Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  předchozí11 - 18  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
IS – aplikace pro servisní management
Látal, Pavel ; Šoustek, Petr (oponent) ; Matoušek, Radomil (vedoucí práce)
Práce pojednává o elektronickém informačním systému pro evidenci a sledování servisních zásahů, prováděných na lisovacích a stříhacích nástrojích, na vstřikovacích formách a na montážních strojích a montážních linkách ve výrobním závodě společnosti LEAR Corporation Czech Republic, s. r. o. ve Vyškově.
Využití agilních metod při tvorbě strategických materiálů
Waldhans, Marek ; Sekanina,, Pavel (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na popis agilních metodik a jejich využití při tvorbě strategického materiálu v podniku. Hlavní část práce je věnována metodikám SCRUM a Kanban. Přínosem této práce je optimalizování procesu tvorby dokumentů. Navrhované řešení je realizováno na MS SharePoint serveru s modulem myšlenkových map a Kanban tabule. Díky tomuto řešení mohou společnosti vést projekty efektivněji, rychleji a s větší kvalitou.
Za "rámem"
Grúňová, Nina ; Smetana, Matěj (oponent) ; Rathouský, Luděk (vedoucí práce)
Zkoumání mentální krajiny za horizontem.
Kognitivní spojitosti ve vztahu k zákazníkům
Barková, Jana ; Franková, Emilie (vedoucí práce) ; Žižka, Ondřej (oponent)
Ve své bakalářské práci budu prezentovat tvorbu myšlenkových map, jako poměrně méně známou metodu, která umožňuje iniciaci a zachycení individuálních příslušně zaměřených myšlenkových procesů, jejich obsahu a struktury u jednotlivých pracovníků obchodního oddělení, jež jsou na denní bázi v kontaktu se zákazníkem. Obsahem pojmu, který jsem se v organizaci rozhodla zkoumat, je samotný ZÁKAZNÍK. Cílem této práce je zjistit, jakým způsobem jednotliví pracovníci obsah pojmu zákazník vnímají. Výsledky kvalitativního výzkumu metodou mentálního mapování přinesou důležitá asociační zjištění o obsahu pojmu zákazník, které odrážejí vhled do mysli pracovníka. Aby mohl následně management přistoupit k novým opatřením vedoucím k zlepšení péče o zákazníky, je klíčové, aby obsah pojmu, který pro pracovníky organizace zákazník představuje, znal.
Metody a nástroje znalostního managementu
Černá, Jana ; Voráček, Jan (vedoucí práce) ; Zelená, Veronika (oponent)
Tato práce je zaměřena na metody a nástroje ve znalostním managementu. Práce se zabývá představením znalostního managementu, jeho historií a současností. Zatímco historie je prezentována jako přehled důležitých událostí, současný pohled je doplněn současnými trendy v oblasti znalostního managementu, business analýzou vybraných společností a zhodnocením dostupných publikací na téma znalostní management. Hlavním cílem je představit vhodnou metodiku pro úvodní fázi Mitroffova modelu - konceptualizaci. Vybraný postup je následně aplikován na modelovou situaci. Jedná se o rozhodnutí města o výstavbě a rozšíření místní továrny. Poslední část tvoří Business Model Canvas, jenž má za cíl nastínit možné uplatnění metodiky v praxi.
Online systém pro tvorbu pojmových map
KUDRNA, Lukáš
Bakalářská práce se zabývá online systémy pro návrh a tvorbu pojmových a myšlenkových map. Mapy jsou jednou z metod zápisu informací. Jejich úkolem je informace organizovat, popisovat a třídit. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je provedena analýza již dostupných online systémů pro tvorbu pojmových map. Společné funkcionality těchto systémů jsou uvedeny v přehledové tabulce spolu se stručnými popisy. Tato část také obsahuje výběr nejvhodnějších technologií pro realizaci systému. Praktickou částí je již samotná realizace systému, která vychází z vytvořené teoretické analýzy a procesního návrhu. Závěrečným krokem je uvedení tohoto systému do provozu.
SW podpora pro znalostní objekty
Vojíř, Stanislav ; Chocholatý, Drahomír (vedoucí práce) ; Chlapek, Dušan (oponent)
Pokud bychom měli ohodnotit význam jednotlivých hmotných i nehmotných složek současných společností, ale také pracovních týmů a potažmo jednotlivců, zjišťujeme, že velmi důležitou součástí tohoto ohodnocení budou znalosti, kterými daný subjekt disponuje. O systematizaci práce se znalostmi a jejich sdílení se snaží již několik desítek let obor management znalostí, přičemž snahou je motivovat zaměstnance ke sdílení znalostí a zkušeností např. v rámci dané pracovní skupiny a tato činnost by měla být též podporována vhodnými softwarovými nástroji. Tato práce se zabývá problematikou managementu znalostí z pohledu různých metod softwarové podpory, přičemž následně je analyzována problematika sdílení textově zaznamenaných znalostí v rámci organizace. Problematika je řešena nejen na teoretické úrovni, ale je řešena z pohledu životního cyklu aplikace. Součástí práce je stručný průchod fázemi analýzy, návrhu a implementace systému pro správu znalostí v podobě objektové aplikace v PHP. Pro správu znalostí je zvolena podoba podobající se myšlenkové mapě, přičemž data jsou ukládána v sémantické podobě prostřednictvím ARC2 Frameworku. Správa znalostí ve formě sítě, jejíž uzly tvoří propojené jednotlivé záznamy znalostí, jejich autoři a klíčová slova je inovací oproti jiným aplikacím pro správu znalostí. Implementovaný systém bude využíván nejen pro podporu práce se znalostmi v rámci výuky kurzů managementu projektů na VŠE.
Využití mentálních map v řízení IT projektů
Urban, Ondřej ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Vítek, Lukáš (oponent)
Tématem diplomové práce je možnost využití softwarových aplikací pro tvorbu myšlenkových map při řízení IT projektů. Hlavním cílem práce je analýza možnosti využití mentálního mapování v rámci projektového řízení a nalezení vzájemných souvislostí mezi myšlenkovými mapami a projektovým řízením. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části autor nejprve srozumitelným způsobem vysvětluje, co je to mentální mapování, jak se vytvářejí myšlenkové mapy a k čemu se dají využít. Stejným způsobem přibližuje relativně širokou problematiku projektového řízení, vysvětluje základní pojmy, stručně popisuje příslušné projektové metodiky a standardy, zaměřuje se na fáze projektu a jeho dimenze, a uvádí konkrétní používané nástroje a techniky. Praktická část je tvořena třemi podkapitolami. První z nich se zaměřuje na analýzu softwarových produktů, jejíž součástí je zmapování trhu se softwarovými aplikacemi pro vytváření mentálních map a výběr vhodného programového vybavení na základě multikriteriálního hodnocení a praktických zkušeností s jednotlivými aplikacemi. Druhá část představuje návrhy případů aplikace myšlenkových map pro projektové řízení, jejichž součástí jsou návrhy mentálních modelů a činností pro využití myšlenkových map. Poslední část se zabývá dotazníkovým šetřením, jehož obsah je zaměřen na povědomí o myšlenkových mapách a zkušenosti s využíváním aplikací pro tvorbu myšlenkových map přímo profesionály z oboru řízení IT projektů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   předchozí11 - 18  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.