Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 51 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Specifika finančního řízení stavebního podniku v období ekonomické nestability
Starý, Jan ; Comorek,, Martin (oponent) ; Comorek,, Martin (oponent) ; Comorek,, Martin (oponent) ; Hroníková, Marta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce na téma Specifika finančního řízení stavebního podniku v období ekonomické nestability provází problematikou hospodaření společností v době krize. Je rozdělena na 2 části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení pojmů jako je krize a podnik, na které navazuje samotné pojetí krizového řízení. Je zde popsáno, jak lze krizi v podniku rozpoznat a jaké nástroje lze použít pro její řešení. Praktická část nahlíží na toto řízení z pohledu jak malé, tak i velké firmy, přičemž obě mají velice podobnou náplň činnosti. Z hlediska velké firmy je předmětem zkoumání akciová společnost Strabag a.s., která je součástí nadnárodní rakouské korporace. Na úrovni malé firmy je pozornost zaměřena na společnost s ručením omezeným, která působí v Libereckém kraji. Hlavním pramenem zkoumání je v diplomové práci finanční analýza aplikovaná na obě firmy. Na konci práce jsou výsledky obou firem porovnány.
Návrh marketingové strategie
Hladík, Tomáš ; Lašáková, Petra (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti ROS.BR s.r.o. Práce je členěna do tří celků. V první teoretické části je popsána obecná problematika tvorby marketingové strategie, charakteristika vývoje trhů, segmentace a postupy marketingové situační analýzy. Druhá analytické část se zabývá analýzou interních faktorů společnosti, obecného a oborového okolí, interpretací závěru z dotazníkového šetření a rozborem webových marketingových nástrojů. Ve třetí závěrečné části je rozpracován návrh marketingové strategie, jednotlivé cíle a cesty k dosažení vytýčených cílů.
Podnikatelský záměr - založení fitness centra
Bukai, Martin ; Hejda, Lukáš (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vytvořit Podnikatelský plán pro založení fitness centra v Brně. V první části jsou stanovena teoretická východiska, která nám charakterizují podnikatelské prostředí v České republice a dávají nám podklad pro zpracování analytické části. Analytická část této práce je věnována komplexní analýze, marketingovému průzkumu trhu a zhodnocení podmínek současného trhu. V závěrečné části je na základě uskutečněných analýz vytvořen samotný podnikatelský plán včetně všech právních náležitostí v rámci českého podnikatelského prostředí.
Návrh rozvoje společnosti působící v oblasti servisu elektrotechnických zařízení průmyslových podniků
Kormaňáková, Petra ; Hudeczek,, Mečislav (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem rozvoje společnosti HUDECZEK SERVICE, s. r. o., která působí v oblasti servisu elektrotechnických zařízení průmyslových podniků. Teoretická část práce obsahuje zejména charakteristiky možného rozvoje společnosti a vybraných analýz vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. Tyto analýzy jsou pak použity v praktické části práce, kde se využívají k posouzení současné situace společnosti. Na základě výsledků těchto analýz jsou následně zpracovány návrhy konkrétních možností rozvoje společnosti vedoucí k upevnění současné pozice společnosti na trhu a ke zvýšení její konkurenceschopnosti.
Podnikatelský plan pro založení cateringové firmy
Byrtusová, Lucie ; Krejčí, Nataly Asfourova - (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu pro založení cateringové společnosti. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska, která jsou dále využity k vypracování podnikatelského záměru. V praktické části je provedena analýza současné situace na trhu, podnikatelský plán a finanční plán
Využití vybraných metod ekonomické a strategické analýzy pro rozpoznání rizik podnikatelského subjektu
Kavková, Karolína ; Závodný, Ondřej (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Hlavním účelem diplomové práce je analýza cestovní agentury Bolsa travel pomocí vybraných metod ekonomické a strategické analýzy pro rozpoznání rizik. Práce se skládá ze čtyř částí. První část pracuje s teoretickými východisky práce. Druhá část uvádí teorii do praxe. Zhodnocení analýzy rizik a metody RIPRAN interpretuje výsledky třetí část a v poslední části je zpracovaná diskuze k vhodným opatřením.
Analýza podnikatelského prostředí
Horáková, Eva ; Rompotl, Jaroslav (oponent) ; Breinek, Pavel (vedoucí práce)
V této bakalářské práci bude analyzováno podnikatelské prostředí. V teoretické části bude popsáno prostředí firmy, překážky a problémy podnikání. V praktické části bude tato teorie přenesena na vybranou firmu a na závěr budou zhodnocena fakta a navrhnuta možná řešení na zlepšení.
Podnikatelský záměr - založení prodejny s módním zbožím
Bonomová, Nella ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu na založení prodejny s módním trendy oblečením a doplňky Shopaholic Fashion v Brně-Bystrci na Kamechách součásti je také internetový obchod. Práce se skládá z teoretických poznatků, analytických východisek vnitřního a vnějšího prostředí součástí je také v marketingového šetření zjištění preferencí při nákupu. Na základě těchto poznatků je vytvořena návrhová část diplomové práce včetně ekonomického zhodnocení.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Klimková, Iveta ; Kresta, Jan (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je analýza společnosti Estop a jejího okolí. Na základě zjištěných skutečností jsem vytvořila návrh podnikatelského plánu týkající se vybudování velkoobchodní divize v rámci dalšího rozvoje společnosti.
Návrh marketingové strategie značky Nano Snowboards
Vintrová, Zuzana ; Asfourová, Nataly (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie. Na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu firmy, je předložen návrh marketingové strategie, který by měl vést k vymezení se vůči konkurenci a dostání se do širokého podvědomí veřejnosti, získání nových klientů a v důsledku toho k dosažení vyšších tržeb a zisků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 51 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.