, vymezuje jeho hlavní znaky, charakterizuje subjekty procesu a základní podoby projektových úvěrů. Věnuje se studii proveditelnosti jako klíčovému podkladu při žádosti o projektový úvěr, popisuje úvěrovou dokumentaci, možná zajištění a záruky a definuje metody hodnocení projektů. Aplikační část je věnována konkrétnímu rezidenčnímu projektu, resp. poskytnutému projektovému úvěru a následnému zhodnocení projektu popsanými metodami a analýze parametrů úvěrové smlouvy.
Sponzoring jako forma marketingové komunikace
Francke, Michal ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
V první teoretické části práce popisuje sponzoring jako pojem, věnuje se tedy jeho přípustným definicím a základním informacím. Práce v této části přiřazuje sponzoring do nástrojů marketingové komunikace a popisuje jeho možné druhy. V druhé polovině teoretické části práce aplikuje sponzoring do praxe a věnuje se sponzorství z praktického hlediska. Praktická část se věnuje případové studii, ve které je vyhodnocována sportovní akce International Swimming Championship Mosconi cup 2008 z hlediska sponzoringu a sponzorů.
Projektové financování komerční nemovitosti
Kubík, Ondřej ; Jurečka, Jan (vedoucí práce) ; Sklenka, Jakub (oponent)
Teoretická část práce pojednává o historii a principech projektového financování. Definuje též účastníky tohoto procesu. Vysvětluje projektový development a management. Analytická část popisuje konkrétní strukturu projektového financování v projektu výstavby komerční nemovitosti. Upozorňuje na hlavní problémy, který tento způsob financování investice může přinášet. Dává proto také doporučení a náměty ke změnám za účelem dosažení lepších ekonomických výsledků a minimalizace finančního rizika investorů a věřitelů. V neposlední řadě také zmiňuje nezbytnou projektovou a finanční smluvní dokumentaci, kterou je třeba v systému projektového financování uzavřít. Závěr práce reflektuje stanovené cíle z úvodu a dává klíčová doporučení investorům pro budoucí projekty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.