Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Připravenost začínajících učitelů základních škol na řešení výchovných problémů žáků
REZKOVÁ, Aneta
Tato diplomová práce je zaměřena na řešení výchovných problémů žáků. Její charakter je teoreticko-empirický. První část je teoretická a je zaměřena na vysvětlení odborných termínů, které souvisí s tématem práce. Shrnuje teoretické znalosti z oblasti o učitelích, zejména začínajících, dále pak vzdělávání pedagogů a právních předpisů, jež souvisejí s jejich prací. Závěr teoretické části je věnován autoritě, jejímu budování, výchově a postupech při nevhodném chování žáka. Dále pak kázni, jejím příčinám a nejčastějším kázeňským problémům na základních školách. V empirické části je popsáno, jak bylo postupováno v kvalitativním výzkumném šetření dané diplomové práce. Nejprve jsou uvedeny výzkumné otázky, následně se věnuji sběru dat a jejich analýze. Po metodologické části následuje zpracování výzkumného šetření a odpověď na otázku, zda jsou začínající učitelé připraveni se vypořádat s výchovnými problémy svých žáků.
Školní řád jako nástroj řízení školy
Prokop, František ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Resumé Název: Školní řád jako nástroj řízení školy. Tato bakalářská práce se pokouší odpovědět na otázku: Jaké znaky musí mít školní řád, aby byl efektivním nástrojem pro řízení školy? Vychází přitom z předpokladu, že školní řád může plnit roli efektivního nástroje školského managementu. Teoretická část se zabývá rozborem odborné literatury s cílem najít oblasti, ve kterých je možné podpořit efektivitu školního řádu. Formulované hypotézy jsou pak podrobeny kritice v praktické části práce. Ta je založena na dotazníkovém šetření mezi řediteli základních škol a na analýze vybraného vzorku konkrétních školních řádů. Zjištěné závěry mohou být zajímavým podnětem pro úvahy řídících pracovníků ve školství nad funkcí a účelem školního řádu. Klíčová slova: školní řád, školský management
Školní řád v praxi mateřské školy
Vlčková, Magda ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
Název: Školní řád v praxi mateřské školy Autor: Mgr. Magda Vlčková Katedra: Centrum školského managementu Vedoucí práce: Vedoucí práce: RNDr. J. Kitzberger Abstrakt: Závěrečná bakalářská práce se zabývá úlohou školního řádu jako nástroje ředitele v rámci řízení mateřské školy, jeho vznikem, použitím v praxi mateřské školy. Jako základ jsou shrnuty poznatky zahrnující zákonné normy umožňující vznik vnitřních předpisů organizací, nejen školských. Bakalářská práce vychází z poznatků dané problematiky a teoretických základů na základě studia odborné literatury. Přináší závěry z výzkumu realizovaného ve skupině ředitelek mateřských škol, obsahuje souhrn zjištěných skutečností. Přináší pohled na jeden z vnitřních předpisů školy jako na povinnost v různosti. Klíčová slova: vnitřní řád školní řád mateřská škola ředitel/ředitelka

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.