Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 62 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Bezpečnost modelu malého lisu
Peňáz, Ondřej ; Hynčica, Ondřej (oponent) ; Štohl, Radek (vedoucí práce)
Práce se zabývá bezpečností pneumatického modelu lisu. Po prozkoumání norem se provede posouzení rizika a následně proběhne realizace úprav pro splnění bezpečnostních požadavků. Kontrola bezpečnosti je provedena dle normy ČSN EN ISO 13489-1. Ke kontrole byl využit program SISTEMA. Součástí práce je popis softwarového vybavení modelu lisu od firmy Rockwell Automation a návrh ovládacího programu v RSLogix 5000 v žebříčkové logice. K ovládání slouží také vizualizace navžená v aplikaci FactoryTalk pro dotykový panel PanelView Plus 600.
Politika rozvojové spolupráce Světové banky
Neumannová, Lucie ; Pavlík, Petr (vedoucí práce) ; Neumann, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá fungováním a rozvojovou politikou Světové banky. Hlavním cílem je shrnout vývoj strategií Banky v jednotlivých dekádách její existence a zhodnotit vybrané nástroje, jež organizace používá v boji proti chudobě.
Eventy a teambuilding jako součást motivačního programu vybrané společnosti
KUBÍKOVÁ, Romana
V bakalářské práci jsem se zabývala týmem, teambuildingem a jeho přípravou a organizací. Sestavila jsem literární přehled řešené problematiky, provedla jsem dotazníkové šetření a řízený rozhovor. Cílem této bakalářské práce bylo zmapování povědomí veřejnosti a zaměstnanců vybrané společnosti na téma teambuilding a zjištění, jak by měl podle nich teambuildingový program vypadat a co by mělo být jeho součástí. Ovšem hlavním cílem bylo zdůvodnit význam eventových a teambuildingových akcí při řízení lidských zdrojů ve vybraném podniku a na základě výsledků analýz navrhnout možnosti realizace těchto akcí, tzn. vymyslet teambuildingový program pro vybranou společnost.
Teorie zavádění nových produktů na trh
Mališ, Daniel ; Filipová, Alena (vedoucí práce)
Cílem mé práce je formální teoretické vymezení jednotlivých pojmů a definic a vytvoření uceleného schématického přehledu jeho jednotlivých částí. Tyto části se budu snažit koncipovat, co možná nejpřehledněji, neboť bych zde rád poskytl budoucímu čtenáři snadno srozumitelný materiál, který mu bude moci posloužit i jako praktický průvodce touto problematikou. Výše uvedené přehlednosti se budu snažit docílit celkovou koncepcí, která bude mít základ v logické posloupnosti vzájemně navazujících kroků, jejíchž uplatnění napomáhá podnikatelskému subjektu k řešení problematiky teorie zavádění nových produktů na trh, související zejména s teorií marketingu zaměřenou na oblast retailingu. Ona logická posloupnost bude také spočívat v tom, že se vždy nejprve budu zabývat pojmy obecnějšího a širšího charakteru, které následně doplním o podrobnější a detailnější prvky přesněji popisující jednotlivé části daného tématu. Jako základ k vytváření tohoto teoretického rámce mi posloužila literatura především z oblasti retail managementu neboli obchodního podnikání, marketingu a managementu , jejichž jednotlivé části bych zde rád detailněji rozpracoval a jak sem již zmínil, v co možná nejpřehlednější a nejsrozumitelnější formě seznámil budoucího čtenáře s jejich bližším popisem a vysvětlením.
Rozvojová pomoc Evropské unie
Musilová, Michaela ; Čajka, Radek (vedoucí práce) ; Černá, Iveta (oponent)
Cílem této bakalářské práce je charakterizovat v širším i užším kontextu vzájemné vztahy mezi Evropskou unií a rozvojovými zeměmi, které zaštiťuje rozvojová politika EU. První část je zaměřena na vymezení základních termínů. Definuje rozvojové ekonomiky i formy rozvojové spolupráce a vytyčuje cíle zahraniční pomoci, ke kterým se vyspělé státy snaží přiblížit. Druhá část se věnuje rozvojové politice EU, jejímu vývoji, institucionálnímu a finančnímu rámci. Zabývá se také typy programů a nastiňuje rozvojovou pomoc z globálního pohledu prostřednictvím srovnání s ostatními vyspělými státy světa. Třetí část pojednává o projektech pomoci, o jejich životním cyklu a o zhodnocení účinnosti rozvojové pomoci jako celku. V závěru práce jsou nastíněna doporučení, která jsou nezbytná pro dosažení vyšší efektivnosti poskytování rozvojové pomoci.
Videodisk TED Bildplatte
Polzer, Joachim ; Klimeš, Ivan (vedoucí práce) ; Vojtěchovský, Miloš (oponent) ; Batistová, Anna (oponent)
Postup při průzkumu a záchraně AV materiálu na videodiscích prvního průmyslově vyráběného systému.
Analýza věrnostního programu společnosti Telefónica O2 Czech Republic
Javořík, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vacek, Miroslav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem věrnostních programů, zejména pak věrnostním programem společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Práce pojednává o samotném významu existence věrnostních programů, o tom proč se společnostem vyplatí financovat tyto aktivity. Zároveň se práce snaží postihnout nové trendy v oblasti tvorby těchto programů a stanovit zásady pro vytvoření efektivního věrnostního programu. Praktická část se zaměřuje na vývoj a analýzu současného stavu věrnostního programu společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Primárním cílem práce je zjistit, do jaké míry je program efektivní z pohledu udržení zákazníků, popřípadě jejich vyššího plnění a také, jak se podílí na tvorbě image společnosti.
Současné trendy ve vzdělávání manažerů
Dobruská, Iva ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Syrovátka, Oldřich (oponent)
Diplomová práce mapuje vývoj v oblasti vzdělávání manažerů s ohledem na současné trendy ve vzdělávacích programech v ČR a v zahraničí. Součástí teoretické práce je pilotní studie zaměřená na poptávku po vzdělávacích a rozvojových programech výzkumného vzorku manažerů a zároveň analýza nabídky vzorku vzdělávacích organizací na území hlavního města Prahy. Dle získaných informací byly poté vyvozeny závěry a doporučení pro úpravu studijních programů na FM VŠE.
Analysis of the loyalty program of IKEA
Lukáčová, Jana ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Stejskalová, Petra (oponent)
Diplomová práce na základě teoretických východisek o zákaznické loajalitě a věrnostních programech analyzuje a hodnotí věrnostní program společnosti IKEA, srovnává ho s věrnostními programy konkurentů v ČR a na základě primárního výzkumu s pomocí dotazníkového šetření zjišťuje míru účasti zákazníků na programu, jak je program vnímán a pro koho je nejatraktivnější. Na základě těchto zjištění jsou potom navržena možná zlepšení.
Výběr vhodného softwaru z pohledu vícekriteriálního rozhodování
Mašátová, Jana ; Kalčevová, Jana (vedoucí práce) ; Skočdopolová, Veronika (oponent)
V dnešním světě, kdy existuje mnoho různých substitutů většiny výrobků a služeb, roste náročnost na rozhodování mezi jednotlivými substituty. S rozhodováním mohou velmi dobře pomoci metody vícekriteriálního hodnocení variant (VHV), které jsou díky dostupným programům použitelné i pro širokou veřejnost, která tak nemusí být podrobně informovaná o VHV. Cílem této diplomové práce je přiblížit a srovnat veřejně dostupný nekomerční český software umožňující zjednodušit rozhodování mezi více variantami dle zadaných kritérií. Práce je zaměřena na diskrétní modely hodnocení, které jsou jednodušší a více vhodné pro předem zadané alternativy. Jsou zde hodnoceny nekomerční programy, které většinou vznikly na univerzitní půdě. Dále jsou představeny i některé nepříliš známé metody hodnocení, které se v některých programech objevují.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 62 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.