Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Realitní a související judikatura
Dvořák, Miroslav ; Valdhans,, Jiří (oponent) ; Telec, Ivo (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zmapovat rozhodovací praxi soudů v oblasti realitní a související praxe. Judikáty jsou uspořádány do logických celků, přičemž byla sledována snaha vytvořit ucelený a co možno nejkomplexnější přehled o postojích soudů k jednotlivým právním otázkám realitní praxe a přitom definovat nejčastější příčiny a předměty sporů. Autor v této diplomové práci na rozhodnutích Nejvyššího soudu a Nejvyššího správního soudu, případně nálezech Ústavního soudu objasňuje postoje justice k základním principům realitního zprostředkování a realitní činnosti jako celku, jakož i k souvisejícím právním otázkám se zvláštním zřetelem ke smlouvám, které jsou v realitní praxi uzavírány, a to zejména smlouvě zprostředkovatelské a smlouvám zprostředkovávaným. Důvodem výběru a zpracování tohoto tématu je fakt, že na trhu dosud chybí komplexní vypracování tohoto typu judikatury, ačkoli dosud přetrvávají nejasnosti jak v legislativě, která realitní činnost upravuje, tak i v koncepci řešení realitních případů a z toho plynoucích typických smluvně závazkových vztahů účastníků realitního trhu. Po zmapování a podrobné analýze zpracovaných soudních rozhodnutí autor dochází k závěru, že v některých oblastech realitní praxe již došlo k ustálení judikatury a tato se tak stává zpětně použitelnou pro praxi. Stále však přetrvávají soudy dosud neřešené právní otázky nebo dokonce protichůdná soudní rozhodnutí a to i ve zcela zásadní a principielní problematice realitní činnosti. Částečně je to způsobeno tím, že realitní trh je přeci jen poměrně mladým obchodním odvětvím a částečně i chybějící nebo nevhodnou právní úpravou realitní činnosti, jejíž součástí je i realitní zprostředkování.
Marketingové aktivity nově vznikající realitní kanceláře
Polák, Martin ; Veselá,, Jitka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami nově vznikající realitní kanceláře. V první kapitole jsou definovány pojmy z marketingového a realitního prostředí. V další části je provedena analýza současného stavu, zkoumaný subjekt a jeho okolí je jsou zde rozebráni pomocí analýz marketingových aktivit. Poté jsou dle vyhodnocení analýz stanoveny problémy a zároveň se určí cíle k řešení těchto problémů, je zde stanovena metodika celé práce a také je zde rozebrán provedený marketingová průzkum, který byl zaměřen na získání podnětů pro návrhovou část a jeho výsledky. Ze všech uskutečněných analýz a marketingového průzkumu jsou postupně vybrány témata pro návrhovou část práce, jsou zpracovány návrhy vedoucí k vytvoření koncepce marketingových aktivit zkoumaného subjektu. Tyto návrhu jsou v další části práce vyhodnoceny a posléze určeny jejich konkrétní přínosy pro subjekt.
Návrh na změnu a rozšíření marketingových aktivit v realitní kanceláři
Julinová, Martina ; Kuchařík, Lukáš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá marketingovým mixem, který je v realitní kanceláři VL REALITY s.r.o. v současné době aplikován. Na základě teoretických východisek a komplexní analýzy vybrané společnosti jsou pak v praktické části navrženy změny a doporučení, které mají vést k budování brandu a ke zlepšení situace společnosti na trhu a k získání nových zákazníků.
Konvergentní řešení mobilních technologií pro firemní zákazníky
Stančík, Michal ; Tomek, Martin (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití konvergentního řešení mobilních technologií a jeho výhod v segmentu firemních zákazníků, demonstrovaných na malé realitní kanceláři. Teoretická část popisuje principy a technologie přenosu hovorů a dat v mobilních sítích. V druhé části, se práce zaměřuje na analýzu klíčových firemních procesů a odhalení nedostatků v současném telekomunikačním řešení zmíněné realitní kanceláře. Vlastní návrh odstraňuje objevené nedostatky a to nejprve nutnou úpravou vybraných firemních procesů a následnou aplikací funkcionalit konvergentního řešení. Na závěr je provedeno ekonomické srovnání navrhovaného a současného telekomunikačního řešení společnosti.
Činnost realitních kanceláří
Menšíková, Lucie ; Skalický, Martin (oponent) ; Vítková, Eva (vedoucí práce)
Cílem práce je upozornit na nedostatečnou právní úpravu na současném realitním trhu nemovitostí, analyzovat problematiku ze strany klientů a porovnat výhody spjaté s obchodování s realitními kancelářemi. V teoretické části práce je čtenář seznámen se základními pojmy realitního trhu a jeho činnostmi. Zvláště zajímavé je porovnáním trhu s Velkou Británií. Část druhá navazuje případovou studií ve formě ankety, která zpracovává názor široké veřejnosti na činnost realitních kanceláří. Na základě výsledků ankety jsou navrhnuta opatření pro snížení nespokojenosti u klientů. V závěru práce je uveden praktický příklad poukazující na výhody získané spoluprací s realitními agenturami.
Analýza realitního trhu pomocí informací na Internetu
Bulín, Martin ; Zeman, Václav (oponent) ; Komosný, Dan (vedoucí práce)
Tato práce byla vytvořena jako pomocný nástroj pro odhad ceny nemovitostí porovnávací metodou, pro kterou je potřeba databáze nemovitostí. Tato databáze nemovitostí je vytvářena programem. Diplomová práce má za cíl vytvořit aplikaci v jazyce Python, která bude prohledávat obsah webových stránek zvoleného realitního portálu v ČR. Dalším cílem této práce je vytvořit program pro vyhledávání jednotlivých nemovitostí podle zadaných kriterií, za účelem jejich srovnávání pro odhad ceny nemovitostí. Teoretická část práce je věnována vysvětlení pojmu dolování dat a architektury dolování dat. V praktické části je nejdříve navrhnuta aplikace, která je poté implementována. Vytvořená aplikace prochází webové stránky zvoleného realitního portálu a získává data o realitních kancelářích, jejich inzerátech a fotkách inzerátů. Pro snadnější práci s výstupním souborem, ve kterém jsou uloženy inzeráty, je vytvořena aplikace na vyhledávání jednotlivých inzerátu podle zadané specifikace uživatele. Tento program umožňuje rychlé vyhledávání požadovaných dat ve výstupním souboru. S těmito daty se dále pracuje, je možné je analyzovat a vytvářet zajímavé statistiky a mapy.
Využití mystery shoppingu k hodnocení služeb na realitním trhu
Kašparová, Adriana
Diplomová práce zjišťuje úroveň poskytovaných služeb na realitním trhu v ČR. Na vybraných nemovitostech je aplikován primární výzkum metodou mystery shopping, který se konkrétně zaměřuje na město Brno. Součástí praktické části je také dotazníkové šetření mezi klienty a osobní rozhovory s manažery realitních kanceláří. Po vyhodnocení výzkumu jsou na základě zjištěných skutečností navrženy nástroje a doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu.
Proposal for Brand Development
Brauner, Jakub ; Rampulová, Kateřina (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This bachelor thesis is focused on the brand development of a small real estate agency APOLLO reality. The theoretical part is focused on defining the terms from the field of branding and real estate. It also defines the framework for brand development. In the analytical part, an internal analysis of the company was performed, focusing on the business and branding part of the agency. In the external analysis, a survey of brand perception research and an assessment of the visual identity of the main competitors was carried out. The proposal for brand development and brand control was created based on the results of the analysis. The proposal also includes a plan for the implementation of changes and calculations of costs for redesign.
Marketingová komunikace společnosti působící na realitním trhu
Rosecká, Petra ; Hladká, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti působící na realitním trhu. Obsahuje teoretické vymezení nejdůležitějších pojmů z oblasti marketingu a realitního trhu, je zde rozebrán současný stav zkoumaného subjektu za pomoci analýz marketingových aktivit a provedení marketingového průzkumu. Na základě toho jsou stanoveny návrhy vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace subjektu. V analýze výsledků jsou tyto návrhy zhodnoceny.
Marketingové aktivity nově vznikající realitní kanceláře
Polák, Martin ; Veselá,, Jitka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami nově vznikající realitní kanceláře. V první kapitole jsou definovány pojmy z marketingového a realitního prostředí. V další části je provedena analýza současného stavu, zkoumaný subjekt a jeho okolí je jsou zde rozebráni pomocí analýz marketingových aktivit. Poté jsou dle vyhodnocení analýz stanoveny problémy a zároveň se určí cíle k řešení těchto problémů, je zde stanovena metodika celé práce a také je zde rozebrán provedený marketingová průzkum, který byl zaměřen na získání podnětů pro návrhovou část a jeho výsledky. Ze všech uskutečněných analýz a marketingového průzkumu jsou postupně vybrány témata pro návrhovou část práce, jsou zpracovány návrhy vedoucí k vytvoření koncepce marketingových aktivit zkoumaného subjektu. Tyto návrhu jsou v další části práce vyhodnoceny a posléze určeny jejich konkrétní přínosy pro subjekt.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.