Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aplikace internetového marketingu a nových technologií pro tvorbu webových stránek
Velimský, Jan ; Čupera,, Jiří (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce je zpracováním internetového marketingu a nových technologií pro vytváření internetových stránek. Práce vytváří základní stavební kámen pro realizaci nových webových stránek internetové reklamní agentury Velimsky.com a aplikaci internetového marketingu ve vývoji internetových technologií.
Rizika marketingových aktivit na internetu
Bezděková, Veronika ; Švehla, Vladimír (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou rizik pojicích se s marketingovými aktivitami vybrané společnosti. Teoretická část definuje pojmy související s marketingem a riziky. Praktická část se zabývá samotnou analýzou rizik marketingových aktivit a následně doporučení, které vedou k zmírnění či odstranění rizik.
Propagace elektronického obchodu
Sekanina, Petr ; Stříž, Martin (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na navržení propagace konkrétního internetového obchodu. Cílem práce je návrh takových forem propagace, které budou efektivní a dostupné i pro menší a začínající internetové obchody. V teoretické části práce nejprve představuji obecné poznatky potřebné pro pochopení problematiky internetového obchodu a marketingu na internetu, dále provádím analýzu současného stavu e-shopu a situace na trhu, a v závěrečné části hodnotím jednotlivé formy propagace včetně návrhů na jejich využití pro zvolený internetový obchod.
Řízení projektu Chcikupon.cz
Marčeková, Veronika ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Chadim, Robert (oponent)
Předložená diplomová práce charakterizuje, analyzuje a hodnotí vznik a řízení projektu Chcikupon.cz. Součástí diplomové práce je podnikatelský plán, jehož součástí je charakteristika produktu, analýza konkurence a zákazníků, dodavatelské a personální zabezpečení projektu a marketing. Práce obsahuje rozbor finanční stránky projektu a je zde vyhodnocena návratnost vynaložené investice. Diplomová práce mapuje spuštění slevového portálu Chcikupon.cz, úspěšnost jednotlivých slevových akcí a chod webu do konce roku 2013. Hlavním přínosem práce je navržená strategie, která povede k udržitelnému rozvoji projektu.
Marketingové využití sociálních sítí
Šišmiš, Ondřej ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Novotný, Ondřej (oponent)
Hlavním cílem této práce je seznámit čtenáře se základní problematikou sociálních sítí a jejich využitím pro marketingové účely. Teoretická části popisuje historii, současné trendy a jednotlivé nástroje v rámci celého online marketingu. Uvádí také vznik vybraných sociálních sítí Facebook, Twitter a YouTube. Praktická část je věnována bezpečnosti při zveřejňování osobních informací na internetu a marketingovým funkcím sociálních sítí. Za účelem zjištění znalostí o bezpečnosti práce na internetu byl mezi aktivními uživateli proveden průzkum pomocí dotazníkového šetření. Přínosem této práce je vysvětlení marketingových procesů s možným vyhodnocením úspěšnosti a celkové pochopení významu sociálních sítí jako plnohodnotného reklamního nástroje.
Právne aspekty reklamy na internete
Sopková, Katarína
Sopková, K. Právní aspekty reklamy na internetu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Tato bakalářská práce se zaobírá právními aspekty reklamy na internetu. Práce je rozdělená do dvou částí. V první části se věnuje definici pojmů jako reklama, regulace reklamy, nekalá soutěž atd. Podstatou je popsání fungování reklamního systému Google Adwords. V druhé části je hlavním tématem náhled na Google Adwords z ekonomické i právní stránky. Vlastní práce ještě zahrnuje problematiku sociálních sítí.
Využití sociálních sítí v marketingové strategii FMCG společnosti
Hofmanová, Tereza ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tyl, Ondřej (oponent)
Tato diplomové práce nastiňuje možnosti, jak mohou FMCG firmy efektivně integrovat sociální sítě do svého marketingového mixu a jaké mají možnosti měření úspěšnosti využití sociálních sítí. První kapitola vymezuje koncept sociálních sítí a jejich hlavní výhody z hlediska firemního marketingu a představuje hlavní sociální sítě ve světě a v České republice. Druhá kapitola je zaměřena na možnosti marketingového využití současné největší světové sociální sítě Facebook. V jednotlivých podkapitolách jsou popsány struktura a proces vytváření firemní facebookové stránky, hlavní principy správy stránky a plánování příspěvků, dostupné formy aplikací a reklamy, možnosti propojení Facebooku s okolním online prostředím nebo pravidla inzerce na Facebooku. Zvláštní pozornost je věnována vhodné skladbě obsahu firemní facebookové stránky. Třetí kapitola představuje možnosti marketingového využití video portálu Youtube. Čtvrtá kapitola pojednává o možnostech měření efektivity sociálních sítí se zvláštním důrazem na analýzu efektivity sociální sítě Facebook. V praktické části je představen návrh strategie marketingové komunikace dětské divize firmy Nutricia a.s. v sociálních sítích.
Návrh a realizace reklamní kampaně
RYCHLÁ, Marie
Bakalářská práce obsahuje návrh a realizaci reklamní kampaně, včetně zaúčtování nákladových položek. Reklamní kampaň je vytvořená pro vybraný produkt firmy. Reklamní kampaň je naplánovaná pomocí letáku a reklamy na Internetu.
Metody reklamy na internetu
Sahalau, Ilya ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hadrava, Tomáš (oponent)
Tato práce popisuje metody reklamy používané na internetu v současné době, včetně jejích kladných a záporných stránek. Zároveň popisuje pokus o nalezení modelu efektivní internetové reklamy pro podniky zabývající se poskytováním služeb a propagující se pomocí internetu.
Komparace reklamních systémů Sklik a Google Adwords
Veselý, Tomáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Poštůlka, Jan (oponent)
Tato práce porovná systémy internetové Pay-per-click reklamy - Google Adwords a Sklik. K porovnání obou systému slouží data z nově vytvořeného minisite www.duchodovka.cz. Analyzuje oba systémy co do jednotlivých funkcionalit, platební možností a výkonnosti.Teoretická část je zaměřena na správné začlenění PPC reklamy do komunikačního mixu organizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.