Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Debugger Frontend for the SharpDevelop IDE
Koníček, Martin ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Dokulil, Jiří (oponent)
Cílem této práce je prozkoumat nové přístupy k ladění kódu na platformě .NET framework, se zameřením na visualizaci dat v laděném programu. Specifické cíle této práce jsou: (a) implementovat nástroj, který zobrazuje datové struktury v laděném programu jako orientované grafy, (b) zlepšit způsob, jakým jsou běžně visualizovány kolekce objektů díky implementaci nového nástroje, který zobrazuje přehled obsahu objektů v kolekci, a zároveň efektivně podporuje všechny užitečné typy kolekcí. Práce je implementována pro integrované vývojové prostředí pro .NET SharpDevelop. Autor spolupracuje s členy SharpDevelop týmu a výsledky práce jsou již součástí nové verze SharpDevelopu.
M-lizer
Woska, Aleš ; Kofroň, Jan (vedoucí práce) ; Malý, Jakub (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vývoje programového zvukového syntetizéru nad platformou .NET. Cílem je vytvořit programový nástroj, který z MIDI dat vytvoří data, která mohou být přímo předaná zvukové kartě, nebo podobnému zařízení, a být přehrána na výstupním zvukovém zařízení s důrazem na věrohodnost zvukového výstupu. Vytvořený zvuk by se tedy měl co nejvíce podobat zvuku skutečných nástrojů. Dalším cílem je vytvořit návod, jak psát programový zvukový syntetizér podporující technologii VST.
M-lizer
Woska, Aleš ; Kofroň, Jan (vedoucí práce) ; Poch, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vývoje programového zvukového syntetizéru nad platformou .NET. Cílem je vytvořit programový nástroj, který z MIDI dat vytvoří data, která mohou být přímo předaná zvukové kartě, nebo podobnému zařízení, a být přehrána na výstupním zvukovém zařízení s důrazem na věrohodnost zvukového výstupu. Vytvořený zvuk by se tedy měl co nejvíce podobat zvuku skutečných nástrojů. Dalším cílem je vytvořit návod, jak psát programový zvukový syntetizér podporující technologii VST. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Posthumanistické tendence v performance art : interakce těla a kódu
Dolejšová, Markéta ; Kera, Denisa (vedoucí práce) ; Šlerka, Josef (oponent)
Tato práce se zabývá reflexí posthumanistických tendencí optikou umělecké oblasti performance art. V první části textu jsou čtenáři nabídnuta východiska a souvislosti vzniku posthumanismu, jakožto myšlenkového směru zaměřeného na postupné sbližování člověka a technologie, v druhé části jsou pak tato východiska ilustrována na práci řady performerů. Posthumanismus je pojímán jako oblast na pomezí tvrdých vědeckých dat a fikce: Čerpajíc z matematického modelu komunikace, stejně tak jako z odkazu kyberpunkové dystopie, nabízí vizi přechodu od humanistického pojetí člověka v takzvaného posthumanistického postčlověka. Ten je chápán jako výplod technokultury, syntéza živého a umělého, volně se utvářející entita bez pevně stanovených ontologických hranic. Jeho existence se vymyká dualistickým kategorizacím, má procesuální charakter a postrádá pevné esenciální zakotvení. Je atraktivním námětem science fiction příběhů a sexy postmoderním sloganem, stejně jako symbolem překročení reálných predestinujících kategorií, jakými jsou rasa, gender nebo sociální status. Postčlověk je však především metaforou, kterou si osvojuje množství různých narativů, zaměřených na možné aspekty technologicky rozšířeného života: Od seriózních vědeckých vyprávění, přes vědeckofantastickou fikci, až po jeho apropriaci světem umění....
Munis Instant
Tomasy, Lukáš ; Hoksza, David (vedoucí práce) ; Kopecký, Michal (oponent)
Lukáš Tomasy Názov práce: Munis Instant Autor: Lukáš Tomasy Katedra (ústav): Katedra softwarového inženýrství Vedúci bakalárskej práce: RNDr. David Hoksza Ph.D. e-mail vedúceho: hoksza@ksi.mff.cuni.cz Abstrakt: Rýchle vyhľadávanie informácií bolo pre človeka vždy veľmi dôležité. V dnešnej dobe internetu a informačných systémov je azda ešte dôležitejšie. Snaha softwarových inžinierov preto smeruje k vývoju čo najsofistikovanejších systémov pre vyhľadávanie informácií. Projekt Munis Instant sa má pripojiť k tejto snahe a poskytnúť inteligentné vyhľadávanie na základe našepkávania relevantných dát z databázy informačného systému. Program je implementovaný ako knižnica programovaná na platforme .NET a dá sa použiť na vyhľadávanie v ľubovoľnej databáze podporovanej platformou .NET natívne (OleDbProvider). Snaha bola, aby nebol tento projekt viazaný na jeden konkrétny informačný systém. Kľúčové slová: Vyhľadávanie, informačný systém, .NET
M-lizer
Woska, Aleš ; Kofroň, Jan (vedoucí práce) ; Malý, Jakub (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vývoje programového zvukového syntetizéru nad platformou .NET. Cílem je vytvořit programový nástroj, který z MIDI dat vytvoří data, která mohou být přímo předaná zvukové kartě, nebo podobnému zařízení, a být přehrána na výstupním zvukovém zařízení s důrazem na věrohodnost zvukového výstupu. Vytvořený zvuk by se tedy měl co nejvíce podobat zvuku skutečných nástrojů. Dalším cílem je vytvořit návod, jak psát programový zvukový syntetizér podporující technologii VST.
Podpora "Edit and Continue" v prostředí SharpDevelop
Mareš, Jan ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Pop, Tomáš (oponent)
Vývoj velkých projektů vyžaduje ladicí nástroje, které usnadní vývojáři práci při hledání chyb. Pokud vývojář odhalí chybu v kódu během jeho krokování, je nejbezpečnější chybu opravit co nejdříve. Funkcionalita Edit and Continue je rozšíření ladicího nástroje pro .NET, která umožňuje opravit chybu bez nutnosti přerušit ladění aplikace. Tato práce se zabývá implementací této funkcionality pro nekomerční vývojové prostředí SharpDevelop.
Space Naval Combat - Simulátor vesmírných bitev
Krijt, Filip ; Klímek, Jakub (vedoucí práce) ; Malý, Jakub (oponent)
Cílem práce je pokusit se implementovat vesmírnou akční hru Space Naval Combat na platformě .NET a současně prozkoumat, jak se k vývoji her hodí jednotlivé technologie této platformy, konkrétně práce zkoumá technologie Windows Communications Foundation, Windows Presentation Foundation a LINQ to SQL v kombinaci s ASP.NET. Práce rovněž používá open-source knihovnu Lidgren Network, která pracuje nad protokolem UDP, pro komunikaci mezi herním klientem a serverem. Nedílnou součástí je také využití známé fyzikální knihovny nVidia PhysX, přesněji řečeno jejího wrapperu Stilldesign PhysX.NET.
Debugger Frontend for the SharpDevelop IDE
Koníček, Martin ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Dokulil, Jiří (oponent)
Cílem této práce je prozkoumat nové přístupy k ladění kódu na platformě .NET framework, se zameřením na visualizaci dat v laděném programu. Specifické cíle této práce jsou: (a) implementovat nástroj, který zobrazuje datové struktury v laděném programu jako orientované grafy, (b) zlepšit způsob, jakým jsou běžně visualizovány kolekce objektů díky implementaci nového nástroje, který zobrazuje přehled obsahu objektů v kolekci, a zároveň efektivně podporuje všechny užitečné typy kolekcí. Práce je implementována pro integrované vývojové prostředí pro .NET SharpDevelop. Autor spolupracuje s členy SharpDevelop týmu a výsledky práce jsou již součástí nové verze SharpDevelopu.
Jak poznat "farmářské" jablko? Komunikace a utváření "farmářského" na trhu v Holešovicích
Čižmářová, Hana ; Ezzeddine, Petra (vedoucí práce) ; Pauknerová, Karolína (oponent)
Ve své diplomové práci Jak poznat "farmářské" jablko? zkoumám způsob utváření Holešovického farmářského trhu. Vycházím z Actor-network theory, která vnímá jako činitele nejen lidi, ale i objekty a organizace. Tato teorie přikládá stejný význam lidským i nelidským aktérům (human and non-human actors). Data potřebná k analýze jsem získala převážně pomocí zúčastněného pozorování, semi-strukturovaných rozhovorů a analýzy materiální kultury. Ve své práci se zaměřuji na odhalení významů, jež jsou návštěvníky trhu "farmářskému" připisovány. Dále pak na způsoby komunikace těchto významů. Nakonec odhaluji aktéry, kteří se na utváření reálného trhu i představ "farmářského" podílejí. Nejedná se pouze o organizátory, prodejce a návštěvníky, ale také o dobu a kontext vzniku trhu, tradici pořádání zeleninových trhů, praktičnost umístění trhu, velikost haly, počasí, sezónnost a také možnost elektronické komunikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.