Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 62 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
On-line marketingová komunikace
Pavlicová, Martina ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje současné on-line marketingové komunikaci začínající firmy Eldomed s.r.o. V teoretické části práce jsou vymezeny základní marketingové pojmy, na které je navázáno v části analytické. Analytická část obsahuje popis současné situace a relevantní analýzy. Na základě informací z provedených analýz je zpracována návrhová část, která obsahuje návrh vhodných opatření, které pomohou k dosažení hlavního cíle práce.
On-line marketingová komunikace
Kašpaříková, Michaela ; Brávek, Ludvík (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na online marketingovou komunikaci kosmetického studia L&N beauty lounge. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, pomocí kterých je poté vypracována analytická část, která vyhodnocuje současnou situaci společnosti. Na základě těchto analýz a dotazníkového šetření jsou předloženy vlastní návrhy na zlepšení online marketingové komunikace.
Využití ICT nástrojů pro podporu marketingových strategií
Barnet, Lukáš ; Kita, Peter (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Využití ICT nástrojů v marketingových strategiích, tedy ve své podstatě využití internetového marketingu jako takového, se v dnešní době pro společnosti stává naprosto nezbytnou součástí komunikace se zákazníkem a jeho význam se neustále stupňuje. Cílem bakalářské práce je vlastní řešení využití právě jednoho z ICT nástrojů a rovněž návrh zlepšení jejich využití pro společnost Kasa.cz, s.r.o.
On-line marketingová komunikace
Šléglová, Miroslava ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci značky Pěkný domov shop. Práce seznamuje se současnou strukturou komunikačního mixu a on-line marketingové komunikace a na základě provedených analýz a vlastního průzkumu navrhuje vhodná opatření vedoucí ke zlepšení on-line komunikace e-shopu s veřejností.
On-line marketingová komunikace
Tvarožková, Klára ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalarska prace je zamerena na popsani marketingove komunikace vybrané firmy, dale take na navrhy zlepseni teto komunikace, jenz stoji na zpracovanych poznatcich z analyticke casti. Hlavnim cilem teto prace je navrhnuti vhodnych nastrojů teto komunikace, ktere povedou k naplneni sekundarniho cile teto prace. Tim je zvyseni povedomi o dane spolecnosti.
On-line marketingová komunikace
Malyjurek, Adam ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnost XYZ. Práce analyzuje současnou strukturu komunikačního mixu a on-line marketingové komunikace vybrané společnosti. Na základě dotazníkového šetření a provedených analýz budou navrhnuty vhodná opatření ke zlepšení online komunikace e-shopu.
Komunikační strategie pro elekronický obchod s vínem
Ratajská, Nina Kateřina
Ratajská, N. Komunikační strategie pro elektronický obchod s vínem. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Práce se zaměřuje na efektivní využití online marketingových nástrojů a sociálních sítí při propagaci vín na českém trhu. Analyzuje, jak využít internetový prodej vín a jak vytvořit marketingovou strategii, která bude odpovídat identitě firmy a jejím obchodním cílům. Práce má praktické využití pro vinařské firmy, které chtějí úspěšně propagovat své produkty na internetu a rozšířit si tak zákaznickou základnu. Cílem práce bylo také na základě kvantitativního výzkumu, realizovaného formou dotazníku zjistit preference zákazníků, při výběru vína.
Návrh marketingové strategie pro začínající e-shop odborného vydavatelství a nakladatelství Knihy Togga
Neumahr, Martin ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato diplomová práce s názvem Návrh marketingové strategie pro začínající e-shop odborného vydavatelství a nakladatelství Knihy Togga, se zabývá aktivním nastavením základních kampaní, které by měly být naprostým základem pro provozování elektronického obchodu. Je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce vysvětluje čtenářům pojmy jako marketingová komunikace, marketingový plán a také stručně popisuje reklamu jako celek. Dále podrobněji představuje jednotlivé formy internetové reklamy, které jsou použity v rámci praktické části a také jak funguje obchodování na internetu v rámci elektronického obchodu. Praktická část diplomové práce představuje v jednotlivých kapitolách a podkapitolách původní stav marketingové komunikace podniku Knihy Togga a také vysvětluje nastavování kampaní nových a jejich konkrétní nastavování v rámci jednotlivých služeb, které jsou pro takové úpravy běžné či typické. Dále v praktické části je uvedeno, jak bylo postupováno v rámci plnění marketingových cílů a rozložení takových cílů do více variant. V neposlední řadě v praktické části práce představuje konkrétní výsledky kampaní a reklam, které byly spuštěny v rámci předem stanoveného harmonogramu. Na konci praktické části je kapitola, která shrne veškeré výsledky a na základě sesbíraných dat poskytne...
On-line marketingová komunikace
Pavlicová, Martina ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje současné on-line marketingové komunikaci začínající firmy Eldomed s.r.o. V teoretické části práce jsou vymezeny základní marketingové pojmy, na které je navázáno v části analytické. Analytická část obsahuje popis současné situace a relevantní analýzy. Na základě informací z provedených analýz je zpracována návrhová část, která obsahuje návrh vhodných opatření, které pomohou k dosažení hlavního cíle práce.
On-line marketingová komunikace
Kosová, Tereza ; Semorád, Aleš (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na on-line marketingovou komunikaci brněnské kavárny Café Fresh. V teoretické části práce jsou definovány základní marketingové pojmy a metody, které jsou následně uplatněny v části analytické. Analytická část se dále zaobírá základními informacemi o podniku a vyhodnocením současné situace. Na základě výstupů z jednotlivých analýz a dotazníkového šetření jsou v praktické části předloženy návrhy na zlepšení současné on-line marketingové komunikace včetně uvedení možných přínosů pro podnik.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 62 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.