Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pořádání sportovní akce - ISF YOUTH World Cup 2009
Caithamlová, Aneta ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Pořádání sportovní akce - ISF Youth World Cup 2009 Cíle práce: Cílem mé diplomové práce je analýza problematiky pořádání sportovních akcí. Pro tyto účely jsem si vybrala Světový pohár kadetek v softballu. Na základě získaných informací zjistím nedostatky při pořádání turnaje a navrhnu možné způsoby jejich odstranění. Metoda: Pro dosažení stanovených cílů jsem si zvolila dotazování, neformální rozhovor, případovou studii a SWOT analýzu, která mi umožní jak rozbor silných a slabých stránek sportovní akce, tak i příležitostí a hrozeb, které se v průběhu jejího organizování a konání mohou vyskytnout. Výsledky: Práce přináší stručný návod na pořádání sportovní akce podobného rozsahu jako je ISF Youth World Cup 2009. Odhaluje nedostatky a problémy v organizaci rozebíraného turnaje a navrhuje způsoby jejich odstranění a řešení do budoucna. Klíčová slova: Sportovní management, sportovní akce, softball, dotazování, neformální rozhovor, případová studie, SWOT analýza
Marketingová komunikace s fanoušky softballových klubů hrajících Extraligu žen
Tauchenová, Natálie ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingová komunikace s fanoušky softballových klubů hrajících Extraligu žen Cíle: Cílem práce je vyhodnotit stávající situaci marketingové komunikace dvou softballových klubů hrajících Extraligu žen a vytvořit návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace těchto klubů i obecná doporučení pro kluby hrající danou soutěž. Metody: V této práci jsme k výsledkům dospěli díky kvalitativnímu marketingovému výzkumu. Největší přínos přinesly metody polostrukturovaného rozhovoru s manažery a dotazníkového šetření s fanoušky. Pro více informací o stávající marketingové komunikace byla použita analýza dokumentů, především webových stránek a sociálních sítí. Dále byla na základě osobního nestrukturovaného pozorování vypracována analýza SWOT a na základě výsledků z marketingového výzkumu byla vytvořena komparace marketingových komunikací daných klubů. Výsledky: Výsledky potvrdily názory manažerů, že mezi nejvyužívanější komunikační kanály patří především sociální sítě, webové stránky nebo e-mailová pošta. Na základě výsledků byly zjištěny nedostatky, lišící se v ohledu na klub, v podpoře WOM marketingu, sponzoringu, merchandisingu, direkt marketingu a atraktivitě utkání. Pro všechny zmíněné nástroje byly vytvořena doporučení s ohledem na stávající stav marketingové komunikace daného klubu, a...
Strategický plán rozvoje SK Joudrs Praha
Dobrá, Tereza ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce Strategický plán rozvoje SK Joudrs Praha Cíl Práce Cílem této diplomové práce je sestavení strategického plánu rozvoje pro softballový klub Joudrs Praha na tříleté období od 1.10.2015 do 30.9.2018. Metody práce Kvalitativní rozhovor s předsedou klubu, kvalitativní rozhovor se sportovním manažerem klubu, analýza textů a dokumentů, SWOT analýza, monitoring, případová deskriptivní studie. Výsledky Analytická část diplomové práce byla postavena na případové deskriptivní studii a na monitoringu, který poskytl náhled do vnitřního prostředí klubu a na názory členů klubu na SK Joudrs Praha. Na základě rozhovorů byla vytvořena SWOT analýza, která ve shrnující tabulce propojila závislost mezi nejvýznamnějšími body. Ze SWOT analýzy vyplynula volba strategie. Z rozhovoru s předsedou klubu a analýzy textů a dokumentů byla sestavena finanční analýza klubu. Klíčová slova Strategické plánování, strategický plán, sportovní klub, SK Joudrs Praha, softball
Stravovací režim softballového družstva na soustředění
Kadlecová, Klára ; Süss, Vladimír (vedoucí práce) ; Pravečková, Petra (oponent)
Název práce: Stravovací režim softballového družstva na soustředění. Cíl práce: Cílem práce je sestavit jídelníček odpovídající energetickým a nutričním potřebám při fyzické zátěži na soustředění žen ve věku 18 až 25 let bez let bez zvláštních výživových preferencí s použitím programu FitLinie 5.82. Metoda: Pro zjištění energetické potřeby hráčky byla užita metoda nepřímé kalorimetrie. Do dané rovnice byly dosazeny průměrné antropometrické parametry hráčky softballu a celý výsledek byl navýšen o energii vydanou při každodenním tréninku dle příslušných tabulek. V příjmu energie dodržen poměr základních živin (60 % sacharidy, 25 % tuky, 15 % bílkoviny). Zohledněn byl také dostatečný přísun sacharidů před každou tréninkovou jednotkou. Výsledky: Denní energetický příjem byl během celého týdenního soustředění dodržování průměrně z 98,90 %, což představuje hodnotu přibližně 13 735 kJ. Z hlediska nutričního byl denní příjem základních substrátů stanoven na 490 g sacharidů, 91 g tuků a 122 g bílkovin. Průměrně během celého soustředění se podařilo zajistit příjem sacharidů s přesností na 99,54 % (488 g). Příjem tuků byl plněn s podobnou přesností a lehkým přesahem na 100,93 % (92 g). Pro bílkoviny pak platila průměrná přesnost za celý týden 97,51 % (119 g). Závěry práce: Jídelníček, který byl sestaven,...
Výskyt zranění v mužském fast-pitch softballe
Malý, Marek ; Pravečková, Petra (vedoucí práce) ; Carboch, Jan (oponent)
Název: Výskyt zranění v mužském fast-pitch softballe Cíl práce: Cílem této práce je zmapovat výskyt zranění v mužském fast-pitch softballe. Zaměřit se na jednotlivé druhy zranění vzhledem k hráčským postům, zjistit jaká preventivní opatření hráči využívají a jak dlouho jim trvá návrat na hrací plochy. Metoda: Pro tento výzkum byl vytvořen nestandardizovaný dotazník s uzavřenými otázkami. Dotazník byl vytvořen v české a anglické verzi v prostředí portálu survio, který se touto problematikou zabývá a rozeslán do všech předních softballových zemí. Vyhodnocování dat proběhlo v programu Word Excel analýzou četnosti. Výsledky: Z výsledků vyplývá, že nejčastějšími úrazy jsou zlomeniny (15,8 %), natržené či přetržené vazy nebo šlachy (15 %), vyvrtnutí (15,4 %) a natažené svaly (13,5 %). Ostatní druhy zranění jsou také hojně zastoupena, ale výše jmenované můžeme označit za nejfrekventovanější. Nejčastěji dochází ke zranění dolních končetin (51 %) a konkrétně pak kotníku (23,2 %). Nejvíce dochází ke zranění během provádění polařských dovednosti (39,6 %) a při běhu po metách (36,4 %). V téměř jedné třetině (28,6 %) všech případů trvala regenerace 3-4 týdny a více než polovina (62,3 %) všech zranění se stala během utkání. Při pohledu na zranění podle postů se nejvíce úrazů stalo středním vnitřním polařům se...
Marketingová komunikace s fanoušky softballových klubů hrajících Extraligu žen
Tauchenová, Natálie ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingová komunikace s fanoušky softballových klubů hrajících Extraligu žen Cíle: Cílem práce je vyhodnotit stávající situaci marketingové komunikace dvou softballových klubů hrajících Extraligu žen a vytvořit návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace těchto klubů i obecná doporučení pro kluby hrající danou soutěž. Metody: V této práci jsme k výsledkům dospěli díky kvalitativnímu marketingovému výzkumu. Největší přínos přinesly metody polostrukturovaného rozhovoru s manažery a dotazníkového šetření s fanoušky. Pro více informací o stávající marketingové komunikace byla použita analýza dokumentů, především webových stránek a sociálních sítí. Dále byla na základě osobního nestrukturovaného pozorování vypracována analýza SWOT a na základě výsledků z marketingového výzkumu byla vytvořena komparace marketingových komunikací daných klubů. Výsledky: Výsledky potvrdily názory manažerů, že mezi nejvyužívanější komunikační kanály patří především sociální sítě, webové stránky nebo e-mailová pošta. Na základě výsledků byly zjištěny nedostatky, lišící se v ohledu na klub, v podpoře WOM marketingu, sponzoringu, merchandisingu, direkt marketingu a atraktivitě utkání. Pro všechny zmíněné nástroje byly vytvořena doporučení s ohledem na stávající stav marketingové komunikace daného klubu, a...
Rozpočet České softballové asociace se zaměřením na dílčí rozpočty jednotlivých reprezentačních celků a jejich plnění
Pecková, Veronika ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Rozpočet České softballové asociace se zaměřením na dílčí rozpočty jednotlivých reprezentačních celků a jejich plnění Cíle: Hlavním cílem této práce je určení velikosti příjmů a výdajů České softballové asociace v čase, respektive od roku 2010 do roku 2017, a identifikace trendů v rozdělování rozpočtu mezi jednotlivé reprezentace. Prioritou je pak zodpovězení otázek zadaných předsedou ČSA Gabrielem Waage. Metody: V této práci byla použita metoda komparace při porovnávání sekundárních dat z jednotlivých anuitních rozpočtů. Po získání a analýze výsledných hodnot proběhlo strukturované interview s předsedou ČSA. Získané poznatky jsou pak důkladněji rozebrány v diskuzi. Výsledky: Vzhledem k výsledkům analýzy a informacím, které jsem získala z rozhovoru s předsedou ČSA, jsem v této práci navrhla několik doporučení, nad kterými by se mohl předseda ČSA zamyslet před tvorbou budoucích rozpočtů. Zejména jsem řešila koncept spravedlnosti v rozdělování peněžních prostředků mezi reprezentace a adekvátnost cílů, které jsou na reprezentační celky kladeny. Klíčová slova: náklady, příjmy, spravedlnost, reprezentace, softball

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.