Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační strategie pro elekronický obchod s vínem
Ratajská, Nina Kateřina
Ratajská, N. Komunikační strategie pro elektronický obchod s vínem. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Práce se zaměřuje na efektivní využití online marketingových nástrojů a sociálních sítí při propagaci vín na českém trhu. Analyzuje, jak využít internetový prodej vín a jak vytvořit marketingovou strategii, která bude odpovídat identitě firmy a jejím obchodním cílům. Práce má praktické využití pro vinařské firmy, které chtějí úspěšně propagovat své produkty na internetu a rozšířit si tak zákaznickou základnu. Cílem práce bylo také na základě kvantitativního výzkumu, realizovaného formou dotazníku zjistit preference zákazníků, při výběru vína.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.