Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 88 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
MIL simulace elektrických motorů v reálném čase
Bartík, Ondřej ; Veselý, Libor (oponent) ; Blaha, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá implementací modelů dvou různých typů střídavých elektrických motorů v obvodu ZYNQ-7000 pro potřeby MIL simulace v reálném čase. Jedná se konkrétně o BLDC motor a asynchronní motor. V této práci je popsáno, jak byly jejich matematické modely upraveny pro potřebu implementace v obvodu ZYNQ-7000 a jak tyto modely byly v obvodu implementovány. V závěrečné části této práce jsou popsány tři různé MIL simulace s těmito motory.
Modelování a HIL simulace ovládání pátých dveří osobního automobilu
Musil, Filip ; Matějásko, Michal (oponent) ; Brablc, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou, tvorbou modelů a simulacemi mechanismů pátých dveří osobního automobilu. Problém byl analyzován na základě reálného měření, provedeného na třech různých vozidlech. Na základě měření byly vytvořeny výpočetní modely popisující reálnou soustavu na různých úrovních složitosti. Pro tvorbu a výpočet modelů byl využit Matlab/Simulink. Výstupem práce je simulátor pátých dveří osobního automobilu, který obsahuje i zjednodušený model řídicí jednotky. Simulátor by měl poskytovat aproximaci průběhu proudu a kinematických veličin těchto mechanismů. Model je implementován na výpočetní platformě dSPACE, která umožňuje běh simulace v reálném čase. Simulátor lze modifikovat ve smyslu změny parametrů mechanismu a modifikace některých jeho funkcionalit.
Implementation of digital sound synthesizer in VST technology
Paukeje, Ján ; Schimmel, Jiří (oponent) ; Mačák, Jaromír (vedoucí práce)
This thesis is focused on synthesis of audio signals and algorithm implementation by the help of technology designed for real-time processing. Analyzing individual methods of sound synthesis, the MIDI communication protocol and procedure of real-time signal processing. It is developed an appropriate software simulation ,on ground of studying these aspects, implemented by using C++ language. A result of this work is sound generator supporting MIDI protocol as a plug-in module designed for Windows platforms.
Implementace vybraných řidicích algoritmů pro FPGA
Bradáč, Martin ; Vejlupek, Josef (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
Real-time počítač cRIO-9073 firmy National Instruments spolu se softwarem LabVIEW je všestranný nástroj využitelný v mnoha oborech, jak při výzkumu, tak při ryze praktických úlohách. Práce se zabývá studiem možností tohoto systému. Je cílena především na testování výkonnosti celého zařízení, možných omezení a ukázání jeho reálného využití při řízení procesů. Celý systém byl podroben testovaní s pomocí navržených aplikací pokrývajících široké spektrum využitelnosti. Systém cRIO umožňuje také využití dalších softwarových nástrojů při jeho programování. Tato práce zkoumá možnosti využití programu Matlab/Simulink od firmy Mathworks a také generování VHDL kódu s pomocí produktu firmy Xilinx. Cílem je porovnat náročnost programů na zdroje hradlového pole (FPGA) v cRIO a také množství výkonu real-time procesoru potřebného pro provoz daných aplikací.
Interpret vysokoúrovňových Petriho sítí v Pythonu
Grigorev, Danil ; Kočí, Radek (oponent) ; Janoušek, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřená na implementací interpretu vysokoúrovňových Petriho sítí v jayzce Python za použítí knihovny SNAKES. Je schopná provadění a pokročilé vizualizace navyřených sítí, které jsou popsané v jayzce Python. Vysledný simulator odpovidá zasadům distribuo- vaného systému, a podporuje provádí v realném čase. Konečný užívatel bude mít příležitost vyzkoušet intuitivní API pro vytvoření a spouštění vysokoúrovňových Petriho sítí.
Multiplayer hra pro platformu Android
Martinák, Andrej ; Bartoň, Radek (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice vývoje real-time mobilních her pro více hráčů na platformě Android. První kapitoly se zabívají analýzou a možnostmi vývoje aplikací na této platformě. Následuje popis různých principů používaných při tvorbě her pro více hráčů. Součástí práce je také popis technologií, které byli analyzovány a poté použity při implementaci 2D real-time bojové hry a herního serveru. V práci je postupně popsán proces návrhu, implementace hry a testování celé aplikace.
Detekce a rozpoznání omezení rychlosti z dopravních značek
Solnický, Vojtěch ; Krejsa, Jiří (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a implementací systému pro detekci a rozpoznání omezení rychlosti z dopravních značek. Konkrétně jde o rozpoznání červených kruhových značek Nejvyšší povolená rychlost z obrazových dat za použití metod počítačového vidění. V rámci práce je naprogramováno a otestováno několik metod. Ve finálním řešení je použita segmentace pomocí YCbCr barevného modelu. Detekce kruhové značky i závěrečná klasifikace je vyřešena porovnáním se vzorem. Pro rozpoznání v reálném čase je použit algoritmus sledování detekovaných značek mezi snímky videosekvence. Program je vytvořen v prostředí MATLAB a Simulink. Výsledkem je prototyp jednoduchého asistenčního systému, který je možné implementovat na jakýkoli počítač s kamerou. Správná funkce algoritmu byla prokázána při testech v reálném provozu.
System for People Detection and Localization Using Thermal Imaging Cameras
Charvát, Michal ; Kempter, Guido (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
In today's world, there is an increasing need for automatic reliable mechanisms for detecting and localizing people -- from performing people flow analysis in museums, controlling smart homes to guarding hazardous areas like railway platforms. We propose a method for detecting and locating people using low-cost FLIR Lepton 3.5 thermal cameras and a~Raspberry Pi 3B+ computers. This thesis describes the continuation of the "Detection of People in Room Using Low-Cost Thermal Imaging Camera" project, which now supports modelling of complex scenes with polygonal boundaries and multiple thermal cameras observing them. In this paper, we introduce an improved control and capture library for the Lepton 3.5, a new person detection technique that uses the state-of-the-art YOLO (You Only Look Once) real-time object detector based on deep neural networks, furthermore, a new thermal unit with automated configuration using Ansible encapsulated in a custom 3D printed enclosure for safe manipulation, and last but not least, a step by step instruction manual on how to deploy the detection system in a new environment including other supporting tools and improvements. The results of the new system are demonstrated on a~simple people flow analysis performed in the Czech National Museum in Prague.
Application for Modern Sports Training Utilising the Sensory Data and Positional System
Ondruch, Jan ; Tomešek, Jan (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
The thesis deals with the creation of a web application for modern sports training. The application uses positional data and heart rate data from a real-time locating system. The main goal is to design and create a system that processes these data in real time and allows coaches to visualize and manage them. The introductory part summarizes the basic principles of creation of a user interface, it also deals with research methods for collection of user requirements. The following text describes how to design and create web applications. Afterwards, the thesis examines testing of web application design. The practical part consists of exploration of the positional system, collection of end-user requirements, design of the application user interface, its implementation and subsequent testing. The work is concluded by evaluating the system together with ideas for its future expansion.
Plánování cesty v reálném čase
Bartozel, Zdeněk ; Šoustek, Petr (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá plánováním cesty a pohybu holonomního robota v dynamickém prostředí. Cílem práce je implementace několika algoritmů založených na Rapidly-explored random tree algoritmu a jejich porovnání v navrženém dynamickém prostředí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 88 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.