Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 83 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na zlepšení propagace firmy
Kopřivová, Gabriela ; Sedlák, Petr (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro firmu AUTOELEGANCE BRNO, s. r. o., která se pohybuje v oblasti automobilového průmyslu. Zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Obsahuje návrhy na zlepšení propagace firmy, které zahrnují nové formy marketingové komunikace včetně jejich aplikace do praxe, vedoucí ke zvýšení prodejnosti.
Využití Business Intelligence pro hledání závislostí v dotazníkových šetřeních
Janata, Michal ; Dostál, Petr (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením aplikace pro analýzu dotazníků. V první části jsou uvedeny teoretické základy z přímého marketingu a Business Intelligence. Další kapitola je zaměřena na dostupné nástroje pro analýzu dat a BI. V této části je také zahrnuta analýza a příprava vstupních dat. Na závěr je předložen vlastní návrh řešení.
Návrh marketingových aktivit společnosti
Wolfschützová, Irena ; Singrová, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací a především pak propagací jako významným faktorem úspěšnosti společnosti podnikající v oblasti služeb. Nejdříve se zaměřuje na odlišnosti marketingu služeb od marketingu produktu a na jeho specifické vlastnosti. Podstatná část práce je pak věnována marketingovému mixu služeb, především propagaci služeb. Závěr teoretické části pak pojednává o analýze vnějšího prostředí. V praktické části se diplomová práce snaží na příkladu české firmy ukázat, jak jsou komunikační principy využívány v dnešní praxi a zhodnotit jejich efektivnost. Závěrečná část je pak věnována návrhům nového komunikačního mixu.
Návrh na zlepšení propagace komunálních služeb s.r.o. Valašské Meziříčí
Tomčíková, Michaela ; Olivík, Jiří (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro firmu TS Valašské Meziříčí s.r.o., která poskytuje služby v oblasti odpadového hospodářství. Zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Obsahuje návrhy na zlepšení propagace firmy, které zahrnují nové formy marketingové komunikace s jejich aplikací do praxe, vedoucí ke zvýšení prodejnosti a jejich úrovní.
Využití data miningu v personální agentuře
Ondruš, Erik ; Janata, Michal (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabyvá využitím technik dolování dat v oblasti segmentace a predikce nástupu kandidátů personální agentury. Získané vysledky by měly zefektivnit firemní procesy v oblasti zpracování poptávek a podpořit osobní přístup ke kandidátům. První kapitola obsahuje nezbytné teoretické minimum z oblasti Business Intelligence, datovych skladů, data miningu a marketingu. Dále je představena analyza současného stavu s důrazem na zachycení klíčového procesu zpracování poptávky. Poslední kapitola je určena samotnému návrhu a implementaci vlastního řešení nad platformou Microsoft SQL Server 2014. Na závěr jsou předloženy návrhy využití dolování dat v oblasti přímého marketingu.
Návrh komunikačního mixu pivovaru Rychtář
Netolická, Petra ; Rosenberg, Jan (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace Pivovaru Rychtář, a.s., zhodnocení situace a následný návrh nového komunikačního mixu. Teoretická část vysvětluje základní pojmy související s danou problematikou. Analytická část je zaměřena na charakteristiku pivovaru, SWOT analýzu, současný komunikační mix pivovaru a je obohacena o výsledky dotazníkového průzkumu, jenž nastíní, jak je značka vnímána konzumenty alkoholických nápojů. V poslední části práce je navržen nový komunikační mix, jenž by měl vést k zlepšení současné situace.
Komunikační mix začínající firmy
Tran, Thi Thanh Nga ; Cuong, Pham Phu (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu začínající firmy. Tato strategie přitom vychází z teoretických poznatků z oblasti mezinárodního marketingu, marketingové komunikace a také z analýzy rozborů vnějších a vnitřních faktorů firmy.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Reichlová, Natálie ; Martina, Sobotková (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na rozbor komunikačního mixu společnosti Radegast, která se zabývá výrobou a prodejem piva. Tato práce se skládá z teoretické části, kde jsou rozebrány jednotlivé pojmy týkající se marketingu, druhá analytická část je zaměřena na představení společnosti Radegast a provedení jednotlivých analýz a ve třetí části najdeme vlastní návrhy řešení, které povedou ke zlepšení marketingové komunikace firmy.
Návrh komunikační strategie podniku
Josková, Michaela ; Fišer, Jakub (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je zhodnotit současný stav komunikace se zákazníky podniku a navrhnout jeho komunikační kampaň pro další roky. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o významu marketingové komunikace, o metodách analýzy vnějšího a vnitřního prostředí podniku, popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu a řeší metody stanovení rozpočtu na komunikační kampaň. V praktické části je popsán zkoumaný podnik, analýza současného stavu komunikačního mixu podniku, výzkum mezi jeho zákazníky zaměřený na spokojenost zákazníků se stávajícími službami podniku a návrh nové komunikační kampaně.
Návrh komunikačního mixu společnosti při vstupu na zahraniční trh
Kalná, Tereza ; Ulč, Jakub (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na společnost FK system – povrchové úpravy, s.r.o., která poskytuje služby ve formě chemických a mechanických povrchových úprav kovů. Tato práce zahrnuje zpracování analýz vedoucích k navržení vhodného komunikačního mixu použitelného při vstupu společnosti na zahraniční trh. Práce se dělí na tři části – teoretickou, analytickou a návrhovou. Cílem bakalářské práce je navržení vhodného komunikačního mixu, který může společnost využít při vstupu na zahraničním trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 83 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.