Název:
Propagace elektronického obchodu
Překlad názvu:
Promotion of E-commerce
Autoři:
Sekanina, Petr ; Stříž, Martin (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce je zaměřena na navržení propagace konkrétního internetového obchodu. Cílem práce je návrh takových forem propagace, které budou efektivní a dostupné i pro menší a začínající internetové obchody. V teoretické části práce nejprve představuji obecné poznatky potřebné pro pochopení problematiky internetového obchodu a marketingu na internetu, dále provádím analýzu současného stavu e-shopu a situace na trhu, a v závěrečné části hodnotím jednotlivé formy propagace včetně návrhů na jejich využití pro zvolený internetový obchod.
This thesis is focused on proposals of promotion specific e-shop. The purpose of this thesis is to design such forms of promotion which are going to be effective and accessible even for smaller and starting e-shops. In the theoretical part I am introducing common knowledge needed for understanding the e-shops and internet marketing topics, then I analyze current state and position on the market and finally I evaluate separate forms of promotion including suggestions for their use by this selected e-shop.
Klíčová slova:
e-shop; Elektronický obchod; Facebook; Google AdWords; Google Analytics; internetový marketing; internetový obchod; PPC reklama; propagace internetového obchodu; reklama na internetu; Remarketing.; Sklik; sociální sítě; advertising on internet; E-business; E-commerce; e-shop; e-shop promotion; Facebook; Google AdWords; Google Analytics; internet marketing; Pay Per Click; Remarketing.; Sklik; social networks
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/41480