Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nádvorní jeřábová dráha autovrakoviště v Bzenci
Trachtulcová, Šárka ; Sýkora, Karel (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je návrh nosné ocelové konstrukce nádvorní jeřábové dráhy pro pojezd mostového jeřábu nosnosti 32 t. Jeřábová dráha se nachází v areálu autovrakoviště v lokalitě města Bzenec. Návrh je proveden pro jeřábovou dráhu o rozchodu 22,5 m a délce dráhy 60 m. Jeřábová dráha je tvořena plnostěnnými sloupy o výšce 8,0 m a rozteči 12 m, hlavními nosníky jeřábové dráhy, příhradovým vodorovným výztužným nosníkem a výztužným nosníkem v šikmé rovině. Součástí jeřábové dráhy jsou i brzdná ztužidla a základy. Základní použitý materiál je ocel pevnostní třídy S235.
Deskový most přes místní potok
Štíchová, Kateřina ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh mostní konstrukce v obci Velké Karlovice, která převádí pozemní komunikaci II/481 přes vodní tok. Jsou navrženy tři varianty řešení, přičemž pro podrobné řešení je zvolena varianta předpjaté deskové konstrukce. Rozpětí mostní konstrukce je 19,50 m, celková šířka nosné konstrukce je 12,00 m. Hlavní nosná konstrukce je řešena dvěma způsoby–ručním (kontrolním) výpočtem a výpočtovým modelem desky v programu. Pro ruční výpočet je z desky vyjmut prutový prvek o šířce 1,00 m a délce 19,50 m, staticky působící jako prostý nosník. Vnitřní síly z ručního výpočtu jsou srovnány s hodnotami výpočtového modelu desky. Posudky jsou řešeny na deskovém modelu dle platných norem.
Dálniční vícepolový most
Doležal, Lukáš ; Novák, Richard (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem dálničního vícepolového mostu, který převádí dálnici D35 přes údolí Řepovského potoka, polní cesty a biokoridor. Ze tří variant řešení byl vybrán komorový spojitý průřez se šikmými stěnami o 10 polích. Mostovka je tvořena monolitickým, dodatečně předpjatým nosníkem. Nosná konstrukce je betonována po fázích na pevné a výsuvné skruži. Celková délka nosné konstrukce je 560 m. Analýza konstrukce byla provedena na několika modelech, které byly vytvořeny v programech Midas Civil a SCIA Engineer 18.1. Posouzení na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti bylo provedeno ve všech fázích výstavby a v čase životnosti v podélném i příčném směru. Součástí analýzy v podélném směru je i časově závislá analýza, která zohledňuje fáze výstavby. Statický výpočet byl vypracován pomocí programu MS Excel podle platných norem. Na závěr byla zpracována výkresová dokumentace a vizualizace.
Most o jednom poli přes vodoteč
Pylypenko, Jevhenij ; Požár, Michal (oponent) ; Strnad, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem hlavní nosné konstrukce nového betonového mostu na místě staré, už nevyhovující konstrukce. Most by měl sloužit pro převod pozemní komunikaci přes řeku Šlapanku v obci Mírovka, Kraj Vysočina. Statický se jedna o jednopólovou, prostě uloženou, dodatečně předpjatou konstrukci. Rozpětí hlavní nosné konstrukce činí 17,5 metrů. Ze tří variant příčného řezu betonové desky byla vybraná varianta lichoběžníkového průřezu. Betonová deska byla posouzená na mezní stavy únosností a použitelností dle platných norem (Eurokódů). Studie předpětí je zpracovaná podle norem (ČSN).
Předpjatý komorový most
Štíchová, Kateřina ; Štefan, Petr (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh mostní konstrukce, která se nachází v extravilánu mezi městem Chomutov a obcí Křimov. Hlavním účelem tohoto objektu je převedení silnice první třídy I/7 přes údolí. Jsou navrženy tři varianty řešení, přičemž pro podrobné řešení je zvolena varianta předpjatého komorového mostu se šikmými stěnami. Hlavní nosná konstrukce je navržena jako spojitá o pěti polích s rozpětími 46,50 + 58,00 + 58,00 + 58,00 + 46,50 m, z dodatečně předpjatého monolitického betonu. Celková délka nosné konstrukce je 269,00 m a šířka nosné konstrukce 13,50 m, půdorysně je most přímý. Konstrukce je analyzována prostřednictvím několika zjednodušených modelů, které jsou vytvořeny v programu Scia Engineer 20.0. Analýza konstrukce je provedena v podélném i příčném směru. Posudky na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti jsou provedeny dle platných norem. Součástí této práce je také časově závislá analýza (TDA), která zohledňuje vliv fází výstavby.
Deskový most přes místní potok
Štíchová, Kateřina ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh mostní konstrukce v obci Velké Karlovice, která převádí pozemní komunikaci II/481 přes vodní tok. Jsou navrženy tři varianty řešení, přičemž pro podrobné řešení je zvolena varianta předpjaté deskové konstrukce. Rozpětí mostní konstrukce je 19,50 m, celková šířka nosné konstrukce je 12,00 m. Hlavní nosná konstrukce je řešena dvěma způsoby–ručním (kontrolním) výpočtem a výpočtovým modelem desky v programu. Pro ruční výpočet je z desky vyjmut prutový prvek o šířce 1,00 m a délce 19,50 m, staticky působící jako prostý nosník. Vnitřní síly z ručního výpočtu jsou srovnány s hodnotami výpočtového modelu desky. Posudky jsou řešeny na deskovém modelu dle platných norem.
Venkovní jeřábová dráha
Klíč, Radim ; Balázs, Ivan (oponent) ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce)
Cílem mé práce byl návrh a posouzení ocelové konstrukce venkovní jeřábové dráhy. Jeřábová dráha má sloužit pojezdu dvojici mostových jeřábů o jednotlivé nosnosti 40 tun. Konstrukce jeřábové dráhy je umístěna v objektu výrobny betonových prefabrikátů u Čáslavi. Dráha má rozpětí 25 metrů a délku 100 metrů. Skladebná výška konzoly jeřábové dráhy je 10 metrů. Hlavní nosník jeřábové dráhy je tvořen jednoose symetrickým svařovaným I profilem z oceli S355. Jednotlivé pruty vodorovného výztužného nosníku jsou navrženy z oceli S235. Sloupy jsou navrženy jako plnostěnné svařované I profily z oceli S235 a jsou v příčném směru vetknuté. Prostorovou tuhost v podélném směru zajišťují brzdná ztužidla, která jsou navržena v jednoduchém křížovém uspořádání.
Nádvorní jeřábová dráha autovrakoviště v Bzenci
Trachtulcová, Šárka ; Sýkora, Karel (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je návrh nosné ocelové konstrukce nádvorní jeřábové dráhy pro pojezd mostového jeřábu nosnosti 32 t. Jeřábová dráha se nachází v areálu autovrakoviště v lokalitě města Bzenec. Návrh je proveden pro jeřábovou dráhu o rozchodu 22,5 m a délce dráhy 60 m. Jeřábová dráha je tvořena plnostěnnými sloupy o výšce 8,0 m a rozteči 12 m, hlavními nosníky jeřábové dráhy, příhradovým vodorovným výztužným nosníkem a výztužným nosníkem v šikmé rovině. Součástí jeřábové dráhy jsou i brzdná ztužidla a základy. Základní použitý materiál je ocel pevnostní třídy S235.
Předpjatý silniční most v obci Budišov nad Budišovkou
Topinková, Petra ; Zich, Miloš (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem hlavní nosné konstrukce betonového mostu o~jednom poli přes řeku Budišovku. Délka konstrukce je 18,8m. Byly vypracovány tři studie a z~nich vybrána jedna varianta pro další výpočet. Vybraná varianta, deska z~předpjatého betonu, byla posouzena na mezní stavy podle platných evropských norem. Práce je doplněna vizualizací a přehlednými výkresy.
Dynamická analýza mostní konstrukce
Kinclová, Radka ; Nevařil, Aleš (oponent) ; Vlk, Zbyněk (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je dynamická analýza zavěšené lávky. K výpočtu je použit programový systém RFEM. V práci je vysvětlen princip návrhu této konstrukce. Dále je provedena analýza stavebních fází. Jsou zde spočítány vlastní tvary konstrukce pro různé kombinace hmot. Práce zkoumá účinky pohyblivého zatížení a účinky zemětřesení, a to několika metodami výpočtu. V závěru je provedeno srovnání jednotlivých vlivů na konstrukci a použitých metod.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.