Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Profesní kompetence učitele. Komunikace učitele ve smyslu informování, reportování, administrace
Bártová, Ilona ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
NÁZEV: Profesní kompetence učitele. Komunikace učitele ve smyslu informování, reportování, administrace. AUTOR: Ilona Bártová KATEDRA (ÚSTAV) Katedra školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Jan Voda, Ph.D. Závěrečná práce se zabývá pojmem kompetence učitele, konkrétně komunikací. Jak učitelé v profesním kontextu komunikují ve smyslu reportování, informování, administrace. Pojmem management, classroom management, jaký je vztah classroom managementu a school managementu. Vysvětluje pojem kompetence, kompetence učitele. Podrobněji se věnuji jedné kompetenci učitele a tou je komunikace. Prezentuje výsledky rozhovorů a dotazníkového šetření, jak učitelé a ředitelé komunikují ve smyslu informování, reportování a administrace. Porovnává data získaná rozhovory s učitelkami mateřských a základní škol s daty získaných z dotazníků určených ředitelům mateřských a základních škol. Klíčová slova: management, classroom management, school management kompetence, kompetence učitele, komunikace, funkce komunikace, informování, reportování, administrace
Využití nástrojů Business Intelligence k zefektivnění zákaznického centra
Mencner, Jacek ; Luhan, Jan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem řešení Business Intelligence. Hlavním úkolem je analýza procesů kontaktu zákazníka, na jejíž základě bylo navrženo řešení Business Intelligence. Díky získaným poznatkům jsou navrženy změny pro zefektivnění procesu kontaktu zákazníka. V první části práce jsou uvedeny teoretické základy Business Intelligence. V druhé části je zpracována analýza současného stavu a návrh vlastního řešení.
Návrh řešení Business Intelligence
Drdla, Tomáš ; Menčík, Tomáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnutí řešení Business Intelligence a zvážit jeho dopady na rozhodovací procesy, náklady na zavedení, celkový přínos pro firmu a dále vytvoření návrhu, který pomůže změnit nynější neuspokojivou situaci při práci s daty ve firmě JáNěkdo.CZ s.r.o.
Zpracování reklamací z pohledu kvality
Voborník, Petr ; Hégr, Ondřej (oponent) ; Novotný, Radovan (vedoucí práce)
Předkládaná práce se zabývá problémy zpracování zákaznických reklamací z pohledu kvality. Základní zaměření práce je představení procesu zpracování a vyhodnocením reklamací. Představuje klíčové sledované ukazatele procesu reklamací. Je zde ukázána komplexnost managementu reklamací. Návrh vzorového databázového systému IS. Reportování reklamací.
Společensky odpovědné podnikání jako součást marketingové strategie
Pištěk, Jan ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Mísař, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností firem a aktivitami, které se pod tímto pojmem skrývají. Tato práce také zmiňuje přínosy společenské odpovědnosti pro aplikující firmy, kritické hlasy, související koncepce a pojmy, reportování nebo komunikační nástroje. V praktické části je provedena analýza vnímání společensky odpovědných firem z pohledu spotřebitele a vlivu společenské odpovědnosti na jeho nákupní chování. Za tímto účelem proběhlo dotazníkové šetření, které se zaměřilo především na českého spotřebitele. Cílem bylo zjistit, zda aplikace společenské odpovědnosti může vést k větší poptávce po produktech společensky odpovědných firem a na jaké otázky by se firmy měly svými aktivitami zaměřit.
Testování a test reporting v nástroji HP ALM
Hoffmann, Patrik ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Grössl, Zdeněk (oponent)
Tématem práce je problematika testování softwaru, reportování a zajišťování kvality, což tvoří nedílnou součást vývoje softwaru. Hlavní cíl práce je směrován na význam test reportingu a vytváření reportů v nástroji HP Application Lifecycle Management. Očekávaným přínosem je možnost využití tutoriálu jak vytvářet reporty a nástěnky v nástroji pro podporu testování. Dále dílčím přínosem práce je rozšíření znalostí z odborné literatury a článků v oblasti testování, zajišťování kvality a setkání s nástrojem HP Application Lifecycle Management. Práce je rozdělena na části, které obsahují informace o pojmu kvalita softwaru, zadávání požadavků pro zhotovení produktu, rozebrání významu pojmů zajišťování a řízení kvality, verifikace a validace. Rozšiřuje znalosti v rámci oblasti testování softwaru vysvětluje pojmy a popisuje pozice v testovacím týmu. Součástí je i testovací dokumentace využívaná i pro reportování. Důležitou částí testování je test reporting a využívání metrik pro měření kvality. Poslední část je zaměřena na tutoriál pro vytváření reportů a nástěnek v HP Application Lifecycle Management, který může být užitečný pro členy testovacího týmu.
Vyhodnocení zpráv o společenské odpovědnosti dle modelu hodnocení Národní ceny ČR za CSR ve vybrané společnosti.
Černá, Kateřina ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnotit úroveň reportingu o společenské odpovědnosti společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. podle modelu hodnocení Národní ceny ČR za CSR, tj. metodikou KORP, a zjistit tímto její silné stránky a slabá místa. Na základě toho poté práce poskytuje doporučení a náměty ke zlepšení do budoucnosti, které mohou pomoci Plzeňskému Prazdroji, a.s. nejen k možnosti zapojení se a získání Národní ceny ČR za CSR. Celá práce se snaží poskytnout společnosti nový pohled nezávislého hodnotitele na její společenskou odpovědnost dle jiné metodiky hodnocení CSR, než uplatňuje, a otevřít jí tímto nové možnosti.
Analýza a řízení nákladů
Babiak, Ivan ; Mikovcová, Hana (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Obsahem této diplomové práce je analýza a řízení nákladů. Práce se nejprve zaměřuje na definování terminologie v rámci problematiky nákladů. Na příkladu společnosti Synthos Kralupy, která prošla podstatnou změnou informačního systému, demonstruji silné a slabé stránky v řízení nákladů a nástrojů, které tento úkol umoţňují. Aby však informační systém poskytoval poţadované informace, je nutné systém jasně vyspecifikovat a nastavit. I informační systém se musí vyvíjet a měnit, a to především na základě poţadavků managementu a nových trendů. Kaţdý z informačních systémů přinášel jak výhody, tak nevýhody, které jsou v práci popsány. I přes kvalitní informační základnu se podnik potýká s problémy s přesností a dostupností dat. Základním problém je princip oceňování zásob polotovarů a hotových výrobků. Právě díky změně informačního systému, bylo moţné změnit ocenění ze standardních cen k váţenému průměru s měsíční periodou. Postup nové kalkulace je popsán a zhodnocen v této práci. Na základě prostudování procesů, které fungují v podniku, jsou zde také navrţeny a zhodnoceny změny a vylepšení.
Implementace reportovacího řešení ve firmě, základní principy a řešení v
Jurečka, Jan ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Pavlík, Martin (oponent)
Tato práce je zaměřena na problematiku reportingu. Cílem práce je poskytnout základní přehled o pojmech a technologiích spojených s reportingem a na konkrétním příkladu sázkové kanceláře demonstrovat jeho neobvyklé užití. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena především na získání náhledu na uvedené téma. Jsou zde vymezeny pojmy, základní principy a technologie používané pro reporting. V rámci této části je popsána optimální reportovací struktura a také zpracována analýza současného stavu na trhu komerčních reportovacích nástrojů. V praktické části je zpracováno možné zadání pro oblast reportingu. Výstupem jsou dva ukázkové reporty. První se zabývá analýzou vsazených tiketů a druhý napomáhá při stanovování kurzu sázek. Na těchto praktických příkladech je prezentován postup vývoje reportu a to od jeho zadaní businessem, přes definování reportingové struktury, provedení ETL úprav v nástroji IBM InfoSphere DataStage, vývoj samotného reportu pomocí sady nástrojů IBM Cognos 8 BI, až po rozbor výsledného reportu.
Corporate social responsibility and the methods of its measurement
Kolomijcová, Bianka ; Dušková, Iva (vedoucí práce) ; DŽBÁNKOVÁ, ZUZANA (oponent)
V první kapitole práce zkoumá aktuálnost problematiky společenské odpovědnosti firem. Dále se zabývá historickým vývojem tohoto konceptu, načrtává v jakých rovinách a jakým způsobem se této činnosti můžeme věnovat a jaké jsou motivace firem k takovému chování. V druhé kapitole se práce pokouší odpovědět na otázku, proč společenskou odpovědnost měřit, uvádí, jak ji správně reportovat dle norem GRI, a popisuje možné způsoby měření CSR v souvislosti se společenskou výkonností firmy. Třetí kapitola představuje společnost Johnson & Johnson, analyzuje a hodnotí nejaktuálnější report společnosti o trvale udržitelném rozvoji z roku 2007. V závěru vyjadřuje autor svůj názor na načrtnutou problematiku měření a reportování společenské odpovědnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.